Mitä ajattelet ihmisestä, jolla vielä jouluvalotähti ikkunassa?
Kommentit (32)
Siellä ikkunassa se roikkuu mutta sammutin jo valon. Ei minua muiden valot haittaa yhtään, en ajattele asiaa.
En kuule yhtään mitään. Vaikka juhannuksern asti saa kukin valoja pitää. Ja kesälläkin pidetään muuten valoja sivistyneissä maissa..,
Rakastaa valoa ja inhoaa talven hämätää! Meidän piti tänään ottaa pois mutta tuossa ne on vielä:)
t keski-ikäinen rouva
No mitä ajattelet ihmisestä jolla on ollut joulutähti ikkunassa jo kolmatta vuotta. Mulla nimittäin on, se on kaunis ja sen valo on tunnelmallista ja pehmeää.
Oikeesti, ei mua kiinnosta mitä joku satunnainen ohikulkija tai naapuri siitä ajattelee. Todennäköisesti ei yhtään mitään.
Ai että valot pimeässä ihanaa!
Keski ikäinen setämies
Meillä on! Kuusi ja muut lähti heti joulupäivän jälkeen, mutta valotähti on ikkunassa, valoa pimeyteen...! Kausivalaistus, ei itselleni ole JOULUtähti.
Otin toisen pois, mutta tytär ei antanut ottaa omassa huoneessa olevaa. Anteeksi. Tykkää huoneen tunnelmasta iltaisin.
Valaisee pimeää aikaa ja nythän pitää tutkia suurennuslasilla lumihiutaleita ja jääpuikkoja. Ei niitä ole pakko ottaa pois ennenkuin kevät tulee ja aurinko.
Mulla oli aina ennen sähkökynttelikkö tammikuun loppuun ikkunalaudalla. Nyt otan sen pois jo Nuutinpäivänä, en kehtaa pitää kauempaa kun kellään muullakaan tässä naapurustossa ei ole. Ajattelen että ne joilla on eivät muitten mielipiteistä välitä, ovat rohkeampia kuin minä.
Joulukuusen led-valoinern kannoin varastoon jo loppiaisena.
Parvekekaiteen led valot pidän päällä siihen asti, kun aamukuselle klo 04.00 voi mennä luonnonvalolla.
Sen verran parvekkeen ledit valaisevat matkaa makkarista vessaan.
Hyvää joulua talvea iloa kauniita lumihiutaleita kaikille . Kauniita valoja on tähdetkin ,tuikkivat tähtöset ja kimaltavat hanget . Ennen oli lauluja lumesta ja tähdistä. ⛄❄️❄️❄️⛄❄️🍦🍦🍰☕
Ihan sama mulle. Otan kuitenkin ne omat joulukoristeen pois silloin kun haluan, vaikka joku Marjo-Reima olis mitä mieltä.