Millä peittäisin mustan silmäni
Mies teki jekun mulle. Otti mun kädestä kiinni ja pyysi näyttämään kuinka vahva olen. Yritin täysiä vetää kättäni itseäni päin, mies päästi irti ja nyrkkini osui suoraan oikeaan silmään.
Peitepuikkoakaan ei ole. Käykö perunajauho tai tomusokeri peitepuikon korvikkeeksi?
Aurinkolasejakaan ei oikein viitti ulkona käyttää kun kohta jo pimenee.
Pitäisi mennä kauppaan ja huomenna töihin.
Hävettää jo valmiiksi.
Kommentit (22)
Meikkaa kasvosi mustaksi ha esiinny n k rinä.
Hahhah mä tiedän tän jekun. Voi oikeasti osua kovaa oma nyrkki silmään. Jaxuja<3
Mulla oli sama ongelma viime kesänä juhannuksen aikoihin. Ihan meikkivoiteella peitin.
Mitä et voi peittää, korosta. Maalaa molemmat silmät pilailuväreillä mustiksi, naama valkoiseksi ja suu verenpunaiseksi ja sano töissä, että vietät halloweenia. Muista draculan hampaat ja viitta.
Mitä?ei voi olla totta?Kylläpä oli törkeä teko.
Soita poliisi ja sano että mies löi nyrkin silmääsi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä?ei voi olla totta?Kylläpä oli törkeä teko.
Soita poliisi ja sano että mies löi nyrkin silmääsi.
Eihän se mies mua lyönyt vaan itse löin. -Ap
Älä peittele sitä.
Kirjoita tussilla siihen alle että Sikamies löi!!
Aurinkolaseissa kauppaan ostamaan peittävää meikkivoidetta.
EIkö ole kauppoja auki siellä päin, että voisit lähettää miehen meikkiostoksille?
Töissä kerrot, miten asia on. Uskovat varmaan, ellei ole toistuvaa.
Näytät työkavereille, miten se kävi, niin ei tarvi yksin olla mustasilmäinen :D
Kaveri sai mustan silmän urheillessa. Otti kuvan, laittoi facebookiin ja kertoi siinä, mitä oli käynyt. Se on taas ihan sama mitä kaupassa tuntemattomat ajattelee. Ja jos välität, vedä maski silmille🤭
Jos mies hakee kaupasta ihon sävyysi sopivan peitevärin ja puuterin. Ellei ole liian pitkä matka. Katso netin kautta valmiiksi sävy ja jos se on loppu kaupasta, niin vaihtoehto. Kirjoita tarkat tiedot paperille ja miehelle kuva kännykkään. Tai mene pokalla ja osta huomenna itse.
Kylmähaude, esim. jääpaloja tai vihannespussi puhtaaseen kankaaseen käärittynä ja pitää kevyesti kohdan päällä n. 20 min kerrallaan, alentaa turvotusta. Pitää olla kangas päällä, ettei tule kylmävaurioita. Jotain peitevoidetta kevyesti päälle tai antaa olla. Kasvomaski voi peittää hieman.
Pipo syvälle ja kasvomaski ylhäälle.
Lapsi könysi taaperona itselleen mustan silmän. Vieläkin sattuu ne katseet, vaikka syytön minä siihen olin ( kasvatusperiaatteena on ollut ettei ihan kaikkea tarvitse kieltää eikä lasta voi kääriä pumpuliin)
Jos nyt oletetaan, että tarina on totta, niin opettelet viimeistään nyt smokey eye -meikin. Peitevoiteella sitä ei saa piiloon.
Sellanen tarina.