Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi päihteettömät ihmiset aina epäonnistuvat elämässä?

Vierailija
31.01.2021 |

?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaappijuopoksi vaan

👍

Vierailija
2/9 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin toi sun päätelmäs muka perustuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne ovat liian kilttiksiä.

Vierailija
4/9 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin? Olen tupakoimaton absolutisti ja mielestään menestynyt elämässä huomattavankin hyvin, monellakin eri mittarilla arvioiden.

Tosin ei mun tarvitse mainita tästä. Ihan näppärästi nostelen ne juhlamaljat ja kilisyttelen ihmisten kanssa. En usko, että kukaan huomaa kun jätän vain jossain vaiheessa sen koskemattoman lasin vähin äänin johonkin tarjottimelle tai ikkunalaudalle. Kaveriporukassa ulkona ollessa sanon aina olevani kuskina. Lähimmät kaverit toki tietää, etten juo.

Vierailija
5/9 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä menestyminen on kiinni ongelman ratkaisukyvystä. Kasvatuksen pitää tähdätä siihen. Lisäksi jotain koulutusta.

Vierailija
6/9 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä? Mitä vähemmän aikaa käyttää bailaamiseen, kännissä örväilyyn ja krapulointiin niin sitä enemmän voi käyttää aikaa itsensä kehittämiseen ja menestymisen tavoitteluun. 

Vierailija
7/9 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se estottomuus ja alkoholista saatu energia. Itsekin saan paljon enemmän aikaan humalassa. Olen myös taitavampi ja huolellisempi kännissä.

Vierailija
8/9 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gene Simmons (Chaim Witz) väittää, ettei ole koskaan käyttänyt alkoholia tai muita päihteitä. Menestymätön?

Vierailija
9/9 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan se estottomuus ja alkoholista saatu energia. Itsekin saan paljon enemmän aikaan humalassa. Olen myös taitavampi ja huolellisempi kännissä.

Varsinkin autoa ajaessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme