Mitä ajattelet ihmisestä, jolla vielä jouluvalotähti ikkunassa?
Kommentit (32)
Ajattelen, että hän on varmasti yhtä väsynyt kuin minäkin. Meillä on olohuoneessa joulukuusi, jossa vielä valot päällä. Lapset sentään tykkää.
Varmaan joku joka tykkää valoista keskellä pimeää talvea. Minäkin tykkään.
Ajattalen että "kas, jollakulla on vielä ikkunassa joulutähti" ja jatkan elämääni.
Joka on odottanut jotain joululta, yleensä ihmiset vievät pois pian koristeet.
Mikä itun jouluvalo? Suomessa on niin pitkä pimeän vuodenajan jakso että kiva, kun jossain valoa pilkahtaa. Ne eivät ole tarkoitettu jouluun vaan niitä voi kukin pitää kuinka haluaa.
Valmistautuu hyvissä ajoin jouluun 2021.
"Oi, onpa kaunis tähti ikkunassa. Näyttääpä satumaiselta kaiken lumen ja pimeän keskellä. "
En yhtään mitään. Pitäkööt tähteä ikkunassaan ympärivuotisesti jos haluavat.
Mitä ajattelen? Romanttinen ja pitää tunnelmavaloista.
Mullon! En oo aatellu et ne on jouluvaloja 😅 pidän niitä kaamosvaloina. Nyt helmikuun tullen voisi kyllä joo ottaa ne pois.
N33
Meillä on jopa enemmän kuin yksi! Pidän talvivaloista ja näyttää ihanalta täällä kotona ❤
Tykkää joulunajasta ja haluaa pitää valoja kynttilänpäivään asti.
Olen ollut semmoinen joskus itsekin. Nykyään puran suurimman osan valoista heti loppiaisen jälkeen. Jättäisin enemmänkin niitä palamaan, mutta mies haluaa ne pois - haluais koko joulun pois vaikka jo tapaninpäivänä.
Käännetään kysymys vielä näin: mitä ajattelet ihmisestä, jonka mielestä kaikki, etenkin ulos näkyvät joulukoristeet pitää repiä alas viimeistään loppiaisena, ja antaa myös mielipiteensä kuulua, jos joku toinen ei ole tehnyt niin? Ap.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on jopa enemmän kuin yksi! Pidän talvivaloista ja näyttää ihanalta täällä kotona ❤
Kesällä aattelin laittaa vielä sellaisia keltaisia valaisintähtiä, jotka olen itse askarrellut. Mitä ajattelet siitä?
Ajattelen, että joulun 2021 odotus on jo alkanut.
Ajattelen, että enää n. 11 kuukautta siihen seuraavaan paskajouluun.
Vierailija kirjoitti:
Käännetään kysymys vielä näin: mitä ajattelet ihmisestä, jonka mielestä kaikki, etenkin ulos näkyvät joulukoristeet pitää repiä alas viimeistään loppiaisena, ja antaa myös mielipiteensä kuulua, jos joku toinen ei ole tehnyt niin? Ap.
No ajattelen, että hänellä on joulumieli kadoksissa.
Kiireinen. Ihan normaalia, että on joulukuusi parvekkeella vielä kesällä.
Njaa-a... ajattelen, että oon tällainen keski-ikäinen rouvasihminen.