Onko sinullakin kokemus joka muutti elämänkatsomuksen? Olen kokenut jotain pysäyttävää.
Tapauksesta on jo 15vuotta mutta se palaa aina mieleen, sillä se on muuttanut käsitykseni maailmasta. Kerran olen nähnyt syrjäisellä paikalla lenkkeillessäni ulkoavaruuden olentoja. Se mitä näin ei voi olla muuta kuin totta mutta en uskaltanut kertoa siitä yleisesti pilkkaamisen pelossa. Nämä "tyypit" olivat kumartuneena katsomaan maahan ja kun katseemme kohtasivat niin häkellys oli molemmin puolista. Lähdin hyvin sukkelasti pois sillä pelottihan se. En ole käyttänyt päihteitä enkä ollut koskaan mielisairas. Se vaan on totta ja vuosienkaan jälkeen en saa sitä mielestä. Haluaisin vastauksen että mistä hitosta ne olivat tulleet ja miksi? Mitään outoja kokemuksia ei ole sen jälkeen ollut. Tämä tapahtui lapissa syrjäisessä kylässä, lenkkipolulta oli matkaa lähimmälle talolle noin 5km ja seutu on hyvin harvaan asuttua. Nykyään hyvin monet tutkijat ovat sitä mieltä että on todennäköistä että on olemassa elämää jossain tuolla tähdistössä. No, mulle se näytettiin näin suoraan.
Kommentit (100)
Olen aina uskonut Jumalaan, mutta vasta vaikeammassa elämänvaiheessa aloin etsimällä etsimään sen jälkeen kun koin Jumalan läsnäolon.
Ufo-asiaa en ole selvittänyt. Veikkaan että siitä on paljon eksytystä.
Erikoista kyllä, siis mielenkiintoista että/jos Jeesuksesta sanoivat "ei saa mainita". Sehän on ainut nimi ihmiskunnan pelastukseksi :)
Millainen yhteiskunta olioilla on? Miten he lisääntyvät, kun siihen tarvitaan sukusoluja, eikä monikaan ole raportoinut heidän genitaaleistaan ( joku on välttänyt harrastaneensa seksiä tavalliseen tapaan heidän naistensa kanssa, mutta peniksestä ei ole mainintaa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt ota kantaa siihen, että näitkö vai etkö nähnyt avaruusolentoja. Mutta olisihan Maa varmasti mielenkiintoinen muillekin sivilisaatioille, sillä vaikka maailmankaikkeudessa olisikin elämää kuhinaksi asti, on vain yksi Maa ja elämä täällä on siitä syystä ainutlaatuista. Vähän kuin tiedemiehiä kiinnostaa tutkia jotain mitättömiä sittisontiaisia, joita on miljoona eri lajia: jokaisessa on kuitenkin jotain erilaista.
Eli kysymyksen voi esittää toisinpäin: miksi avaruusolennot EIVÄT olisi jossain syrjäisessä kylässä?
Mistä löytyy planeetta, jossa on juuri samat otolliset suhteet kuin Maassa elämän syntyyn?
Miten siellä voisi muodostua elämää, joka olisi kaltaistamme mutta kuitenkin kyvykkäämpää, pitkäikäisempää ja rauhanomaisempaa ja että heitä olisi riittävästi rakentamaan aluksia?
Olisiko heillä meikäläisten vitsauksia kuten sairauksia vähentämässä väkeä? Entä planeetan suhde aurinkoonsa, mitä jos se olisikin liian heikko, voimakas eikä olisi Afrikan kaltaista alkukotia jossa olosuhteet ovat olleet optimaaliset lajimme muodostumiseen?
Tähtitieteilijöiden mukaan maan kaltaisia planeettoja on miljoonia. Elämä on voinut kehittyä niin moneen suuntaan. Vierailijoita voi tulla myös toisesta ulottuvuudesta.
Elon Musk kertoo lennättävänsä kohta ihmisiä marssiin. Kun mekin päästään jo kohta kauemmas avaruuteen niin se ei ole muusta kuin korkeasta teknologista kiinni etteikö pystyisi vierailemaan muilla planeetoilla. Ihan mahdollista että ap kohtasi humanoidin.
Kuulin ja näin Cheekin esiintyvän. Tajusin, että en olekaan niin paska (omassa ammatissani).
Vierailija kirjoitti:
Elon Musk kertoo lennättävänsä kohta ihmisiä marssiin. Kun mekin päästään jo kohta kauemmas avaruuteen niin se ei ole muusta kuin korkeasta teknologista kiinni etteikö pystyisi vierailemaan muilla planeetoilla. Ihan mahdollista että ap kohtasi humanoidin.
Mars on lähellä, muttei sieltä silti palattaisi elävinä takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä ne näyttivät?
Pienempiä kuin ihmiset. Noin 140cm ehkä. Kapea muodoton vartalo ja silmät tummat ja magneettimainen katse. Hyvin vaalea iho, ei kunnollista nenää.
ap
Niitä marjanpoimijoita?
Ei naurata. Ne ei ollu ihmisiä ja se on ihan 100% varma.
ap
Ap, se mitä näit oli demoneita. Niiden tehtävä on juuri eksyttää ihmisiä.
Minåkin tiesin heti, että demoneita..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt ota kantaa siihen, että näitkö vai etkö nähnyt avaruusolentoja. Mutta olisihan Maa varmasti mielenkiintoinen muillekin sivilisaatioille, sillä vaikka maailmankaikkeudessa olisikin elämää kuhinaksi asti, on vain yksi Maa ja elämä täällä on siitä syystä ainutlaatuista. Vähän kuin tiedemiehiä kiinnostaa tutkia jotain mitättömiä sittisontiaisia, joita on miljoona eri lajia: jokaisessa on kuitenkin jotain erilaista.
Eli kysymyksen voi esittää toisinpäin: miksi avaruusolennot EIVÄT olisi jossain syrjäisessä kylässä?
Mistä löytyy planeetta, jossa on juuri samat otolliset suhteet kuin Maassa elämän syntyyn?
Miten siellä voisi muodostua elämää, joka olisi kaltaistamme mutta kuitenkin kyvykkäämpää, pitkäikäisempää ja rauhanomaisempaa ja että heitä olisi riittävästi rakentamaan aluksia?
Olisiko heillä meikäläisten vitsauksia kuten sairauksia vähentämässä väkeä? Entä planeetan suhde aurinkoonsa, mitä jos se olisikin liian heikko, voimakas eikä olisi Afrikan kaltaista alkukotia jossa olosuhteet ovat olleet optimaaliset lajimme muodostumiseen?Tähtitieteilijöiden mukaan maan kaltaisia planeettoja on miljoonia. Elämä on voinut kehittyä niin moneen suuntaan. Vierailijoita voi tulla myös toisesta ulottuvuudesta.
Planeetta voi olla Maan kaltainen, kuten Mars joka on kuivunut Maan alku. Se ei tarkoita optimaalisia kehitysoloja: vettä, valoa, lämpöä, kaasukehää ja etäisyyttä auringosta, joita meillä on vain yksi eikä useampaa korventamassa.
Lisäksi Maa on harvinaisesti vinossa. Siksi meillä on vuodenajat ja edulliset elinolosuhteet.
Demoneita...käänny Jeesukseen puoleen, niin saat enemmän ymmärrystä kaikkeen..
Vierailija kirjoitti:
No mä olen nähnyt kahdesti ufon. Ihan normaalia. Olen aina tiennyt että on muutakin elämää. Muistan myös pari entistä elämääni.
Akateeminen työssäkäyvä perheenäiti olen, älykäs ja vaativassa työssä joten psykoosihöpötyksistä ei ole kyse. Koska tämä ei ole mulle mitään ihmeellistä niin eipä se ole maailmaani järkyttänyt
Eniten on järkyttänyt joidenkin ihmisten pahuus. Mun tapauksessa oman vanhempani. Mutta siitä ei ketjussa nyt puhuttukaan, kysyttiin vaan mikä kokemus muutti elämän. Mulla muutti se kun hengen menetyksen vaara oli, ja vielä oman vanhemman takia.
Olet tullut olosuhteiden pakosta yliherkäksi ja ehkä vähän dissosiatiiviseksi. Sukuni piirissä on ollut vastaava tapaus. Hän tarkkaili tietämättään pieniä vihjeitä, jonka pohjalta näki "enteitä". Entiset elämätkin ovat ns. sivupersoonia.
Vierailija kirjoitti:
Demoneita...käänny Jeesukseen puoleen, niin saat enemmän ymmärrystä kaikkeen..
Nyt ne lääkkeet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkimaailma on todellinen. Itse tiedän tämän koska olen kokenut useita demonien hyökkäyksiä unen ja hereillä olon rajatilassa. Jeesuksen huutaminen auttaa ja ne väistyy kun huutaa Kristusta apuun. Demonit voi ottaa minkätahansa olomuodon voivat esiintyä ihmisille enkeleinäkin. Se mitä näit on demoneita.
Sinä nukuit. Se oli unihalvaus.
Joo unihalvaus mutta unihalvaukset on juurikin demonien hyökkäyksiä. Vai miksi ne jättää rauhaa vain Jeesuksen nimessä?
Kun te alapeukutatte, miksi teette niin? Kuinka monta unihalvausta olette itse kokeneet ja millaisia ne kokemukset olivat? Olin hämmästynyt, että joku toinenkin uskovainen on kokenut tämän unihalvausilmiön, joka oli myös minulle hyvin todellinen ja hyvin pelottava -omassa kokemuksessani läsnä oli jokin aivan sanoinkuvaamaton kauhun tunne, sellaista pimeyttä en ole kokenut sitten nuoruusaikaisen spiritismin pelailun -en voinut liikkua, en puhua - kuitenkin "näin" sängyn vieressä olevalla tuolilla istumassa silloisen miesystäväni, joka oli entinen legioonalainen ja siis ammatikseen sotilaana tappanut ja nähnyt ja tehnyt ties mitä asioita-hyvin kylmä ihminen oli vielä tuolloin. Tämän miehen "näin" kuitenkin tuolilla tuijottamassa minua hirvittävä ivallinen pilkkava ja hyvin pelottava ilme/irvistys kasvoillaan ja pelkäsin todella kuolevani- lisäksi tunsin painon tunnetta rintakehäni päällä, enkä tosiaankaan voinut liikkua tai avata silmiäni-en osannut tuossa tilanteessa muuta, kuin "huutaa" mielessäni Jeesus auta!!! ja kuin silmänräpäyksessä kaikki pahuus katosi ja kykenin ravistelemaan itseni hereille tuosta tilasta. Olin aivan poissa tolaltani vielä pitkään tuon jälkeenkin.
En tiedä, mistä siinä on kyse, kun ihminen kokee tällaista, mutta jos alapeukutatte, niin olisi kiva kuulla oikeita perusteluitakin. Luonnollisesti "helpoin" selitys on jokin pahuuden henkivalta tms. ellei muutakaan selitystä ole saatavilla, mutta jos teiltä niitä löytyy, niin antakaa tulla.
Siitä löytyy helposti tutkittua faktaa, kun haet sanalla "unihalvaus".
Olin teini-ikäinen, kun koin ekan kerran jotain outoa. Istuin illalla vuoteellani lukemassa, kun kuulin yhtäkkiä vierestäni puhetta, jota en ymmärtänyt. Se oli kuin hiljaista muminaa, mutta selvästi kuuluvaa. Sain ns. paskahalvauksen, sydän hakkasi, hiki virtasi, en voinut liikahtaakaan, hädintuskin hengitin. Sitten se loppui yhtä äkkiä kuin alkoikin.
Radio oli kiinni, vanhempani nukkuivat talon toisessa päädyssä. Olin terve ja muistan vielä kirjankin jota luin, ei mikään jännäri, vaan sellainen nuortenkirja kuin Ykköstyttö. Tuo tapahtuma pyöri mielessäni, en keksinyt sille mitään selitystä. Kaikki sanoivat vain, että se oli unta, mielikuvitusta, radio oli sittenkin auki. Jotkut nauroivat. Mutta minä tiesin, että en nukkunut, en kuvitellut, eikä radio ollut ihan varmasti auki.
Vähitellen asia unohtui, kunnes muutaman vuoden päästä mummoni kuoli. Olin tietysti surullinen, mutta en poissa tolaltani. Emme olleet hirveän läheisiä, mutta kyllä se silti oli ikävä juttu. Eräänä iltana olin mennyt nukkumaan, mutta en vielä unessa, kun havahduin kirkkaaseen valoon. Mummo oli sänkyni vieressä. Nousin istumaan ja juttelin mummoni kanssa, emme puhuneet, mutta jotenkin ajatuksen välityksellä puhuimme. Lopulta mummo sanoi, että hänen on nyt mentävä. Hän hävisi, minä kävin vessassa ja katsoin paljonko kello on. Pääsin uneen vasta aamuyöllä. En pelännyt ja olo oli hyvä.
Noiden jälkeen yliluonnollisia juttuja onkin ollut kymmeniä. Kyllä ne ovat vaikuttaneet elänkatsomukseeni paljon.
Mistä löytyy planeetta, jonka asukkaat pystyvät a) muodostamaan yhtenäisen, sivistyneen populaation, jossa on tarpeeksi älyä b) jalostamaan materiaalia ja energiaa avaruuden pitkille matkoille c) juuri meille asti ?
Ei kai mistään löydy superplaneettaa, jonka tarjoama ravinto kasvattaa tarpeeksi älykkäitä yksilöitä tällaiseen? Maan nerot ovat monasti poikkeusyksilöitä. Yhteisön kehitys on hidasta ja taantuu helposti. Elämä pyörii ruuan, suojan, lisääntymisen ja puolustautumisen ympärillä. Tarvitaan valtavasti sattumia ja AIKAA, että opitaan muotoilemaan tarve-esineitä ja luomaan edes pientä teollisuutta, etenkin jos se vaatii metallurgiaa ja kaivostoimintaa.
Hulluksi leimaaminen? Vaikka ihmiset ympäri maapalloa, kertoo samantyylisistä kokemuksistaan "siepattuna" olosta.
Selvännäkijä tiesi minusta asioita mitä ei millään voinut oikeasti tietää. Mietin että miten oli mahdollista.
Läheisten kuolemat. Varsinkin vähän yllättävät ajanut aina takaisin nollapisteeseen ja punnitsemaan omaa elämää. Tekevät nöyräksi
Vierailija wrote:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko heillä meikäläisten vitsauksia kuten sairauks
Ei unohdeta kuuta. Jotkut väittävät senkin olevan keinotekoinen rakennelma. Mikäli kuu on keinotekoinen, voimme vain ihmetellä, olisiko jollain muulla kuin luonnollisella evoluutiolla ollut näppinsä pelissä, kun ihmiskunta kehittyi. Okei vähän ohi aiheen, mutta menköön nyt.
Olisiko heillä meikäläisten vitsauksia kuten sairauksia vähentämässä väkeä? Entä planeetan suhde aurinkoonsa, mitä jos se olisikin liian heikko, voimakas eikä olisi Afrikan kaltaista alkukotia jossa olosuhteet ovat olleet optimaaliset lajimme muodostumiseen?