Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++ENSIKOIDEN VIIKONLOPPU+++

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yökyöpeli, jolla ei näköjään muuta elämää näin lauantai-iltana... Sidukka maistuu, huomenna onneks vasta puolelta päivin töihin...

LiVe: Et tiedä kuule kuinka paljon täällä on ton alkon kanssa pähkäilty, yritetty olla ilman, välillä ei, välillä morkkis siitä, välillä vielä pahempi morkkis... Aivan loputon kierre jollei itse asialle tee pistettä! Täälläkin se vielä hakusessa... Mutta kohta vuoden rajapyykin tietämillä voin sanoa, että ei tule hommasta mitään jos ei osaa jatkaa elämää normisti ja rennosti kunnes se plussa sitten pläjähtää! Joten nauti rauhassa, olet sen ansainnu!!!

Mooli-booli: Vai kanuuna?! hauskaa että muutkin kärsii täällä tänä kesänä niistä ku mä! ;) Ei vaan, ei oo hauskaa! Mutta bilettää pitää osata!!!

Tästäpä hyvä gallup, kuinka moni teistä aikoo edelleen vauvan saatuaan jatkaa baarielämää, ottaa rennosti kamujen kanssa jne.?

Ite oon ajatellut, etten totaalisesti kuoleta tota puolta elämästä, jos se vauva meille suodaan! Oon ehkä sellanen tyypiltäni että tarviin välillä irtiottoja, pelkkä kotielämä ei riitä pitämään päätä kasassa - jos näin kamalasti sanotaan! Mutta siis kohtuuden rajoissa!

ON: Missä on mun tissikipu?!?! Jospa tässä kierrossa ei tapahdu koko ovista?! Ja edelleen, mulla onvahva kutina että tässä kierrossa tapahtuu, en tiedä mistä johtuu! :) Mutta näin on näreet! =D

Nyt painun pehkuihin, huomenna taas työpäivä! Öitä!

Vierailija
22/45 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon baari-asiaan, jota Naksu kyseli: En ole mikään aktiivi bilettäjä, mutta aina silloin tällöin baarissa tulee käytyä. Mies on tuossa suhteessa aktiivisempi ja sen hänelle suon mukisematta :)

Vauvan tultua ja kasvettua baarissa tulee käytyä varmaan samalla tavalla silloin tällöin, kuin nykyäänkin. Mieheni on varmasti silloinkin minua aktiivisempi, mutta saa ollakkin!!

Ai niin. Oon tyystin unohtanut kertoa, että mieheni yllätti miut ja oli tilannut mulle lahjaksi vauva-lehden vuosikerran!!! En edes ollut ääneen puhunut, että haluaisin tilata sen tms. Olin todella otettu :D

Nyt aamukahville miehen viereen sänkyyn =D

T:Remukka kp 29/28-33

ps. tissit edelleen kipeät ja turvoksissa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remukka: Voi että miten huomaavainen mies sulla! Ihanasti tehty!

Onpas hiljaista, onko kaikki enskat arskailemassa tänä viikonloppuna...? Voi kun itekin sais, mutta töihin pitää mennä taas tänäänkin... =(

Mooli, Killa, Jessis, Aftis, Oona... Missäs ootte? Moikka kaikille! :)

Ja moikat tietty kaikille muillekin enskoille, plussat kehiin! =D bd bd

ON: Tisukipua odotellessa, kp15-16/25-28 :D

Vierailija
24/45 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sen kakunkoristeen :D Valvominen kannatti!

Lähisukulaiset tulossa juhlistamaan meidän kihlausta tänään ja huusholli on aivan kaaoksen vallassa... Ja huomenna meille tulee kolmeksi päiväksi kylään ystäväni, jolla kaksi lasta (2kk ja 1 1/2 vuotta) - voi nousta kuume kyllä yli terveellisten lukujen ;) Mutta pupuilut taitaa kyllä jäädä pois niiltä päiviltä :(

Naksun galuppiin sen verran, että minäkin olen todella laiska käymään baareissa - ihan muutaman kerran vuodessa siellä on kivaa hyvällä porukalla, joten eiköhän tahti jatku samana vauvankin jälkeen ;) Olen enemmän tätä tissuttelijatyyppiä, että pieni hiprakka ja kotiin nukkumaan. Säälittävää opiskelijaelämää!

Remukka piinailee :) Tosi ihana juttu toi Vauva-lehden tilaus - tosi hyvä veto mieheltäsi!

Taidan siirtyä nyt leivontapuuhiin, että saavat sukulaiset jotain kahvinsa kanssa.

Iloista sunnuntaipäivää kaikille enskoille!

Vierailija
25/45 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole enää mikään baarikärpänen, tuli jo 15-vuotiaasta tutustuttua baarielämään, kun eivät missään kysyneet papereita. Ja heti 18-täytettyä tuli käytyä lähestulkoon joka viikonloppu baarissa, mutta nyt se on tyyliin kerran kuuussa jos niinkään usein. Eli mulle ei tule muodostumaan siitä mitään ongelmaa, etten baariin pääsisi sitten kun vauva syntyy. Tykkään kyllä istua iltaa kotosalla tai kavereitten luona ja ottaa muutaman siiderin, mutta harvoin siis tulee varsinaisesti biletettyä. Kyllä välillä sit tietysti tulee nollattua ihan kunnolla, mutta kyllä se meilläkin taitaa tuo mies olla se, joka menee enemmän. Tuskimpa lapsi toisi tullessaan tähän asiaan meillä muutosta. Eiköhän sitä kerran kuukaudessa tai kerran parissa kuukaudessa saa vauvelin hoitoon, tai sit pitää käydä vuorotellen, että toinen vanhemmista on lapsen kanssa kotona. Mä kyllä luulen että ei sitä edes sitten varmaan malttais baariin lähteekään! Siis heti miltei vauvan synnyttyä. Ja sit jos ite imettää niin onhan se ottaminenkin sillon aika hankalaa... Tietysti ainahan voi lypsää pulloon ennen baariin lähtöä, mutta... En tiiä, vaikea toisaalta tuohonkaan vastata kun ei ole vielä sitä lasta. Mutta tietysti sit kun ajattelee lasta jo isompana, niin en minä aio siltä pulloja piilotella, eli ihan samalla tavalla aoin saunasiiderin juoda lapsen nähden, niinkuin nytkin teen. Eriasia sitten jos on tarkoitus ihan kännätä, niin sitten lapsi hoitoon siksi aikaa. Kännäämistä lapsen ei tarvitse sivusta seurata. Omalla lapsellani tulee olemaan myös säännöllinen päivärytmi, eli en aio valvottaa sitä puolille öin jos itsellä on vaikka kavereita kylässä (valitettavasti eräs kavereistani näin tekee, enkä itse ymmärrä miksi, kun lapsi sitten kiukkuaa kun ei pääse nukkumaan ja nukkuu puolille päivin, syö hampurilaisen, kohta vinkuu taas nälkäänsä, mutta kunnon ruoka ei kelpaa jne). No, tuli nyt pitkää sepustusta yksinkertaiseen kysymykseen, suokaa anteeksi!

Vierailija
26/45 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisen koristeen hankit? Jouduitko pulittamaan siitä paljon? Oliko kohteella useita huutajia? Sori kun utelen... Itsekin huuto.netistä aina huudan joskus jotain mitä ainakin olevinaan tarvitsen!

Vierailija
27/45 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piinataan nyt sitten porukalla, jospa ne " tätikipuilut" olisikin vaikka sitten sitä kiinnittymistä, meillä molemmilla! Sulla on koopeet pidemmällä, mutta nappaahan hihasta jos plussaat, niin sun ei tarvii sinne plussajunaan yksin hypätä! Täällä ei ainakaan vielä ole tätiä näkynyt. Alavatsaa vaan juilii nytkin ihan pirusti... Sellaisia ihme vihlaisuja... Tiedä tuota...

Istun täällä peiton sisässä ja juon Finrexiniä. Flunssa ei vaan ota hellittääkseen... Oliskin nyt sitten sitä hormooniflunssaa! :D Jees, no en ota paineita suuntaan enkä toiseen. Äläkä Remukkakaan!

[b]Desejo[/b]: Mitäs sinne kuuluu? Meillähän meni kierto samoissa päivissä? Onko mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen?

T:Titi-uu kp25/26-30

Vierailija
28/45 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin pääsin tänne ja luin vielä koko viikon pinot :)

On tosissaan ollu yhtä sun toista tekemistä ja olis vielä tänäänkin, mutta kun tuli eilen otettua muutama keppana, niin tää aamu otetaan nyt ihan rennosti! eli töitä sain, ja oon ollukin jo töissä nyt pari päivää tällä viikolla. koulussa harjoiteltu ylioppilaskirjoituksia varten; äikän preli työn alla ja sit pitäis enklantia harjoittaa... reputan kuitenkin koko kirjoitukset, niin vaikeilta ne tehtävät tuntuu! Ensi viikolla meillä ukkelin kanssa muutto yhteen (vihdoin!) joten taas on lisähommia työn ja koulun lisäksi...

Ensinnäkin suurenmoiset onnittelut Kesämorsiammelle ja Avecokselle!! Vauvaliimat ja muut oheistarpeet mukaan!

KM oli huhuillut :) kiitos että joku kaipasi.

pahoittelut adette, en osaa parempaakaan sanoa.

gallupia oli ollut jos jonkinlaista:

1.Meillä kotona, missä asun vielä tämän päivän, on 2v ruskea labbisuros, oikein komea, mutta inhottava kun ei ole koulutettu (vetää mut kumoon) Sitten ukkelin ja mun yhteinen ostos on kääpiöhamsteri, kohta 1v :)

2.täti viipyy täällä 3sta viiteen päivää.. riippuu siitä, miten SYÖN! Jos en syö paljoa päivässä, niin tätikin kaikkoaa paremmin...

3.molempien vanhemmat on elossa. minulta äidinäiti myös. mies ei pidä yhteyttä kuin äitiinsä ja äitinsä vanhempiin. taitaa olla kuitenkin isänsä vanhemmat elossa jossain päin maailmaa...

4.nimigalluppiin pakko sanoa että mulla on jo kaikenlaiset nimet googlettamalla löytyny. haluan että nimi merkkaa jotain ja että se sointuu nätisti, eikä ole tavanomainen. miehen isä on intialainen, haluaisin jotain intialaista nimeä, joka sointuisi kuitenkin suomalaisittain :) (nyt joku AIVAN VARMASTI tunnistaa mut. ääks!)

5.yritystä on meillä toukokuusta 2006 lähtien.

6. ikäni on 18v ja 1kk. :)

7. Musiikkigaluppia, vihdoinkin! Rakastan musiikkia, kuuntelen aina kun mahdollista, yleensä vain kotona ja autossa koska en omista mitään mp3-juttuja... Lemppareihin kuuluu Nightwish (aina ja ikuisesti), Tiamat, Theatre of tragedy, Therion, Entwine, For My Pain, Sentenced, Charon, Poisonblack... Yleisesti sanottuna metallimusiikki on lähellä sydäntä :) Ja jos radio sattuu olemaan päällä, niin se on Metro FM ja kahdeksankymmentäluvun kultakimpaleet :D

Huhhuh, jopas on mulla pinoutuminen, muttakun niin paljon on sanottavaa ja kaikkea :) Vilkutuksia nyt vaan kaikille, KM, desejo, titi, Killa, Sara-Maria, Nennaliina, cerbera (minnes SÄ oot hävinny?) ja kaikki ketä en nyt muista! :)

voimia negan testanneille!

plussaonnea piinailijoille!

tervetulloo uusille!

ja vielä kerran onnea plussanneille!

ON: Piina päällä. En oo jaksanu oikeen miettii koko testaamista, paitsi nyt kun tänne tulin pinoutumaan. Ens viikon keskiviikkona vois testailla, yks acon10 on vielä lokeroissa tallessa. Nyt kp23/28 :) Toivotaan tosissaan että ne meidän hurjat peitonpöllytys-luvut tuottaisi tulosta, nyt kuitenkin ihan oireeton olo, mitä nyt vähän nälkä ja tekee mieli kokista, joka johtuu siitä että olen kokisaddikti ja että en ole syönyt vielä mitään koska kaapit ammottaa tyhjyyttä :DD

Hih, tuli tosi onnellinen olo kun pääsin tänne lukemaan teidän turinoita ja itekin höpsöttämään taas :) Yritän tulla, jos en tänään, niin ainakin ensi viikolla tervehtimään kun tulee hyvä sauma :)

SE ON MORO, muistakaas kaikki plussata ;)

-Mary

Vierailija
29/45 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin on olo nyt sellainen, että iltaan mennessä kp 29 muuttuu kp ykköseksi :( Vessassa paperiin tuli vähän rusehtavaa. Ja tissien arkuus tuntuu vähentyvän! No, mutta uutta kiertoa kohti sitten *yrittää olla positiivinen*

Nyt kauppaan, kun äippä, isi, sisko ja sen mies ovat tulossa tänään meille syömään!

T:Remukka vielä kp 29

Vilkutuksia kaikille!!!

Vierailija
30/45 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vein äsken roskapusseja ulos ja en voinut vastustaa kiusausta ja kurkkasin perjantaina (4.8) tekemääni Aconin early detection-raskaustestiä, joka silloin oli nega. No nyt siihen oli sitten ilmestynyt harmaa roskishaamu, viivanpaikka vai mikä lie, en tosin tiedä minkä ajan kuluttua se on siihen tullut, koska en perjantaina odottanut kuin sen 5min ja heitin testin saman tien roskiin. Eihän testiajan jälkeen tullut (harmaa) viiva mitään tarkoita, mutta olen samaisen testin tehnyt aiemminkin ja samalla tavalla sortunut kurkkimaan testiä roskiksesta jälkikäteen, eikä ole tullut minkäänlaisia viivoja ennen. Ei edes harmaita. Tää on nyt meikäläisen toiveajattelua, ei pitäis edes kuvitella raskautta mahdolliseksi, kun sitten sitä putoaa korkealta kun täti tulee kylään... Ajatukset muualle! ((((((miten??))))))

Äläpäs [b]Remukka[/b]kaan luovu vielä toivosta ennen kuin täti tulee kylään kunnolla. Jos siis tulee! Voihan tuhruvuotoa tulla vaikka olisi raskaanakin. bd bd bd

Lähden koiran kanssa lenkille niin saa muuta ajateltavaa...

Vierailija
31/45 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kadotti pitkät sepustukset jotka juuri kirjoittelin... " kirjoita jotain viesti- ja otsikkokenttään" just joo, kirjoitin ehkä vaan noin 50 riviä!

No, lyhyestä virsi kaunis.

Live: onnea hääkakun koristeesta :) Me kanssa käytetään huuto.nettiä enemmän ja vähemmän säännöllisesti myyden ja ostaen kaikkea tarpeellista. Se on kyllä supernäppärä kanava, ja meillä ei ole kuin hyviä kokemuksia, eli luotettavia myyjiä ja ostajia on vaan sattunut kohdalle.

Remukka: älä vielä luovu toivosta!!

Titi-uu: kannattaisiko testata uudelleen??! Kuulostaa jännältä - koskaanhan ei tiedä??! bdbdbd

Galluppiin äsken runoilin pitkät pätkät siitä, että kyllähän sitä ihminen tarvitsee aikuista seuraa ja pään nollausta myös sitten, kun on vauvallinen tai lapsellinen. Mun mielestä on tosi tärkeää, että pystyy ja voi lähteä kavereiden kanssa ulos, ja puhua muistakin asioista kuin siitä miten monta lusikallista puuroa pikkupetteri tänään söi :) En tosin ole nytkään kovin aktiivinen baarissa kävijä - yleensä treffataan kavereiden kanssa jonkun luona, tai käydään korkeintaan jossain syömässä. Samanlaista " ulkoilua" ehkä kerran-kahdesti kahdessa kuussa voisin kuvitella kuitenkin jatkavani edelleen.

ON: kp 31/28-33 eikä muutoksia: selkää on juilinut jo useamman päivän, mutta ei muita ennakkomerkkejä suuntaan tai toiseen. Piinailu siis jatkuu täällä...

Tsemmpiä kaikille kohtalotovereille eli muille piinailijoille, ja iso moi kaikille muille enskoille!

&heartsBianco

Vierailija
32/45 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkitontilta on kotiuduttu jo aikaa sitten, töissä muuten olen aikani viettänyt. ON näin alkuun eli tänään kp33 ja juuri testattu nega. Kierron pituudesta ei tietoakaan, oireita ei ole ja ovistakaan tuskin on ollutkaan eli eipä tässä mitään epäselvää ole. Gynelle kai tässä pitää kohta taas lähteä, jos ei tätiä ei näy. Eli joo paska fiilis on, mutta minkäs teet. Ois niin paljon helpompi, jos tää kroppa toimis tahdonalaisin lihaksin niin sais just päättää millon ovis on ja milloin tärppi kävis. Kroppa sekaisin mikä sekaisin.

No, edelleenkään en tästä masennu vaan odotan mitä tuleman pitää! Onneksi muut asiat elämässä on hyvin ja paljon muuta ajateltavaa niin ei pääse liikaa tää ahdistamaan.

En osaa kellekään erikseen oikein kommentoida, kun selaillen olen pinot lukenut läpi. Joten kaikille peukutuksia tasapuolisesti! :)

Galluppi tais koskea baarissa käymistä. Me käydään ehkä korkeintaan kerran vuodessa baarissa. Alkomahoolit otetaan kotona, jos otetaan. Tosin parin viikon päästä taidan lähteä paikalliseen festari-tapahtumaan ja taidanpa korkata pulloakin. Nyt kyllä maistus enemmänkin, kun niin lahjakkaasti tympäsee.

Voipi olla, että pidän taas vähän hiljaiseloa, kun mitään ei näy tapahtuvan tällä saralla. Palailen kertomaan, jos jotakin mielenkiintoista tapahtuu.

Heipä Hei!

Vierailija
33/45 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä kotiuduttu, nyt voi rentoutua... En vaan tiedä miten!!!! Jännittää ihan kamalasti se huominen lääkärikäynti, ei taida tänä yönä tulla mitään nukkumisesta...!!!!

Tota gallupia pykäsin sen takia, kun ite kaipaan aivankin varmasti pientä nollausta ja irtiottoa vauva-arjesta jos siihen joskus pääsen. Tosi monet " lapselliset" :D kaverit vaan ovat tyystin lopettaneet baareilun tai edes kavereiden kanssa vietetyt koti-illat. En mäkään noista baareista niin enää välitä, mutta tosiaan kotona/kaverilla on aina välillä kiva ottaa! Tiedä sitä sitten raaskisiko sitä niin tehdä jos vauva olisi, mutta näin ainakin nyt kuvittelen...

Missäs mooli ja killa kuppaa?! Ette oo tainneet käydä koko päivänä vai missasinko? Moikka kuitenkin molemmille!

Kp siis 15-16, ei mitään tuntemuksia että luteaalivaihe olisi alkanut eikä siis mitään kerrottavaa lääkärille missä vaiheessa kiertoa mennään! Paikat hakkaa jo pelkästä ajatuksesta, huiiiii! Mutta tuun huomenna kertomaan kuinka kävi!

Halaukset tädin yllättäneille/negan testanneille, onnea piinailijoille ja intoa pupuilijoille!

Vierailija
34/45 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=fuchsia]Aika hiljainen ollut enskojen viikonloppu.. kaikki taitaa olla nauttimas ihanasta kesäsäästä! Aurinko on paistanut tänään kovasti ja meidän päivä on mennytkin seinäjoella maatalousnäyttelyissä..[/color]

[color=blue]Titi-uu: Lupaavalta kuulosti tuo sun roskishaamu!! Ehkäpä se plussa ilmestyy seuraavaan testiin ihan oikean ajan sisällä! *bdbd*[/color]

[color=fuchsia]Remukka ja Bianco: Ei luovuteta kun tätiä ei näy.. Plussasäteitä teille +++++++++++++++++++++++++[/color]

[color=blue]ON:[/color][color=fuchsia]Ei ole tätiä näkynyt täälläkään vaikka aamulla oli sellainen tunne että menkat alkaa justiin.. eipä vaan alkanut ja minä tietysti toiveajattelija että se olikin aamupahoivointia ;) Nythän olisi ollut sen 28 päiväisen kierron vuoro, kun joka toinen on ollut sen 28 ja joka toinen sen 35.. Voi kun oliskin ihanaa kun Rauli jo tuolla köllöttelisi..[/color]

[color=blue]Jahas, taidan jatkaa marjanpoimintaa, ne ikkunat sain eilen pestyä :)[/color]

[color=fuchsia]T. Juli kp29/28-35[/color]

Vierailija
35/45 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vaan on, että täti löysi minut sittenkin!!! Noh uuttta kiertoa kohti.

Juliana: toivotaan sulle plussaa!!!!

Nyt koirien ja miehen kanssa metsään lenkille, sit saunnaan ja nukkumaan, että huomenna jaksaa töissä.

T:Remukka kp 1

Vierailija
36/45 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naksulle tsemppiä lääkärikäyntiin!! :) Laitettiinkin just samalla minuutilla äskeiset viestit :)

T. Juli, joka kerrankin jättää tunnusvärit laittamatta ;)

Vierailija
37/45 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon ei nyt ehdi, mutta pahoittelut Remukalle ja piinailijat testatkaas niitä plussia, Juli oli ainakin... Odotan, että huomenna kun avaan koneen, niin saan lukea positiivisia tuloksia! :)

Ja tärkein eli Naksulle tsemppiä huomiseen lekuriin! Tuut sit heti kertomaan kuulumiset!!!!

Ja tietty terkut Moolille ja muille vanhuksille! ;)

Ja nopaa viel galluppiin, että baareissa käyminen tuskin kovasti lisääntyy, kun vauva saadaan. En tosin nytkään usein ulos asti lähde, kotona otetaan tai kavereiden luona (tai mies käy kyllä ulkona meilkein viikottain). Mutta uskon, että joskus tekee mieli lähteä miehen tai kavereiden kanssa ilman lasta " viihteelle" ja onneksi mun äiti takuulla hoitaa mielellään meidänkin muksuja, niin kuin mun veljenkin.

Killa

Vierailija
38/45 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mooli, onkos se muuten niin, että alkionsiirrosta lähtien piinailuaika on hieman lyhyempi kuin oviksesta katsottuna? Eikös se alkio ole jotenkin jo muutaman päivän vanhempi silloin ja heti valmis kiinnittymään? Vai onko tämä ihan tyhmä ajatus, jonka olen vaan keksinyt jostain? No, mutta anyway, voimia vaan sumutteluihin ja piikittelyihin!

Meillä onkin sitten molemmilla jännät paikat kuun vaihteessa, kun meidän pikku-quu syntyy varmaan myös niillä main. Huomenna on tosin synnytystapa-arvio, ja siellä sitten selviää taas vähän enemmän. Jännittää! Jos ne vaikka toteaa, että jättiläisvauva on tulossa ja lätkäisee samantien jonkun päivämäärän suunnitellulle sektiolle...huih! No, toivotaan, että ei, koska haluaisin säilyttää jännityksen loppuun saakka ja synnyttää ihan normaalisti alateitse.

Mukavaa illanjatkoa Enskoille! Taidanpa pyöriä tästä jääkaapille ja huikkasta yhden siiderin (alkoholittoman siis) sen kunniaksi, että olen taas selvinnyt yhdestä tukahduttavasta hellepäivästä! Noita Kopparbergin holittomia sidukoita voin suositella myös janon kiusaamille *piinaileville* Enskoille, ne on tosi hyviä mutta tietty ällömakeita! :)

-Q-

Vierailija
39/45 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko aina skrivailla, kun Q on pistäytyny...joo, toivottavasti pikku-q tulee sun toivomaa alakautta...ja toivottavasti myös suht ajallaan, kun noi helteetkin tuntuu jatkuvan:=) Mukavaa vointia raskauden viime metreille!!

Joo, 11 päivää on piinis siirron jälkeen:=)

Killa & Naksu *moi*

Ja Naksulle tsemppiä lekuriin - tuu heti kertomaan sitte uutimet!!!

kaamee väsy, kun oon ollut ulkona sporttailemassa koko päivän - kohta varmaan petiin:=)

-mooli

Vierailija
40/45 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei kaikille Enskattarille!!:)

Titi-uu: toivottavasti tulee huomenna ihan oikea plussa:))

Mulla sitten kaarsi tänään täti paikalle..(ylläri)..:( Hiukan vaan olen ihmeissäni, kun ei ikinä ole menkat olleet myöhässä?!? Ei siis edes yhtä päivää. Mutta ihmeitähän sattuu..

Tultiin just miehen kanssa mun pikkusiskon 2-vuotis synttäreiltä...juu tiedän, meillä on aikas suuri ikäero..about 17 vuotta ja risat;)

On noi pikkulapset vaan niiin ihania:)) Aina niin innoissaan kaikesta. kakkua tuli syötyä napa täyteen ja smurffeja kuunneltiin. Elikkäs oli ihan mukava päivä:)

Hyvää illanjatkoa!!

Aleida kp1/28-29??

P.s.pitää nyt ruveta kunnolla lämmittelemään miestä vauva-ajatukselle. kyllä se rupee ihan selvästi lämpenemään, kun jo tänään sanoi, etten saa sitten synnytyksessä hakata sitä ihan mustelmille;)) Hehee...että sellasta, mutta pitää nyt kattella*toivoo, ettei tiistaina tarvi enää aloittaa uutta liuskaa:o)*

heipsulivei vaan kaikille!!!