Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos miestä kiinnostaa naisen kakkonen

Vierailija
31.01.2021 |

Taitaa suuntautuminen olla jotain muuta kuin hetero.

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kokeilin painostettuna,miehen elin oli pieni kun etusormi,se miltään tuntunut,kun joku sörkkis sormella perseeseen. Ei siitä mitään kiksejä voi saada.

Mutta onhan sormikin hyvän tuntuinen. Hyvää lämmittelyäkin, jos haluaa edetä. Että siitä vaan rohkeasti, kun aihe sua noin kiinnostaa! 

Vierailija
62/99 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol! :D

Ollaan vuodessa 2021 ja vielä näitä keskusteluja löytää täältä. Onhan se gutaa kun jotkut ihmiset triggeröityy niin saatanasti siitä että diggaa panna naisia perseeseen.

Itse olen iso fani persepanosta varsinkin isopyllyisen naisen kanssa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol 2021 perseen falskaus on ihan yhtä turn off kun kasarina

Vierailija
64/99 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasarina? Boomerit taas netissä ragemassa. :D

Vierailija
65/99 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takavuosina sanottiin: kakkonen on ykkönen

Vierailija
66/99 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan vuodessa 2021 ja onneksi naiset on havahtuneet anaaliseksin riskeihin eivätkä enää suostu miehen painostukseen.

Vierailija
67/99 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan vuodessa 2021 ja onneksi naiset on havahtuneet anaaliseksin riskeihin eivätkä enää suostu miehen painostukseen.

Nyt kyllä projisoit omia. Olen keskustellut peppuseksistä useamman gynekologin kanssa, eikä siinä ole mitää varaa. Jos siitä ei osaa nauttia niin joko teet sen väärin tai se on jotain psyykkistä.

Vierailija
68/99 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasarina? Boomerit taas netissä ragemassa. :D

Niin, kasarina. Ja sitten sinä kuvittelet, että pystyt kertoa seksistä jotain sellaista, mitä me ei tiedetä. Voin kertoa, että kaikki jekut on jo testattu.

Vierailija
69/99 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

26v nainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä projisoit omia. Olen keskustellut peppuseksistä useamman gynekologin kanssa, eikä siinä ole mitää varaa. Jos siitä ei osaa nauttia niin joko teet sen väärin tai se on jotain psyykkistä.

Tai sitten kaikki vain eivät nauti samoista asioista.

Vierailija
70/99 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

26v nainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten kaikki vain eivät nauti samoista asioista.

Tähän on hyvä päättää keskustelu. 

Ihmiset itse päättävät mikä tuntuu kivalta ja mikä ei. Miksi se olisi muiden ongelma, halusi peppuseksiä tai ei? Voi harrastaa tai olla harrastamatta, mitä välii. 

Vierailija
71/99 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi pitkittää keskutelun lopettamista, senhän olisi voinut loettaa 69 viestiä sitten

Vierailija
72/99 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki kiinnostaa ja olen usein katsellut sitä ja taputtanutkin!

https://www.palloliitto.fi/naisten-kakkonen

Vierailija
73/99 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol! :D

Ollaan vuodessa 2021 ja vielä näitä keskusteluja löytää täältä. Onhan se gutaa kun jotkut ihmiset triggeröityy niin saatanasti siitä että diggaa panna naisia perseeseen.

Itse olen iso fani persepanosta varsinkin isopyllyisen naisen kanssa!

Vielä vuonna 2021 ho mot triggeröityy kun he paljastuvat. Nykyään on ihan ok olla ho.mo.

Vierailija
74/99 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, selkee homo. Loppuu juttu siihen sillä sekunnilla.

Miks ihmeessä pitää naista tuuppaa takamukseen kun pillukin on??????. Pitäisköhän näille kakkoseen panioille hommata  Juha föörit tai sillanpää. Kaikki kunnioitus kuitenkin heille.

Vierailija
75/99 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai vain syytä lopettaa tästä aiheesta keskusteleminen? Ne, jotka eivät peppuseksistä pidä, leimaavat meitä homoiksi ja peppuseksistä pitävät naiset varmaan alistetuksi tai aivottomiksi? Kuunnellaan siis ihmisiä, joilla on älyllinen ylivalta kertoa meistä epänormaaleista ihmisistä kylmä totuus.

Yksi totuus kuitenkin on, että en ole koskaan miehen kanssa sukupuolisuhteessa ollut, enkä usko, että näin tapahtuisikaan. Silti myönnän pitäväni anaaliseksistä silloin, jos naiseni sitä myös haluaa. Aika ennakkoluuloton olen asioille, millä voin naiseni seksuaalisia mieltymyksiä toteuttaa... samalla otettu ja onnellinen, jos naiseni tekee vastavuoroisesti saman.. ei alistaen tai kipua tuottaen, vaan yhdessä nauttien.

Vierailija
76/99 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On homojen hommaa tökkiä minikaluaan paskaviemäriin.

Vierailija
77/99 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On homojen hommaa tökkiä minikaluaan paskaviemäriin.

Eipäs ole.

Vierailija
78/99 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos painat takaapäin takapilluun siten että nainen on kontillaan pyllynreikä muikistelee siinä kutsuvasti ja samalla voi sipaista vähän rasvaa ryppyreiälle ja hoonata sormea siin tai kahta, jonkin ajan päästä kun nainen alkaa saamaan orkkua on perseen nytkähtelyn jälkeen kiva työntyä suoleen purkamaan lasti ja naisella äänikin madaltuu oktaavin huohottaessaan.

siksi persereikä. mikäli vielä epäröit voit kysyä naapurin mieheltä,oliko se nyt ingenjööri vaiko lekuri miten kaukana himagoogassa hommat hoidettiin

Vierailija
79/99 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee muualle sössöttämään,homobaari on sopiva paikka

Vierailija
80/99 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden sortin piilohomo kirjoitti:

On kai vain syytä lopettaa tästä aiheesta keskusteleminen? Ne, jotka eivät peppuseksistä pidä, leimaavat meitä homoiksi ja peppuseksistä pitävät naiset varmaan alistetuksi tai aivottomiksi? Kuunnellaan siis ihmisiä, joilla on älyllinen ylivalta kertoa meistä epänormaaleista ihmisistä kylmä totuus.

Yksi totuus kuitenkin on, että en ole koskaan miehen kanssa sukupuolisuhteessa ollut, enkä usko, että näin tapahtuisikaan. Silti myönnän pitäväni anaaliseksistä silloin, jos naiseni sitä myös haluaa. Aika ennakkoluuloton olen asioille, millä voin naiseni seksuaalisia mieltymyksiä toteuttaa... samalla otettu ja onnellinen, jos naiseni tekee vastavuoroisesti saman.. ei alistaen tai kipua tuottaen, vaan yhdessä nauttien.

Tsässäpä hyvä kirjoitus.

Meidän pitkässä liitossa ei ole koskaan anaalia kokeilut, ja enmpä usko että niin tapahtuukaan. REi ole mitään hinkua. Silti, kun lukenut nyt  näitä nousee ajatus että mitä mahtaa olla?. Mies ei ole ikin ehdottanut. Ja jotenkina ina ollut että nou nou.

Mutta elämässä VOI ola monenlaista. Ja annetaan niin ollakkin! Hiukan kuitenkinns noousee kiinnstus, etenkin miehen eturauhas hierontaan. Itsellä orgasmit jo niin kovat, etten kaipaa muuta.