Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin kaupunkiin kiusatun ja syrjityn kannattaa muuttaa

Vierailija
31.01.2021 |

Olen tuppukylästä lähtöisin ja olen miettinyt että haluaisin eroon tästä maaseudusta. Täällä olen kokenut kiusaamista ja yksinäisyyttä koko elämäni. Jokainen paikka saa voimaan pahoin kun muistan ne koulu kiusaamisajat hyvin.

Siksi haluaisin vaihtaa maisemaa että henkinen olo parantuisi . Sukulaiset irvailee ja myös jättää ulkopuolelle asioista vaikka lupaavat ottaa mukaan juttuihin. Koskaan ei mitään kuulu eikä kukaan kysy miten mulla menee. Olen sivuutettu ulos täysin. Nyt se riittää mulle en jaksa enää olla alistetussa asemassa yksin.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Suomen isoimmista kaupungeista, mutta ei välttämättä Helsinki.

Vierailija
22/24 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopa tästä allaolevasta linkistä, pääkaupunkiseudulle muuttaminen ei välttämättä ole yhtään huonompi idea.

Jos soitat sinne ja kerrot, kuinka vaikea tilanne sinulla on niin asunto voisi löytyä nopeastikin jos pystyt maksamaan mahdollisen vakuuden, ekan vuokran ja muuttokulut. Sitten heti asumistuki ja toimeentulotuki vireille. Vuokra saa Espoo, Vantaa, Helsinki olla n. 700 euroa minkä Kela hyväksyy kokonaan.

En tiedä, onko tuo ainoa paikka, joka vuokraa nimenomaan nuorille asuntoja

https://www.nuorisosaatio.fi/kuinka-haen-asuntoa/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään Suomen ulkopuolelle, esim. Berliini ja Tukholma ovat aivan ihania. Saa olla sellainen kuin on. 

Vierailija
24/24 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsopa tästä allaolevasta linkistä, pääkaupunkiseudulle muuttaminen ei välttämättä ole yhtään huonompi idea.

Jos soitat sinne ja kerrot, kuinka vaikea tilanne sinulla on niin asunto voisi löytyä nopeastikin jos pystyt maksamaan mahdollisen vakuuden, ekan vuokran ja muuttokulut. Sitten heti asumistuki ja toimeentulotuki vireille. Vuokra saa Espoo, Vantaa, Helsinki olla n. 700 euroa minkä Kela hyväksyy kokonaan.

En tiedä, onko tuo ainoa paikka, joka vuokraa nimenomaan nuorille asuntoja

https://www.nuorisosaatio.fi/kuinka-haen-asuntoa/

Ei ap kertonut ikäänsä, joten ei hän ole välttämättä nuori.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme