Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen kaverin äiti "vihaa"?

Vierailija
31.01.2021 |

Tyttö on käynyt naapurin perheen kanssa paljon lomilla jne kun he ovat aina pyytäneet meiltä mukaan.
Nyt tyttö kertoi, että perheen tytöt ovat molemmat sanoneet, että heidän äitinsä "vihaa" tytärtäni.
Tytär hieman ihmeissään, kun mitään viitteitä tämmöisestä ei ole enkä minäkään ole huomannut mitään.
Mitä tekisitte tässä tilanteessa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää provoa koko ap

Vierailija
22/25 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ja nuoret käsittävät vihaamisen eri tavalla kuin aikuiset. Olen huomannut tämän työssäni opettajana. Lukuisia kertoja olen kuullut oppilaiden suusta seuraavat lauseet:

”Kaikki opettajat vihaa meidän luokkaa.”

”Opettaja X vihaa mua.”

On päivänselvää, ettei kyse ole vihaamisesta. Voi olla, että opettaja on joutunut puuttumaan lapsen käytökseen muutaman kerran, ja tämä kääntyy lapsen suussa vihaamiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasi että lapseni oli vähän hankalampi pienenä, mutta haluaa hänet kyllä mukaan..

Vierailija
24/25 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi on käyttöesine, joka otetaan matkalle mukaan omien lasten viihdykkeeksi. On luultavasti kuitenkin lasten kavereista helpoin mukana kuljetettava.

Kuinka paljon lapsesi itsetunto kestää?

Vierailija
25/25 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsesi on käyttöesine, joka otetaan matkalle mukaan omien lasten viihdykkeeksi. On luultavasti kuitenkin lasten kavereista helpoin mukana kuljetettava.

Kuinka paljon lapsesi itsetunto kestää?

Oisko näin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi