Jos miestä kiinnostaa naisen kakkonen
Taitaa suuntautuminen olla jotain muuta kuin hetero.
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Mee muualle sössöttämään,homobaari on sopiva paikka
Miksi sä sitten saat sössöttää? Ja mieti nyt itse: Miten se että joku tykkään anaaliseksistä on sinulta pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras tunne mitä voi kul**n päässä tuntea on se kun terska uppoaa anaaliin.
Ei se parasta ole, mutta aika hienoa kuitenkin. Ykkönen on ykkönen, mut vaihtelu virkistää. Mielipidejuttujahan nämä, ja kaikki ei käy kaikille blaablaa.
Eniten tuttaa se, että joku ajattelee rajoittuneesti myös muiden puolesta näissäkin asioissa. Jotenkin suuri tarve miettiä mikä on heteroa ja mikä on homoa. Ihan kuin omalla rajoittuneella ajattelulla olisi muuta kuin negatiivinen vaikutus omaan itseen.
Mutta ihan oikeasti en ole tajunnut sitä, mitä iloa tai hyötyä on esim anaaliseksin tuomitsemisessa?
Mitä tapahtuu kun kirjoittaa että "perspanoista tykkäävä on homo öhhöhhöö"?Täysin samaa mieltä. Näille ahdasmielisille vonemme suositella muuttoa Ouluun. Siellä niitä samanhenkisiä löytyy eräästä kirkollisesta yhteisöstä. Voitte sitten sieltä yhdessä tuomita niin eläviä ja kuolleita helvetin tuleen. Tosin, teidän tulee kyllä sitten hyväksyä lapsiin kohdistuva haureus, kun heillä on vähän siihen suuntaan taipumusta.
Korreloikohan ne toisiaan, ahdasmielisyys ja kiinnostus lapsiin?Tutustumatta ollenkaan tutkimustuloksiin ja faktoihin, kuten tämän palstan ahdasmielisillä on tapana vahvistan että korreloi. Samaan kategoriaan voi laittaa palstan homofoobikot.
Osoittaa varsinaista järjen köyhyyttä käyttää hakkumanimenä homoa, kun kyseessä on vain seksuaalinen suuntautuminen.
Tiedän että edellinen lause saattaa olla hieman liian hankala sisäistää.
Hyvää viikonloppua kaikille, myös niille joiden kynät eivät ole turhan teräviä eikä kaikki kävyt ole kuusessa.
M50+
"ei se parasta ole-" kommentoija täs.
Tosiaan Oulu voisi silleenkin olla hyvä paikka tuomitseville ihmisille, koska siellä on myös tuota rokotevastaisuutta. Ehkä luonto yrittää jotenkin tasapainottaa tällaisten mielipiteiden määrää väestössä. Minusta aika lohdullinen ajatus.
Oon miettiny että niin monia miehiä kiinnostaa naisen takapuoli koska eturauhashieronta peräsuolen kautta tuntuu miehestä niin taivaalliselta. Kun ei itse uskalleta pyytää kumppania räpläämään omaa hanuria, ollaan mahdottoman kiinnostuneita kumppanin takapuolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras tunne mitä voi kul**n päässä tuntea on se kun terska uppoaa anaaliin.
Ei se parasta ole, mutta aika hienoa kuitenkin. Ykkönen on ykkönen, mut vaihtelu virkistää. Mielipidejuttujahan nämä, ja kaikki ei käy kaikille blaablaa.
Eniten tuttaa se, että joku ajattelee rajoittuneesti myös muiden puolesta näissäkin asioissa. Jotenkin suuri tarve miettiä mikä on heteroa ja mikä on homoa. Ihan kuin omalla rajoittuneella ajattelulla olisi muuta kuin negatiivinen vaikutus omaan itseen.
Mutta ihan oikeasti en ole tajunnut sitä, mitä iloa tai hyötyä on esim anaaliseksin tuomitsemisessa?
Mitä tapahtuu kun kirjoittaa että "perspanoista tykkäävä on homo öhhöhhöö"?Täysin samaa mieltä. Näille ahdasmielisille vonemme suositella muuttoa Ouluun. Siellä niitä samanhenkisiä löytyy eräästä kirkollisesta yhteisöstä. Voitte sitten sieltä yhdessä tuomita niin eläviä ja kuolleita helvetin tuleen. Tosin, teidän tulee kyllä sitten hyväksyä lapsiin kohdistuva haureus, kun heillä on vähän siihen suuntaan taipumusta.
Korreloikohan ne toisiaan, ahdasmielisyys ja kiinnostus lapsiin?Tutustumatta ollenkaan tutkimustuloksiin ja faktoihin, kuten tämän palstan ahdasmielisillä on tapana vahvistan että korreloi. Samaan kategoriaan voi laittaa palstan homofoobikot.
Osoittaa varsinaista järjen köyhyyttä käyttää hakkumanimenä homoa, kun kyseessä on vain seksuaalinen suuntautuminen.
Hyvää viikonloppua kaikille, myös niille joiden kynät eivät ole turhan teräviä eikä kaikki kävyt ole kuusessa.
M50+"ei se parasta ole-" kommentoija täs.
Tosiaan Oulu voisi silleenkin olla hyvä paikka tuomitseville ihmisille, koska siellä on myös tuota rokotevastaisuutta. Ehkä luonto yrittää jotenkin tasapainottaa tällaisten mielipiteiden määrää väestössä. Minusta aika lohdullinen ajatus.
En ole asiaa tiolta kantilta ajatellut mutta olen täysin samaa mieltä.
Tuli oiken harras olo, luonto hoitaa loppujen lopuksi nämä vähä- ja ahdasmieliset "totuuden puhujat". Kumpa sitä prosessia voisi jotenkin nopeuttaa. A M E N
Tosimies ei reikää valitse, sen määrää daami. Jos kakkoseen pyydetää se nautinto myös annetaan.
Ronkelit runkkaa.
9/10 tämän ketjun viesteistä on näemmä saman vaippajankuttajan kirjoittamia :D
Aloittajalla on perin kummallisia käsityksiä heteroseksuaaliseen anaaliseksiin liittyen.
Se ei ole sen homompaa kuin hetero-pariskuntien kädestä pitäminen, halailu, suutelu tai suuseksin harjoittaminen. Homot harjoittavat myös kaikki em. asioita eikä niiden harjoittaminen olo homoa kuin ei myöskään naisen ja miehen välinen anaaliseksi.
Mutta ihan miten vaan, saahan sitä kuvitella vaikka että kuu on juustoa jos siitä saa jotain tyydytystä.
Vierailija kirjoitti:
Lol! :D
Ollaan vuodessa 2021 ja vielä näitä keskusteluja löytää täältä. Onhan se gutaa kun jotkut ihmiset triggeröityy niin saatanasti siitä että diggaa panna naisia perseeseen.
Itse olen iso fani persepanosta varsinkin isopyllyisen naisen kanssa!
kai suakin saa panna persiiseen kun kerran olet peräröörifani?
26v nainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan vuodessa 2021 ja onneksi naiset on havahtuneet anaaliseksin riskeihin eivätkä enää suostu miehen painostukseen.
Nyt kyllä projisoit omia. Olen keskustellut peppuseksistä useamman gynekologin kanssa, eikä siinä ole mitää varaa. Jos siitä ei osaa nauttia niin joko teet sen väärin tai se on jotain psyykkistä.
Miksi kuvittelet että kaikki nauttii siitä että tuntuu kuin paskapökäle sahaa edes takaisin suolessa? :D hyi v*ttu
Miksi ianaali on monopolisoitu iloveikoille? Jos heteropari harrastaa anaalia, on mies muka automaattisesti piilohomo.
Olen biseksuaali mies. Ikinä en ole ollut kiinnostunut anaaliseksistä naisten kanssa, mutta hoikkia poikia tykkään panna peppuun. Omaani en anna kenenkään koskea.
Anaali on sitä parasta, muija tulee nopeammin kun panen häntä perseeseen, enkä ite pelkää jos hän laittaa sormen tai pari mun perseeseen samalla kun ottaa mut suihin. Tuntuu myös hyvältä jos hän nuolee mun persettä samalla kun runkkaa.
I don't give two fucks vaikka sanotte homoksi, mulla on silti hyvä seksielämä ja teillä ei varmasti ole.
Minä esitin joskus miellyttämishaluisena tykkääväni kakkosesta. Tuntuuhan ne ekat 20 sekuntia hyvältä, sen jälkeen alkaa tuntua kuin joku työntäisi tavaraa takaisinpäin. Eli kuin kakkaisi, mutta toiseen suuntaan. Lisäksi aiheuttaa kipua, vaikka olisi hyvin liukuvoidetta.
Ykkösen aiheuttama nautinto vrt kakkosen aiheuttama nautinto on 100-5.
Vaimon kanssa ehkä jopa enemmän anaaliseksiä. Ei tunnu homolta
Vierailija kirjoitti:
26v nainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan vuodessa 2021 ja onneksi naiset on havahtuneet anaaliseksin riskeihin eivätkä enää suostu miehen painostukseen.
Nyt kyllä projisoit omia. Olen keskustellut peppuseksistä useamman gynekologin kanssa, eikä siinä ole mitää varaa. Jos siitä ei osaa nauttia niin joko teet sen väärin tai se on jotain psyykkistä.
Miksi kuvittelet että kaikki nauttii siitä että tuntuu kuin paskapökäle sahaa edes takaisin suolessa? :D hyi v*ttu
Ei se todellakaan tunnu siltä, joko et ole kokeillut tai teet sen väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
26v nainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se todellakaan tunnu siltä, joko et ole kokeillut tai teet sen väärin.
Olen eri, mutta tuolta se tuntuu. Paskomiselta väärään suuntaan.
Kaikki jotka tykkää suudella naistaan on 100% h0m0ja koska kaikilla miehilläkin on huulet.
Tulikohan aloittaja tälle homoeroottiselle fantasialle?
Tutustumatta ollenkaan tutkimustuloksiin ja faktoihin, kuten tämän palstan ahdasmielisillä on tapana vahvistan että korreloi. Samaan kategoriaan voi laittaa palstan homofoobikot.
M50+