Mies suuttui koska ilmoitin ettei joulua tule.
Sanoin että lähden siskoni ja äidin kanssa etelään kahdeksi viikoksi ja mies saa hoitaa lapsia ja kotia koska minä olen koko vuoden hoitanut kotia. Mies oli ajatellut tehdä töitä ja että lähdemme sen sukulaisiin jouluna. No se suuttui mutta ilmoitin ettei sillä ole oikeus suuttua. Saatan olla kuukaudenkin lomalla joten en välitä joulusta suomessa.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti löytää uuden kumppanin sillävälin kun vanha on voimaantumassa Gambiassa.
Varmasti löytää kun ei nuo itsekseen pärjää edes viikkoa. Todennäköisesti sillä on jo muttakun ei saa erottua.
Minulle on ihan sama löytääkö se kumppanin, se joutuu sitten muuttaman talostani pois.
Kyllä ap:n perheessä sitten hienosti sujuu tuo kommunikointi.
Sinähän varsinainen Vuoden äiti olet.
Jos toinen lapsista on tyttö niin ota edes se tyttölapsi mukaan. Muuten tuossa käy niin, että se tyttölapsi, varsinkin jos on lapsista vanhempi pakotetaan hoitamaan kaikki kotityöt ja asiat äidin poissaolon aikana.
Mikä saa ap-apinan suoltamaan tällaista paskaa?
Lapset pärjäsi ilman miestäni. Minäkin olin 13 vuotiaana paljon yksin kotona kun minun vanhemmat oli milloin missäkin. Miten minä olen huono äiti kun olen 13 vuotta lapsia hoitanut lähes yksin. Nyt on minun vuoro lomailla ja niin aion tehdä eikä lapset halunneet mukaan ulkomaille muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Lapset pärjäsi ilman miestäni. Minäkin olin 13 vuotiaana paljon yksin kotona kun minun vanhemmat oli milloin missäkin. Miten minä olen huono äiti kun olen 13 vuotta lapsia hoitanut lähes yksin. Nyt on minun vuoro lomailla ja niin aion tehdä eikä lapset halunneet mukaan ulkomaille muutenkaan.
Hienosti menee kun edes lapsesi eivät halua olla kanssasi.
Pois lapset ja mies tuollaiselta naiselta!
Nämä asiathan voivat sopia etukäteen, ja sopia aikataulut. Muuten en ymmärrä miehen suuttumusta. Pitäisi olla itsestäänselvää, että isäkin hoitaa muksuja kotona, eikä kaikki kaadu aina äidin harteille
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ap:n perheessä sitten hienosti sujuu tuo kommunikointi.
Samaa mieltä. Ap on vääpeli. Toivottavasti mies löytää paremman.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti löytää uuden kumppanin sillävälin kun vanha on voimaantumassa Gambiassa.
Mielenkiintoisia nää sun matkat lähisukulaisten kera.
Älkää naiset hankkiko lapsia miehen kanssa. Ap provoilee, mutta lähes tuollaista se usein on. Naisella on useimmiten vetovastuu arjen sujumisesta. Mies ei voi koskaan kokea samanlaista henkistä sitoutumista ja yhteyttä jälkeläisiinsä kuin nainen. Biologisista syistä.
No mitäs siitä suuttumaan. Jos ap on 13 joulua järjestänyt, niin eiköhän nyt ole miehenkin vuoro välillä.
Vierailija kirjoitti:
Jos toinen lapsista on tyttö niin ota edes se tyttölapsi mukaan. Muuten tuossa käy niin, että se tyttölapsi, varsinkin jos on lapsista vanhempi pakotetaan hoitamaan kaikki kotityöt ja asiat äidin poissaolon aikana.
Miksi näin kävis??
Vierailija kirjoitti:
Pois lapset ja mies tuollaiselta naiselta!
Ai miksi? Ihan oikein ap tekee. Vieläpä kutsui lapsia mukaan mutta jäävät kotiin. Miksi isän pitäisi saada aina tahtonsa läpi?
Vierailija kirjoitti:
Älkää naiset hankkiko lapsia miehen kanssa. Ap provoilee, mutta lähes tuollaista se usein on. Naisella on useimmiten vetovastuu arjen sujumisesta. Mies ei voi koskaan kokea samanlaista henkistä sitoutumista ja yhteyttä jälkeläisiinsä kuin nainen. Biologisista syistä.
Pötypuhetta. Eikä sitoutumisella ja yhteydellä ole mitään tekemistä kotitöiden kanssa.
Ei se nyt ihan aikuisen touhua ole, jos tällainen tulee pelkkänä ilmoitusasiana ja yllätyksenä sekä miehelle että lapsille. Lapsethan tässä eniten kärsivät, vaikka isä hoitaisikin kaikki hyvin niin varmasti haluaisivat että äiti on jouluna paikalla. Vai eikö?