+++ENSIKOIDEN VIIKONLOPPU+++
Kommentit (45)
Tervetuloa uusille, [color=CD69C9]Pippi, Vanilja, Dheal ja Mineah,[/color] meniköhän oikein ja tulikohan kaikki..?!? Itsekään en ole kuin parin viikon ajan vasta täällä muiden enskojen kanssa kuumeillut. Pahoittelut tädin vierailusta Mineah:lle!
[color=EE5C42]Killa[/color]: Valitsit sitten juuri sen puhelimen, josta kerroin, siis saman kuin minulle. Väri vaan on eri, mulla [color=BFEFFF]vaaleansininen[/color]. Kyllä mä olen ainakin tästä kapulasta tykännyt. Radio on ihan kiva ulkoillessa.. Mä en oo tota tienny, et on saativilla myös langaton hf. Se vois kyllä olla ihan hyvä varsinkin tuossa vauvan hoidossa, jos vaikka vaihtaa vaippoja ja on ihan pakko samaan aikaan puhua puhelimessa.. ;)
[color=EE5C42]Adette[/color]: pahoittelut kokemuksestasi ja jaksamista *halitus*
[color=EE5C42]Avecos[/color]: [size=3][color=EE3A8C]ONNEA plussasta![/size][/color]
Gallupeja on kertynyt hurjasti, yritän kertoa mahd. lyhyesti, ettei palsta täyty minun ).(..
[color=008B00]Isovanhempia[/color] meidän lapsi tulisi saamaan neljä, siis kummankin kummatkin vanhemmat sekä kaksi isomummoa, minun kummatkin mummot.
[color=008B00]Raskautumisyritystä[/color] meille ollut heinäkuusta, eli ensimmäista kiertoa mennään. On tää vaan niin jännää. En millään malttais oottaa paria viikkoa tuleeko täti vai ei..
[color=008B00]Nimiasiaa[/color] minä olen miettinyt, mies ei oikeastaan ollenkaan.. Olen päättänyt pojan ja tytön nimet jo muutama vuosi sitten. Mutta nyt toiset nimet ovat hieman alkaneet mietityttämään, antaisko yhden vai kaksi. Mut aika selvillä olen kuitenkin.
[color=008B00]Musiikkia[/color] kuuntelen todella vähän.. Oikeastaan ainoastaan automatkoilla radiota ja jos sieltä ei tule hyvää musiikkia niin sitten jotain ikuisen vanhoja cd:itä, joita autosta sattuu löytymään. Radio kanavista Nova ja Iskelmä ovat useimmiten päällä, myös Suomipop joskus. Tällä hetkellä suosikkeihin kuuluu Lauri Tähkä ja Elonkerjuu.
Sitten hieman [color=CDAD00]).([/color]: Kp nyt 14. Sain miehen pöllyyttelemään lakanoita toissa iltana.. Ei kyllä tosiaan kovin paljon tarvinnut suostutella. Jospa se vielä vaikka tänä iltana töistä tullessaan jaksaisi vielä yrittää ;) Toivoisin siis, että kierto olisi edelleen pillereiden jälkeenkin sen 28 päivää, niin se perusteella ovis vois nyt viikonlopun aikaan olla. Minkäälaisia tuntemuksia tai limoja en ole huomannut. Voihan sitä paitsi olla niin, ettei koko ovista ookaan, eikä tuukaan, mutta jotenkin mulla vaan on sellainen pieni tuntemus, ettei täti vierailisi meillä enää vähään aikaan. Varmaankin jotain ensihuumaa tällaiset tuntemukset, koska järki kuitenkin sanoo, ettei se heti ekalla kuitenkaan tärppää. Vanhempani ovat yrittäneet minua kolmisen vuotta, joten aina tämän asian muistaminen lyö halolla päähän ja tiputtaa todella korkealta takaisin tasaiselle maalle. Mutta nyt vaan ahkerasti kuin pupuillaan, niin ei sitten ainakaan yrityksestä jää paitsi.
Nyt mökkeilemään, kuten Killa. Viimeiset mustikat pitäisi vielä metsästä löytää..
Plussatuulia, tarrasukkia, pupuiluintoa, jaksamista ensikoille!
Ei ihan osunu värit kohdalleen, mut melkein :(
[color=fuchsia]Ihanan kesäinen lauantaipäivä ja minä vaan lojun sisällä.. no ehkäpä mä tämän viestin jälkeen saan aikaiseksi käydä suihkussa ja sitten mennä vaikka viimein ja vihdoin niitä viinimarjoja poimimaan.. tai sitten pestä vaikka ikkunat.. mukava kyllä joskus viettää tällaista lojumispäivääkin, kun mieskään ei ole kotona..[/color]
[color=blue]Avecos: [/color][color=fuchsia]Jättisuuret onnittelut plussasta!!! :) Paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa.. Ihana uutinen.. Mukava kuulla että sai alkunsa vielä tuolleen TJOTtailemalla.. sitä tässä itsekin harrastetaan tällä hetkellä ;)[/color]
[color=blue]Adette: [/color][color=fuchsia]Paljon voimia sinulle *jaksuhali*[/color]
[color=blue]Mineah: [/color][color=fuchsia]Pahoittelut tädistä :( Tiedän kyllä miltä tuntuu testata monta negaa toivoen että se vielä plussaksi muuttuisi ja sitten täti tuleekin ja pilaa kaiken.. Tsemppiä ensi kiertoon!! *bdbd* Pahoittelut myös muille tädin yllättämille!![/color]
[color=blue]Pippi ja muut uudet: [/color][color=fuchsia]Tervetuloa joukkoon mahtavaan!! :)[/color]
[color=blue]ON: [/color][color=fuchsia]Täällä piinaillaan jo vähän enemmän kuin viimeksi elikkäs nyt olis 28/28-35, huomenna odottelen tätiä tulevaksi, vaikka tietysti olisi ihanaa kun pysyisi poissa koko akka.. Oireita ei ole ollut oikein mitään, tosin aika kovaakin juilintaa on välillä pitänyt ja todella repivästikin välillä.. mulla tosin on noita nippailuja pitkin kiertoa joten niistä nyt ei voi päätellä mitään.. Katsotaan, katsotaan miten tämän ämmän käy..[/color]
[color=blue]Ketäs piilaileekaan? Ainakin [/color][color=fuchsia]Remukka ja Titi-uu. [/color][color=blue]Plussasäteitä teille ++++++++++++++++[/color]
[color=blue]Galluppiakin olis jos jonkinlaista.[/color][color=fuchsia] Meidän lapselle tulisi kaksi mummoa ja pappaa (meidän vanhemmat) ja sitten vielä isomummu ja isopappa (minun äidin vanhemmat). Isän vanhemmat ja miehen vanhempien vanhemmat ovat jo menneet pois..[/color]
[color=blue]Minä olen suuri nimien ystävä, joku on voinut minuun törmätäkin tuolla nimipalstalla, joten sanomattakin on varmasti selvää että minä olen nimiä miettinyt paljonkin.. Välillä houkuttais sellaiset tosi vanhat nimet mitä nyt paljon annetaan esim. Siiri, Emil.. Toisaalta sitten taas sellaiset tosi erikoiset ja harvinaiset nimet.. Tällä hetkellä pojalle on jo aika hyvä nimi valmiina, se on sellainen keskivanha eli sellainen mitä nyt on n. 50 vuotiailla.. tytön nimi on vielä hakuses..[/color]
[color=fuchsia]Musiikkimaku mulla on tosi monipuolinen.. välillä kuuntelen ihan iskelmiä, välillä taas jopa heavyä.. hih.. kaikki käy..[/color]
[color=fuchsia]Sitten vielä vilkutuksia kaikille *vilkuttaa vimmasti* Spesiaalit vielä teille: [/color][color=blue]Killa, Aftis, Brooke, Sara-Maria, Titi, Apila, Remukka, Aqua, Oon@, Mooli, Naksu, meriheppa!![/color]
[color=fuchsia]No jos nyt viimein sinne suihkuun.. Mukavaa viikonloppua kaikille ja pupuilkaahan ahkerasti!![/color]
[color=blue]T. Juli kp 28/28-35[/color]
Taaskaan ei ehdi lukemaan pinoja kun oon töihin lähdössä!
Mulla on mennyt vähän ohi - onko Avecos plussannut ihan vasta vai jo joku aika sitten? Onnea joka tapauksessa! Muistelin vaan että plussasit jo hetki sitten, mutta voi olla että oon mennyt nickeissä sekaisin! ;)
Moolin kertomusta täälläkin odotellaan! Kiinnostaa kuulla!
Killa: moips!
G: Aika monenlainen musa kelpaa, riippuu paljon fiiliksestä. Ihan raskaista raskain mättö saa kyllä karvat pystyyn, ei kolahda täällä! Ja toisaalta mikään suomalainen juntti-iskelmä ei kanssa sytytä... Mutta hyviä mainitakseni Doors, Bob Marley, Ismo Alanko, Popeda, Poets of the fall, 3 doors down, Rhianna menettelee...
ON: kp14-15/25-28 eikä kummempia, tämän päivän simpat on jo lähetetty matkaan! ;) Edelleenkään rinnat ei arista ja vatsassa " nyppii" aina välillä. En siis tiedä missä mennään, onko ovis jo ollut vai ei. Toki voi olla - kuten Killa veikkaili - että ois jo ollut, ainakin jos edellisiin kiertoihin voi verrata.. Mutta en tiedä!
Nyt hiustenkuivaus ja töihin! Heippa!
[color=pink][b]Musiikkigalluppiin[/b]: mä kuuntelen yleensä autossa radiota, ja kanava on yleensä Nova. Kanava saataa kyllä vaihtua jos sieltä tulee joku sellainen biisi, johon on kurkkuaan myöten kyllästynyt. Muuten olen melko kaikkiruokainen musiikin suhteen, eli melkeimpä kaikenlainen musikki menee. Ikuiset suosikit on Eppu Normaali ja Scorpions. Tämän hetken suosikkeja on myös Anastacia, Jean S, Indica, Juanes, Poets of the fall... Mutta jos pitää nimetä yks bändi/artisti jota oon pitkään fanittanut ja tulen varmasti aina fanittamaan niin se on ehdottomasti [b]Eppu Normaali[/b].
Oon tykänny Epuista 11-vuotiaasta asti, mun ensimmäinen ikioma CD-levy oli Eppujen Repullinen hittejä, odotin 7 vuotta että pääsin viimeinkin Eppujen keikalle (keikoilla ikärajana K18) ja kun vihdoin pääsin näkemään Eput livenä, tärisin kuin haavanlehti! Se oli oikeesti niin huippu kokemus, että meinas mennä jalat alta ja tulla tippa linssiin, niin onnellinen olin! Eikä siinä kaikki... Tuolla kyseisellä Eppujen keikalla menin myös kihloihin nykyisen mieheni kanssa, joten kaksi tähtihetkeä samana päivänä! Tuota päivää tuskin unohdan koskaan! Ei kaikkien mielestä varmaankaan kamalan romanttinen kihlautuminen, mutta paras mahdollinen minulle! Nyt joku saattaa kyllä mut tästä tarinasta tunnistaa, mutta toisaalta ihan sama. Kun kerta musiikista puhetta täällä on, niin pakkohan mun on tuollainen kokemus teillekin hehkuttaa!
Titi-uu kp24/26-30[/color]
nonih. kp 29/30-32 ja kolmas nega hoppuiltu tänään:) voi elämä. ihan hävettää ku oon niin kärsimätön. nyt täytyy vaan yrittää ajatella muita asioita. hah! just.
mukavaa viikonloppua kaikille!
Aftis kertoi lähteneensä naapurikunnan puolelle - minäkin tässä tunti sitten palasin maakuntareissulta, jonne eilen niin kiireellä lähdin. Tais kyllä olla alkoa vielä veressä, kun pikkutunneille kiskoin vinkkua ihan kaksin käsin...kapulaaaaaaa....
Joo, Killa on oikeessa, nyt alkaa olla aika toooodellakin luopua noista " kärkinimien" paikoista! Otetaan tällanen syyslukukauden alottamisprojekti että plussataan kaikki ja ollaan jo jouluna hyvässä vaiheessa masunkasvatusta!
Onnittelut Killalle herkullisesta luurista:=)
Aftis, eiköhän se sun kaverin plussa enteile sullekin samanmoista:=)
Juu, IVF-hoidosta sen verran, että kyseessä on pitkän kaavan hoito ainakin meikäläisellä, kierron 21. pvä aloitetaan esim synarela-sumutteen käyttö aamuin illoin suihkauksella molempiin sieraimiin. Kun menkat on alkanu, on nollaultran aika, jolloin munasarjoissa pitäisi olla niitä munisten alkuja, kaikki samassa lähtötilanteessa. Sitten sumuannos puolittuu ja alkaa kerran päivässä piikittely - mulla lääkkeenä Gonal-F. Ja seitsemäntenä piikityspäivänä mulla eka kontrolliultra (ens ma 7.8.), jolloin tsekataan, kuinka munikset on lähtenyt kasvamaan ja määritellään uudelleen Gonalin annostus. Samalla viikolla perjantaina toinen ultra ja siinä kai jo sitten määrittyy irrotuspiikin päivä ja punktiopäivä. Mulla siis punktio menee viikon 33 alkuun ja alkionsiirto sitten siitä 2-3 päivän päästä. Noi lääkkeiden aloituspäivät ja annostukset riippuu varmaan lekurista, lääkkeestä ja hoidettavasta - jotkut kuulemma esim. sumuttelee 4 krt päivässä yhden kerran sieraimeen jne. Kaikenkaikkiaan hoito siis kestää sellaset 1,5 kk. Eli jos kaikki menee niin kuin suunniteltu, olisin piinailemassa tossa kuun vaihteessa.
Rahaa on mennyt tähän mennessä lääkkeisiin n. 800 euroa ja vielä tulee jonkun verran menemään (irrotuspiikki ja Luget). IVF-hoidon pakettihinta Felicitaksessa on muistaakseni jotain 1600 euron hujakoilla (omavastuuosuus siis). Normaalia elämää on kehotettu elämään alkionsiirtoon asti.
Taidan nyt mennä hiukan vaaka-asentoon.... Vilkutukset Oonalle, Naksulle, Killalle, Jessikselle ja Aftikselle!
Ja Korento; näin on, mukavaa kun on samanoloinen elämäntilanne!
Brookellakin on muistaakseni hieman vanhempi siippa:=)
Palailen taas - aion pian suunnistaa kauppaa hakemaan ihan rehellisiä kyrsiä grillausta varten (miehen erityinen toive tänään) ja tietty loiventavaa sidukkaa!!
Heippa!
-mooli
p.s. Onnea Avecos!!
Hemmetti mä en sitten voi välillä ymmärtää noita miehiä! Tai tässä tapauksessa omaa miestäni! Joka toinen päivä se haluaa lapsen ja joka toinen päivä ei! Äskettäin riideltiin ihan typerästä asiasta, joka ei liity lapsiin millään tavalla, ja kumpikin siinä sitten korotti ääntään. Mies sitten kesken riidan sanoi että " ei tänne ainakaan voi mitään lasta tehdä pyörimään, kun ei keskenäänkään tulla toimeen" . (Ai jaa, onhan tässä jo kohta 6 vuotta tultu toimeen...) Se siis olettaa, että " normaali" elämä loppuu siihen lapsen tuloon! Kyllähän sitä nyt hyvänen aika voi ja saakin riidellä myös lapsen tultua, mutta riidat pitäisi sitten myös pystyä sopimaankin lapsen kuullen. Tällä menolla en kyllä ikinä raskaudukaan kun stressaan että haluaako mies lapsen oikeasti vai ei. Se ei oikeesti osaa itse päättää mitä se haluaa! Tästäkin asiasta keskusteltiin pitkään, ennen kuin jätin pillerit pois ja mies oli täysin mukana ajatuksessa, että meille tulee lapsi. Ja itsehän se sitä alunperin jankuttikin, kunnes minäkin lämpenin ajatukselle. Ja nyt se sitten taas ei yhtä äkkiä enää haluakaan! Se on kyllä tässä vaiheessa varmaa, että jos se alkaa nyt tyrkyttämään mulle ehkäisyä takaisin, niin saa kyllä minun puolesta olla vaikka ilman niin kauan kun taas se lapsi sopii kuvioihin. Kun minulle on jo kerran luvattu, että lapsi saa tulla, niin hitto vieköön sitä lupausta ei minulta nyt enää pois oteta! Kyllä suututtaa! Sit välillä sitä kans kiinnostaa, että missä vaiheessa mun kierto on ja välillä se ei halua kuulla mistään mitään! Ota nyt sitten selvää että kertoako sille ovulaation ajankohdasta ym. kun jos kerrot, niin siltä menee halut ja jos et kerro, niin sit se suuttuu kun en ole kertonut! Eli loppujenlopuksi aika hankalaa tuntuu nyt tämä raskautuminen olevan täällä! Itselläni on aina pinna kireällä ennen tädin tuloa, mutta että miehelläkin... Pitääkin varmaan alkaa seuraamaan että missä vaiheessa kuukautta sen mieli tolleen ailahtelee, että onko yhteydessä omaan kiertooni?! No niin, heti helpottaa kun sai purkautua teille! Kiitos. Nyt menen jatkamaan ruoan laittoa ja kotitöitä.
Julille huiskutukset! Kiva, kun oot taas täällä ja jännät paikatkin sulla on, hui! Peukutukset! Hih, rupesin miettimään, mikä nimi olis nykyisin 5kymppisen miehen nimi ja tuli mieleen vaan Reijo, et varmaan sitä tarkottanu :D
Mooli: Kyselen täällä vanhoja, mutta miten teillä syntyi päätös hoitoihin lähtemisestä? Eli esim. oliko mies heti mukana hommassa? Toivottavasti alkaa se masun kasvatus sulla pian!
D-fly oli negan testannu, mutta löytänyt asunnon, onnea siitä :)
Vaniljalle myös malttia, toivoa on!
Musiikista sen verran, että kestosuosikkeja on Sting, Jamiroquai, Egotrippi, Don Huonot,... kuuntelen siis aika paljon musiikkia ja tykkään käydä keikoilla.
ON: Tässähän tämä, saas nährä, pääseekö ens viikolla piinailemaan. Tänään koopeet taitaa olla.. 26/28-30(38).
Ihanaa, illalla pääsee herkuttelemaan kreikkalaiseen ravintolaan, nam..
Vilkutukset kaikille enskoille ja mukavaa päivää!
[color=fuchsia]Aqua arvaili tuota tarkoittamaani nimeä ja itseasiassa Reijo liippasi aika läheltäkin, koska alkaa samalla kirjaimella.. Tosin tämä minun nimi on paljon harvinaisempi..[/color]
[color=blue]Ei kai minua täältä kukaan tunnista tai löydä joten voin kertoa mitä nimeä olen ajatellut, ystäviltä oon pitänyt sen visusti salassa vaikka muut asiat aina hölötänkin :) Olemme ajatelleet nimeä Rauli, mitä mieltä olette? Tuo on itseasiassa miehen ehdotus mikä on hauskaa, kun minä meidän perheessä se niminikkari olen :) Rauli on annettu 2000-luvun puolella vain 32:lle pojalle nimeksi (näistäkin suurin osa luultavasti toisia tai kolmansia nimiä)... Raulissa mielestäni yhdistyy vanhuus, perinteikkyys, harvinaisuus ja minusta on jotenkin suloinen ajatus että pienen pojan nimi on Rauli :)[/color]
[color=fuchsia]Titi-uulle voimia tuossa miehen mielenvaihteluissa.. Ehkä häntäkin eräällälailla pelottaa isäksitulo ja sitten se ilmenee tuollaisena epävarmuutena..[/color]
[color=blue]No jos nyt niitä marjoja poimimaan ->[/color]
[color=fuchsia]T. Juli[/color]
Mieki rupesin miettimään, että mitä ois nykyisillä viiskymppisillä miehillä nimiä... Tuli mieleen: Erkki, Jorma, Rauno, Reijo, Reino (tuli ne ihanat ruutu tossut heti mieleen), Toivo, Mauri ;)
Galluppeja: Meijän lapselle tulisi 3 mummia ja kaksi ukkia. Lisäksi Isomummeja 2.
Musiikkina menee se mitä radiosta sattuu milloinkin tulemaan. Suomalaisia tykkään lauleskella varsinkin autossa ;)
Nimiä ollaan mietitty miehen kanssa ihan tasapuolisesti molemmat, mutta mitään päätöstä pojan tai tytön nimestä ei ole. Kuitenkin varmaan kaksi nimeä tulee. Mulla itsellä on kolme nimeä ja miehelläni kaksi. Luulen, että se kaksi " riittää" .
Saikkku: Voi olla tosiaan niin, että pillereiden lopettamisen jälkeen ei kuukautiset tule heti (voi mennä useampi kk). Tai vaikka kuukautiset tulisikin ihan ajallaan, niin ei ole silti ovuloinut. Elimistöllä menee aina oma aikansa palautumiseen. Toisilla pidenpään ja toisillä vähemmän aikaa! Mutta toivotaan teille ovista ja plussa onnea ;)
Juliana: Piinailen siun kaa!! Mulla kp 28/28-33. Ja Aquakin piinailee (ainakin kohta).
Vanilja: Ootpas tosiaan kärsimätön :) Miekin testailin alkuun kun alkoi kp:t " lähetä loppiuaan" , mutta nyt oon onneks kärsivällisempi. Yritän (paino sanalla yritän) ajatella, että täti tulee tai ei ja sillä siisti ;)
Moolille moikat ja voimia hoitoihin!
Titi-uullakin alkaa kohta olla tosi piinat! Aina tänne saa mieltään purkaa. Ehkä miehesi sanoi kiukuspäissään pahasti. Miunkin mies sanoi kerran jossain riidan yhteydessä, että ei meidän parisuhde ole valmis vauvalle. Riidan jälkeen puhuttiin vakavasti tuosta lausahduksesta ja asia selvisi. Pieni pelko voi aina piinata mieltä.. Sen koommin mitään sellaista ei ole edes kiukuspäiussään sanonut.
ON: kp 28/28-33. Rinnat turvoksissa ja kipeät, mutta kuitenkin vielä pehmeähköt, eikä pinkeät. Muita oireita ei olekaan. Tiukkaa tekee, mutta koetan malttaa mieleni, enkä testaa! Meinasin jo eilen testata kaapissa olevilla ovis testeillä, mutta en nyt niin hupsu ollut. Koetan olla nyt niin, että kun testiä ei osta, eli se ei polttele näppejä vessa kaapissa, niin ei tule testattuakaan.. Tuntuu, että negan testaamisesta pettyy enemmän kun tädin vierailusta..
Nyt lähen verhoilemaan sohvaa...
Tapaillaa -Remukka
Meinasinkin, että otan miehen illalla puhutteluun, halusipa se tai ei. Haluan että tämä asia selvitetään nyt sitten perin pohjin. Ehkä sitä pelottaakin, en usko että isäksi tulo niinkään (pikemminkin varmaan jännittää), mutta niinkuin varmasti monen muunkin miestä arveluttaa tää taloudellinen tilanne sitten kun lapsi tulee. Olen yrittänyt selittää sille, että onhan tässä pärjätty nytkin vaikka minä opiskelen, niin miksi ei pärjättäisi sitten kun lapsi tulee! Se on vaan jostain omista menoista sitten pois, jos lapsi tarvitsee jotakin. Otetaan nyt esimerkiksi ilta baarissa + taksikyydit: niihinhän menee kahdella ihmisellä se pari sataa euroa ihan kevyesti, jos ei pidä lukua juomisistaan. Ja kylläpä sitä rahaa aina jostakin on löytynyt. Siispä, tarinan opetus on, että jos lapsi tarvitsee jotain, niin kyllä sitä rahaa aina jostain löytyy, jos löytyy kerta hurvitteluunkin! Jees, mutta herkeän nyt täällä puimasta asiaa. Puidaan sitä sitten illalla miehen kanssa. Toivottavasti normaali puheääni riittää siihen keskusteluun...
Ja [b]Juli[/b]: Rauli on minusta hyvä nimi! Meidän pojasta tulee Joona. Siitä ollaan päästy yhteisymmärrykseen. Tytön nimestä taas ei olla päästy yhteisymmärrykseen... Ja olipa sitten ensimmäinen lapsi tyttö tai poika niin ollaan ajateltu lapselle kolmea nimeä.
Jees... nyt meen imuroimaan... blaah...
Heipä hei,
Mites on enskojen viikonloppu sujunut? Mulla ihan hyvin..kohta lähdössä sinne miehen serkun kihlajaisiin. Mulla ei ole vielä menkat alkaneet, vaikka kohtalaisen paljon vatsaa koskeekin eli kyllä se täti varmaan kohta kurvaa paikalle:( Mietin tossa vaan, että menkkojen ois pitäny alkaa viim. tänään aamulla...eihän ne siis paljon myöhässä ole, mutta kun mulla on aina ollut IIHAN kellon tarkka täti. Aina ennen siis alkaneet lauantai aamuna klo 10.00. oon vaan vähän ihmeissäni :o
Voiskohan johtua siitä, että unohtelin niitä pilsuja ottaa?!
No mutta kellohan rientää jo hurjaa vauhtia etiäppäin...elikkäs hauskaa lauantaita kaikille ensikoille!!:)
Ainakin alavatsakivuista päätellen. Ihmettelen vaan suuresti jos täti saapuu näin varhain, kun ovislimatkin (siis ihan oikeesti kunnon limat) tuli vasta joskus kp15-16... Näin ollen en kyllä osaa lukea omaa kehoani ollenkaan, jos täti siis nyt jo saapuisi! Oletetun oviksen mukaanhan sen pitäisi tulla kp29-30. Ja nyt on kp24... Hmmm....
Julin Rauli on hieno nimi. Mulla kanssa alkoi ajatus lentämään kun mainitsit " viiskymppisten nimet" , kaikki Sepot ja Jormat tuli mieleen. Tänä päivänä varmaan jos oikeasti haluaa antaa lapselleen harvinaisen nimen, pitää melkein valita nimi 50-kategoriasta, tyyliin Raija tai Pirkko, tai sitten meidän ikäpolven nimi: Tiina, Miia, Toni jne. Nuo meidän isoäitien nimet kun alkaa olla jo aika suosittuja nykyään.
Ihanan rentouttava lauantaipäivä ollut, ei mitään ihmeellistä ohjelmaa vaan kävästiin kaupungilla, sitten on istuskeltu pihalla, laitettu ruokaa, kasteltu kukkia ja vähän sisustettu. Hyvin on saatu päivä kulutettua tälläkin tapaa.
ON: kp on 30/28-33 ja menkkajuilinnat jatkuu selässä, mutta mitään muita uutisia tädistä ei ole - toisaalta ei myöskään toiseen suuntaan oireita vaikka miten kuulostelisin. Jänskää, mutta eipä sillä tädillä juuri ole ollut tapana itsestään etukäteen mun kohdalla ilmoitella. Joten en vielä intoile. Olisi vaan tosi paljon helpompaa, jos joku kierto menisi niin, että vasta tyyliin kp 35 alkaisi laskeskella kiertopäiviä. Ei tarvitsisi piinailla!
Rentouttavaa viikonloppua enskoille!
Bianco
Titi-uu: KIINNITTYMISKIPUJA bdbdbdbdbd!!!
Mullakin oli tuossa kp 24 tienoilla aivan tätimäisiä selkäkipuja ja ovis oli todistetusti kp 15-16. Täti tuntemukset meni ohi ja tuli uudelleen ja taas meni... Noh, tätä ei siis kuitenkaan kurvannut paikalle. Katsotaan sitten uudestaan huomenna tai alkuviikosta...
T:Remukka kp 28
auantai ilta ja minä vaan kyhnötän yksin kotona... pakko oli jäädä koiravahdiks kun mies lähti kavereidensa kanssa ulos. no onneks tää ilta sujuu rattoisasti kun pääsen rauhassa koneelle kirjoittelemaan.
voisin tässä ihan aluks vastailla noihin galluppeihin...
1. isovanhemmat: sekä minun että mieheni vanhemmat ovat elossa, joten 4 isovanhempaa olisi tiedossa. isoisovanhempia vauva sais minulta vain yhden eli minun mummoni mutta miehelläni on molemmat mummit ja toinen isoisä elossa.
2. raskautumisyritys: huhtikuussa jätin pillerit pois ja kierto on ollut ihan sekaisin siitä lähtien..yritys aloitetaan ens kierrosta, eli kovasti täällä tätiä odottelen et sit pääsis kunnolla yrittämään.
3. nimet: valmiiksi on jo mietitty nimet sekä tytölle että pojalle. molemmat tulevat saamaan ehkä hieman " ruotsalaiset" nimet, jotka kuitenkin sopivat myös suomenkielisten suuhun...
4. musiikkimaku: melko kaikkiruokainen olen... kuuntelen radiota aina autossa, kotona yleesä pistän musiikkia koneelta soimaan... koneelta löytyy kaikkea abban ja eminemin väliltä, eli melkeinpä kaikkae lukuunottamatta ranteetauki heviä.
adette
en pysty kuvittelemaan kuinka pahalta sinusta tuntuu, enkä tiedä mitä sanoa. voimia paljon.
Killa:
heh..kai sä nyt ensimmäisenä olit pinoa aloittamassa kun tuohon aikaan jo hereillä olit... :) ite nukuin kahteen. oli kyl kieltämättä vähän pöhkö olo kun heräsin. tais olla hieman univelkaa.. olit muuten ostanut tosi kivan puhelimen. munkin pitäis kohta ostaa uus. en vaan millään osaa päättää minkälaisen. noh, eipä sillä vielä mitään kiirettä oo.
Dragonfly:
hei, minkäs ihmeen kalenterin olit ostanut? kuulosti mielenkiintoiselta. mistä sellaisia saa ja mihin hintaan?
Mineah:
ole julma sille tädille kun kutsumatta tuli kylään! ehkä se sit tajuaa olla tulematta uudestaan kylään.
saikku:
toivottavasti sulla käy parempi tuuri tuon kierron tasaantumisen kanssa kuin mitä mul kävi... olen muuten kuullut että pillereiden lopettamisen jälkeen saattaa olla hieman suurempi mahdollisuus tulla rasaaksi, en tiedä mihin tuo väite perustuu, mutta toivotaan että se on totta ja sulla tärppää heti ensimmäisestä kierrosta. ite lopetin pillerit huhtikuussa syötyäni niitä 6,5vuotta ja kiero on nyt ollut noin 36-37päivää... sais kyl mun puolesta olla hieman lyhyempi.
juliaana
jouduin eka hieman maistelemaan tuota Rauli nimeä, mutta hetken kuluuttua se tuntui jo tosi kivalta nimeltä pienelle pojalle.
titi-uu
minäkin uskon, kuten joku toinenkin täällä uskoi, että miehesi sanoi noin vain siksi että oli vihainen. vaikka miehiä usein onkin vaikea ymmärtää, niin en usko että hänen mielensä olisi nyt yhtäkkiä muuttunut.
jahas, kai sitä sit pitäis tästä nukkumaan mennä. jos vaikka huomenna jaksais nousta ajoissa. tuli tossa ostettua vauva-lehti jota aattelin selailla ennen nukkumaan menoa... onneks opiskelen kätilöksi, niin eivät kaverit ihmettele miksi vauva-lehteä luen... oon aina selittäny et sieltä löytyy paljon juttuja joista voi olla hyötyä tulevassa ammatissa... heh, juuri senhän takia mä sitä lehteä luenkin...
öitä
*pippi
Olo on ihan yökyöpelillä täällä... Olin tyttökavereiden kanssa terassilla nauttimassa Ihanan lämpimästä kesäillasta. Tuli nautittua kuohuviinilasillinen poikineen. Nyt iski huono omatunto. Että pitäisiköhän jättää tällaiset juomingit väliin nyt kun on mahdollisuus raskautumiseen.
Onnittelut plussanneille! Heilutukset uusille ensikoille! Pahoittelut täti-ihmisille...
Adette: *halitus*
).( enää 18minuuttia, niin selviää saanko unelmieni hääkakun koristeen internethuutokaupasta. Huomenna ehkä ovis? pupuiluttaa kovasti - kai joku biologinen juttu ;)
Pitkästä aikaa olin eka! :) No halvat on huvit täällä... ;)
Ollan vielä vähän mökkeilemään lähdössä, kun tarvii viinimarjat hakea pois puskista. Katellaan jäädäänkö yöksi vai tullaanko illalla jo kotiin.
Mineah: pahoittelut tädistä, joka yöllä kimppuusi hyökkäsi! :(
D: pahoittelut negasta! :( Vaan niin kauan kuin ei oo tätiä, on toivoa... *bd*
Aftis: tosiaan varmaan jos piikitellään, niin myös ultralla seurataan tilannetta (ihan jo senkin takia, että ovat aika kalliita lääkkeitä, joten täytyy oikea teho varmistaa).
Galluppiin: enimmäkseen kuuntelen radiota (Ylex) ja sitä musiikkia mitä sieltä tulee. Levyjä en ole ostanut enää vuosiin, mies joskus ostaa mullekin netistä sitten musaa. Lähinnä mun suosikkeja on jotkut vanhat suomalaiset kuten Juice, Leevi ja Eput, tosin niitä vähän harvemmin kuuntelen. Uudemmista Ultra Bra ja Maija Villkumaa tyyppinen musiikki on suosiossa. Sitten ulkolaisista Pink Floyd, Björk ja Dire Straits vanhoista ja uudemmista... ööö, ei tuu nyt mitään nimiä mieleen kun niitä esittäjien nimiä paljon edes tiedä, mutta siis ne mitä nyt tuolta radiosta tulee! Tai ei nyt ihan kaikki, Beyoncea en kestä kuunnella vaan kanava vaihtuu... Ehkä suosikkibiisi tällä hetkellä on Jamie Foxxin Extravaganza. :) Kuuntelen kyllä myös mielellään klassista musiikkia.
Apua, tarvii mennä! Mukavaa lauantaita kaikille kivoille Enskoille ja erityisvilkutukset Moolille, Naksulle, Jessikselle ja Aftikselle: koitetaas tytöt päästä pois tuolta esittelylistan " kärjestä" ! :)
Killa