Saarikko on tosi fiksu, ihailen ajatuksia ja selkeää esiintymistä
Katsoin A- talkin. Ja mietiskelin.
Edellisen hallituksen vaaleissa kepu oli maan suurin puolue ennätyssuurella kannatuksella. Ei ne äänestäjät maanviljelijöitä olleet , niitähän enää vain pari prosenttia väestöstä. Kepun äänestäjät ovat nykyisin tämmöisiä keskituloisia kaupunkilaisia kuten meidän perhe.
Kepu ajaa minun etua, jos nuoretkin ihmiset jaksavat asua maalla ja tuottaa ruokaa kehäkolmosen takana jotta lähikaupassa riittää puhdasta ja terveellistä kotimaista ruokaa En halua että kaikki tunkevat työn perässä Helsinkiin jonka puistotkin rakennetaan täyteen tornitaloja joissa liian pieniä asuntoja.
Ja tarvitsen myös vessapaperia päivittäin. Joten hienoa jos joku hakkaa metsäänsä ja kuskaa sitä rekalla paperitehtaaseen ja joku tekee tehtaassa minulle vessapaperia.
Ja hienoa että on Terrafamen kaltaisia kaivoksia josta kaivetaan minun kännykän ja sähköpyörän akkuihin niitä tuikitärkeitä mineraaleja. Ja ihmiset saa töitä ja valtio verotuloja.
Hyvä kepu!
Kommentit (24)
Mietin minäkin miksi köyhät ihmiset kannattavat persuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestän Keskustaa, koska vastustavat kotihoidontuen poistoa. Ekaa kertaa menee ääni heille.
Juuri niin. Kotihoidontuella voidaan työllistää myös ihmisiä kuten kodinhoitajia, avustajia, siivoojia ja remonttimiehiä, joilla oma pieni firma.
Sanna Marin sanoi A-talkin pj-tentissä, etteivät Demarit ole poistamassa kotihoidon tukea, vaan suuntaamassa sitä hoiva- ja vanhusten palveluihin.
Vierailija kirjoitti:
En kauheesti jaksa noita poliittisia keskusteluja katsoa, mutt Saarikko oli yllättävän hauska eilen Kuutamolla-ohjelmassa.
Aha. Minusta oli niin ällöttävä että käänsin kanavaa vaikka pidän ohjelmasta yleensä.
Sepä se. Miten ihmeessä työttömät voivat kannattaa oikeistolaisia persuja, jotka haluavat lopettaa tukien varassa elämisen?