Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin osa joilla täällä on vahvat mielipiteet asioista eivät osaa silti perustella ajatuksiaan

Vierailija
31.01.2021 |

On vain paljon haukkumista ja lynkkaamista.
Oli nyt sitten kanta mikä tahansa, kommenttien sisällöt ovat suurimmaksi osaksi "v. tun pe rsu" ja "voi sua raukkaa kun et tajua".

Kun joku vaivautuu kirjoittamaan pidemmästi ja perustelemaan kantansa, saa tuon tyylisiä vastauksia ylivoimaisesti eniten.
Jos haluatte oikeasti että mielipiteenne huomataan ja haluatte sillä vaikuttaa, niin koittakaa nyt hyvänen aika käyttäytyä ja keskustella niin kuin järkevät aikuiset.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä joka alapeukutit, haluatko perustella mielipiteesi?

Tämän tyyppisissä kirjoituksissa harvoin tunnistetaan itsestään sitä käytöstä, josta syytetään muita. Myös huonosti piilotettu itsekorostus tympii. Miksi ei vaan osata laittaa käytöstä käyttäytyvän puutteellisuuden piikkiin vaan pitää aloittaa ketju, jossa osoittaa ympäristölleen se oma hienous?

22/44 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista alapeukuttajista en mene sanomaan, mutta minusta vedit kommenttisi ihan syyttä suotta jorpakkoon tuolla persusitaatilla.

Todellisuudessa aggressiivisimmat ja heikoiten perustellut kommentit tulevat minun mielestäni nimittäin juurikin persuilta. Ihan hanurista vedettyjä kommentteja ilman mitään perusteluja, saati lähteitä.

Ja noiden selkeästi vaalikampanjaan liityvien "Sanna tyttönen ei ymmärrä mitään" -tyyppisten sovinististen tai usein myös ras.stistiten kommentien sylttytehdas on kyllä aivan selvä.

Mutta persuloiset peräreiät on sitä vahvempaa, perusteltua kommentointia, mitä useat käyvät tänne sylkemässä?

*Tirsk* Onneksi sinulla on niin sivistynyttä kommentointia. Ettet vain ole itse juuri sellainen joksi muita haukut? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä370599 kirjoitti:

Todellisuudessa aggressiivisimmat ja heikoiten perustellut kommentit tulevat minun mielestäni nimittäin juurikin persuilta. Ihan hanurista vedettyjä kommentteja ilman mitään perusteluja, saati lähteitä.

Kommentti kuvastaa palstan laatua aika tyhjentävästi. Mites ihmeessä voit olla varma, että ko. kommentit ovat persujen aikaansaannoksia? Ettet nyt vain pyrkisi tällä mutuilulla vahvistamaan omia ennakkokäsityksiäsi ja lokeroimaan kaikki huonot kommentit saman lipun alle koska se vahvistaa omaa maailmankuvaasi?

Siitähän tuossa on kysymys. Löytyy vanhoja tutkimustuloksia joissa kerrotaan, että Perussuomalaisia äänestävä on keskimäärin matalammin koulutettu ym. tuubaa. Kun näitä tutkimustuloksia sitten pyöritellään piireissä joissa ne penaalin terävimmät kynät eivät kohtaa, niin pianhan tuo oletettu keskimääräisyys on laajentunut vakioksi. Näitä voimiensa tunnossa dissaavia vihaaja elämänkoululaisia on tosin sitten mukava pudotella alas sieltä alustalta ja näyttää heille paikkansa. Sitten seuraavaksi tulevat itsetunto lommoilla avautumaan jostain muusta.

Vierailija
24/44 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista alapeukuttajista en mene sanomaan, mutta minusta vedit kommenttisi ihan syyttä suotta jorpakkoon tuolla persusitaatilla.

Ja noiden selkeästi vaalikampanjaan liityvien "Sanna tyttönen ei ymmärrä mitään" -tyyppisten sovinististen tai usein myös ras.stistiten kommentien sylttytehdas on kyllä aivan selvä.

Entäs ne jotka käyttävät pe rsu -sanaa haukkumanimenä, kuten ehkä sinäkin teet?

Järkevään keskusteluun kuuluu mun mielestä se ettei kohdista mielipidettään vaan toisen (oletettuun) puoluekantaan, vaan kommentoi ja käsittelee sitä aihetta mistä on puhe. Sinäkin tartuit vain siihen kohtaan missä saat haukkua tuota mainittua puoluetta.

Vierailija
25/44 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli oma motiivisi tehdä aloitus, jossa ruoditaan muiden käytöstä ja joka mahdollistaa samalla sen muiden haukkumisen? Siitä tulee hyvä olo, kun muut myötäilee?

Vierailija
26/44 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kommentti on ala-arvoisen tyhmä, tyyliin "Joe Biden on punikki", niin en ainakaan minä viitsi perustella sivukaupalla miksi olen eri mieltä.

Se vasta on tyhmää tuhlata aikaansa vastaamalla naurettavuuksiin etsimällä perusteluja, jotka ovat kaikille lukutaitoisille esillä.

Vierailija
27/44 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli oma motiivisi tehdä aloitus, jossa ruoditaan muiden käytöstä ja joka mahdollistaa samalla sen muiden haukkumisen? Siitä tulee hyvä olo, kun muut myötäilee?

Mun aloitus ei ole eikä mahdollista muiden haukkumista, vaan kehoitan ihmisiä käyttäytymään.

Se on jokaisen velvollisuus jos huomaa että joku haukkuu, ilkeilee tai osallistuu lynkkaukseen. Ei se ole itsensä korostamista, varsinkaan täällä jossa kukaan ei tiedä kuka kirjoittaja on.

Meinaatko että kun keskusteluissa täällä käyttäydytään todella epäasiallisesti muita kohtaan, on vain oltava hiljaa jä hyväksyttävä asia? Ei saisi puuttua ja tehdä omaa aloitusta jossa kehottaa ihmisiä lopettamaan sellainen käytös?

Tätä palstaa voi verrata oikeaan elämään, teksin samoin jos irl kuulisin jonkun puhuvan samaan tyyliin kuin täällä kirjoitetaan. 

Vierailija
28/44 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Kun joku vaivautuu kirjoittamaan pidemmästi ja perustelemaan kantansa”

Tämän tyyppinen kirjoittaja on se helpoin uhri, joka lähtee helpoiten mukaan siihen provokaatioon. Hän on se muita parempi, joka kypsästi ja fiksusti tekee sitä ihan samaa eli menee ohi aiheen henkilökohtaisuuksiin. Rivien välistä lukien se oma kehu haisee, kuin biojätepussi, minä olen se aikuinen ja se toinen ei ole mitään muuta kuin se keskenkasvuinen kakara.

29/44 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän tyyppinen kirjoittaja on se helpoin uhri, joka lähtee helpoiten mukaan siihen provokaatioon. Hän on se muita parempi, joka kypsästi ja fiksusti tekee sitä ihan samaa eli menee ohi aiheen henkilökohtaisuuksiin. Rivien välistä lukien se oma kehu haisee, kuin biojätepussi, minä olen se aikuinen ja se toinen ei ole mitään muuta kuin se keskenkasvuinen kakara.

Päivän erikoisin kommentti :D 

Vierailija
30/44 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun aloitus ei ole eikä mahdollista muiden haukkumista, vaan kehoitan ihmisiä käyttäytymään.

Se on jokaisen velvollisuus jos huomaa että joku haukkuu, ilkeilee tai osallistuu lynkkaukseen. Ei se ole itsensä korostamista, varsinkaan täällä jossa kukaan ei tiedä kuka kirjoittaja on.

Meinaatko että kun keskusteluissa täällä käyttäydytään todella epäasiallisesti muita kohtaan, on vain oltava hiljaa jä hyväksyttävä asia? Ei saisi puuttua ja tehdä omaa aloitusta jossa kehottaa ihmisiä lopettamaan sellainen käytös?

Tätä palstaa voi verrata oikeaan elämään, teksin samoin jos irl kuulisin jonkun puhuvan samaan tyyliin kuin täällä kirjoitetaan. 

Tässä oli okein oivallinen esimerkki siitä mistä ne hedelmättömät juupas eipäs ketjut saavat alkunsa. Sitä omaa mielipidettään pitää puolustaa, eikä olla hiljaa, jos joku sanoo siihen jotain epäasiallista. Ja iloisesti ohitetaan itsekin ne asialliset ja perustellut vastaukset.

Vierailija
31/44 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hih hih, osaisitko vielä perustella vastauksesi?

Vierailija
32/44 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten et vain ymmärrä heidän perustelujaan.

Mielipiteitähän ei tarvitse perustella muuta kuin itselle.

Vierailija
33/44 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentissa vika, kun et osannut muuta kuin naureskella aiemmin sanottuun? Sano, että olet vielä niitä, jotka painoi sen ylänuolen tähän aloitukseen?

Vierailija
34/44 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä oli okein oivallinen esimerkki siitä mistä ne hedelmättömät juupas eipäs ketjut saavat alkunsa. Sitä omaa mielipidettään pitää puolustaa, eikä olla hiljaa, jos joku sanoo siihen jotain epäasiallista. Ja iloisesti ohitetaan itsekin ne asialliset ja perustellut vastaukset.

Paitsi että mun pointti tässä koko aloituksessa ei ollut se miten juuri mulle on kommentoitu. En kovin usein saa tuollaisia vastauksia koska en paljoa tänne kirjoita. Iljettää nähdä miten muille kirjoitetaan ilkeästi, siksi kirjoitan tästä.

Ja jos tämä vaikka yhdenkin  sielussa kolahtaa ja hän alkaa kirjoittaa vähemmän ilkeästi ja haukkumisen sijaan perustella ystävällisesti kantansa, eikö se ole kaikille hyväksi? 

Ihan samalla tavalla se k.sipääksi haukkuja voisi olla vaan kirjoittamatta sitä kommenttiaan samoin kuin minä.

Vierailija
35/44 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten et vain ymmärrä heidän perustelujaan.

Mielipiteitähän ei tarvitse perustella muuta kuin itselle.

En aina ymmärräkään. Sen ymmärrän että kukaan ei ansaitse järjetöntä ilkeilyä ja lynkkaamista.

Vierailija
36/44 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman havaintoni mukaan kyllä osataan perustella, mutta oma mielipide on aina kuin kiveen kirjoitettu. Siitä ei jousteta tippaakaan eikä asiaa nähdä tai haluta nähdä objektiivisesti. Jos joku eri mieltä oleva kirjoittaa "vääränlaisen" vastauksen, parasta on lähettää saman tien alapeukku ja kirjoittaa perään irvaileva viesti. 

Tällainen toiminta on erittäin myrkyllistä ja kuplauttaa kaikki keskustelut.

No tuo nyt on sisäänrakennettu ihmisen keskinkertaisuuteen. Ihan tutkitusti ihmiset kuvittelevat olevansa todellisuutta parempia vähän kaikessa. Miksei siis myös typerissä aatoksissaan. Ja tuosta ihmisen vajaudesta kaikki muut ongelmat lopulta kumpuaakin. Kun ei älli riitä mihinkään hienoon, niin turha odottaa mitään hienoa.

Sitten kun ei kiinnosta ottaa osaa koko paskoon, on saavuttanut henkisyyden korkeimman asteen.

Vierailija
37/44 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että mun pointti tässä koko aloituksessa ei ollut se miten juuri mulle on kommentoitu. En kovin usein saa tuollaisia vastauksia koska en paljoa tänne kirjoita. Iljettää nähdä miten muille kirjoitetaan ilkeästi, siksi kirjoitan tästä.

Ja jos tämä vaikka yhdenkin  sielussa kolahtaa ja hän alkaa kirjoittaa vähemmän ilkeästi ja haukkumisen sijaan perustella ystävällisesti kantansa, eikö se ole kaikille hyväksi? 

Ihan samalla tavalla se k.sipääksi haukkuja voisi olla vaan kirjoittamatta sitä kommenttiaan samoin kuin minä.

Pitäisikö sinun ratsastaa takaisin sinne Sherwoodin metsään?

Vierailija
38/44 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman havaintoni mukaan kyllä osataan perustella, mutta oma mielipide on aina kuin kiveen kirjoitettu. Siitä ei jousteta tippaakaan eikä asiaa nähdä tai haluta nähdä objektiivisesti. Jos joku eri mieltä oleva kirjoittaa "vääränlaisen" vastauksen, parasta on lähettää saman tien alapeukku...

Miksi kenenkään pitäisi muuttaa mielipiteensä sellaiseksi kuin sinä asiasta ajattelet?

Vierailija
39/44 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä aikuisia sinä et enää pysty pelastamaan, mutta esim monet lasten tukikummit, yms järjestöt kaipaa kipeästi joukkoonsa vapaaehtoisia.

Vierailija
40/44 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien av-mammojen äiti on löytynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi