Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++ENSIKOIDEN VIIKONLOPPU+++

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, että niiden menkkojen myötä tuli sitten aivan kamalat vatsakivut...niitäkään ei ole mulla ollut koko sinä aikana ollenkaan kun olen pillereitä syönyt...eli siis noin 3 vuoteen. sitä ennen kyllä oli aina kauheat kivut. Sen takia alunperin pillerit aloitinkin...

Eipä muuta..

Vierailija
42/45 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin tuohon vauva-sivujen haku-juttuun hakusanaksi Acon Early Detection, ja aika paljon on testistä käytykin keskustelua. Mutta, kun kaikissa keskusteluissa väitetään että kyseisessä testissä EI OLE viivanpaikkaa!!! Joten se mun viiva on haamu! En vaan uskalla vielä ilakoida, koska se haamu ei tullut testiajan sisällä (tai sitten en katsonut tarpeeksi tarkasti, koska se haamu on tosi hailakka harmaa)... Pää leviää!!! En varmana kyllä testaa uudestaan vielä huomenna, pakko malttaa oottaa ainakin ylihuomiseen... Auttakaa hyvät ihmiset, Titi-uu on nyt ihan hysteerinen! Ja entäs jos onkin ihan suotta!!! Eikös roskishaamu kuitenkin ole aika yleinen, vaikka tulos oliskin nega? Äääk!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

just näin siis.. palatiin viikonloppureissulta kotiin, ja loppu nettipimentokin vaihteeks. Pinot luin pikaisesti läpi joten tää kommentoiminen jää vähäiselle tänään.

Avecokselle Onnittelut plussasta, ilmottelehan kun haluat että päivittelen plussanneeks.

Negan testanneille ja tädin yllättäneille pahoittelut

Piinailijoille plussatuulia :)

Dragon: kiitos, mä päivitän vielä tänään tiedot sinne esittelypinoon.

Galluppeihin: Musiikkimaku on kohtalaisen kaikkiruokainen, ainoastaan hevi ei oikeestaan nappaa.

En oo mikään älytön baarissahirmu ollu tässä viimeaikoina, joten luulen että tulee sitä vauva jälkeenkin siellä välillä piipahdettua. Pitäähän sitä välillä päästä tuulettumaan :) Kavereitani en aijo sen takia " unohtaa" vaikka meillä vauva olisi.

On: ei kai tänne mitään ihmeellistä ku ei ns. oireita ole. Tässä välillä pohdiskelen, että jossain vaiheessa vois testata mutta millon niin sitä en oo päättäny vielä. Pari viime kiertoa ku on ollu noita pitkiä. Muistaakseni tänään oli kp 30.

Pakko päästä nukkumaan että jaksaa aamulla taas raahautua töihin.

-Sara-Maria-

Vierailija
44/45 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas mattimyöhäisenä roikun....

Voi kun te kaikki puhutte viinimarjoista ¿ tääkin tahtoo!! On ne niin hyviä. Mutta kun itsellä ei ole eikä viitsi naapurinkaan puskiin mennä hiippailemaan.

Ainakin Mineahille, Aleidalle ja Remukalle pahoittelut tädistä =( Muillekin jos unohdin jonkun. Niin ja tsemppiä seuraavaan kiertoon.

Killa ¿ mä unohdin aivan tuon Leevin....se on mun suokkarimusiikkia myös....enpä ole pitkään aikaan muistanut kuunnellakaan...täytyypä korjata asia.

Mä en ole ihan kärryillä aikaisemmista gallupeista, mutta jotain on ollut puhetta isovanhemmista ja nimistä. Meidän vaavi saisi 2 mummoa ja 2 pappaa tai siis varmaankin mumman ja paapan sekä mummon ja vaarin =). Sitten myös yhden isomummon ja pari amerikan mummoa =) Eli olis kaverilla hoitajia. Poijan nimi on meillä myös jo tiedossa, ollut jo monta vuotta, tytön nimi tulkoon sitten kun nähdään minkälainen neiti sieltä saapuu. Kun nyt joku saapuisi....huoh...

saikku ¿ monesti se tärppää just ekasta kierrosta. Tiedän parikin kaveria, joille kävi niin, joten pidän sullekin peukkuja.

Juliaana - *vilkutus* takaisin

vaniljalle ja hoytille pahoittelut negoista....tiedän miltä tuntuu....

mooli ystäväni ¿ maakunnasta on palattu myös täällä ja aamun astihan se eilinen sitten venyi. Meillä oli ratkiriemukkaan hauskaa ja tuli useampi siiderikin korkattua, joten vasta iltapäivästä ajelin sitten kotiinpäin. Kiitos kun kannustat =), mutta mä en oikein luota, että se mun kaverin plussa tois mulle plussaonnea. Se oli itse kauhean huolissaan, että miten mä reagoin, mutta itsekin ilokseni huomasin, että olin täydestä sydämestä onnellinen hänen puolestaan eikä ilkeä kademieli tällä kertaa nostanut päätään. Niin ja kiitos vielä tuosta ¿hoitokertomuksesta¿. Saapa nähdä onko se mullakin se seuraava askel....huiii.

Titi-uu ¿ se on hyvä välillä vähän purkaa tuota henkistäkin taakkaa ja vähän HUUTAA! Kyllä ne asiat sitten taas tasaantuu. ¿myrksyn jälkeen on poutasää...¿ . Ja tuupas sitten kertomaan miten sen roskishaamun kävi... jännää....

Naksun galluppiin: tottakai sitä pitää silloin tällöin käydä ¿viihteelläkin¿ vaikka lapsi talossa olisikin. Aina niitä lastenhoitajia löytyy. Muutenhan sitä tulee mökkihöperöksi. Niin, ja tsemppiä lekurille menoon! Hyvin se menee.

t. yökyöpeli-Afternoon

Vierailija
45/45 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on taas tapahtunu. Avecosille onnea plussasta! Ja pahoittelut tädin vierailemille! Täällä mie jo kauhulla aattelen, et enää kaks päivää lomaa ja sit paluu arkeen...

Gallupeihin: Musiikkimaku on miullakin aika laaja, oikeestaan kaikkea Elviksestä Darknessiin. Baareissa ei tuu juurikaan käytyä: esim. ollaan asuttu nykyisessä kunnassa helmikuun puolesta välistä ja kesäkuussa ollaan ensimmäisen ja ainoan kerran käyty tutustumassa paikalliseen yöelämään, sen lisäks taidettiin käydä kerran Helsingissä juhlimassa kaverin valmistujaisia. Enemmän sitten juhlitaan kavereitten kanssa kotosalla, jos tarve on.

Taitaa olla jo jotain kp 28/27-44 eikä lainkaan tunnu siltä, et täti ois tulossa - se yleensä kyllä ilmottelee aika reilusti etukäteen tulostaan. Sen lisäks oon kärsiny autossa kahtena päivänä matkapahoinvoinnista, joka ei oo lainkaan " miuta" . En kuitenkaan halua vielä uskotella itelle mitään, et nyt ois napannu, ettei sit pety, jos ei ookaan... Ens viikonloppuun ajattelin jaksaa venyttää testaamista - siis jos tätiä ei näy eikä kuulu.

LB