Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On taas niin first world problems tällä mielipidekirjottajalla hesarissa

Vierailija
31.01.2021 |

Lukijan mielipide | Emme tyttäreni kanssa varmaankaan ole ainoita, joita nenän kautta otettava koronavirustesti pelottaa: https://www.hs.fi/mielipide/art-2000007773165.html?share=5e6a6e813a232f…

Siis miten voi Aikuinen Korkeakoulutettu ihminen pelätä tota testiä ja tosissaan kuvitella jotain korona koirilla testaamista laajemminkin? Täytyy olla todella helppo elämä takana jos tällainen huolettaa ja hei oikeesti, se tikun tökkäys ei kauaa kestä ja kipu on todella vähäinen. Ja sit tää, lapsenikin pelkää. No kai nyt kun lietsotaan äidin toimesta pelkoa.

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No samaisessa lehdessä joku halusi suoraa junanrataa Poriin... %aitaa olla melkoinen metropoli, kun tarvitsee uuden radan, vaikka nykyinenkin yhteys on jo varsin hyvä.

Vierailija
2/75 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisilla ihmisillä on yksinkertaiset ongelmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi pelle ei uskalla edes nimeään antaa. Varsinainen luuseri

Vierailija
4/75 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se edes satu tai ole äärimmäisen epämiellyttävä. Tuo on saanut misinformaatiota.

Vierailija
5/75 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän sattuu potkaista varvas huonekalun kulmaan, tai paperiviilto peukalossa :)

Olen kahdesti käynyt.

Vierailija
6/75 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää, lapsenikaan ei pelännyt, kunnes on nyt kaksi kertaa siinä käynyt. Nyt pelkää. Jos lapseni vielä jonkun nuhan saa, en vie enää testiin.

Vierailija
7/75 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinassa otetaan pyllystä

Vierailija
8/75 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaa, että on korkeakoulutettu, eli amis.

Vierailija
9/75 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoittaa, että on korkeakoulutettu, eli amis.

Ilmoittavathan tradenomit olevansa korkeakoulutettuja... 🥳

Vierailija
10/75 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha, no jo on ongelmat.

Mun kaks vee on käynyt kolme kertaa testissä eikä pelkää. Sanoo vaan, että "en tykkää" ja kiltisti kuitenkin antaa testin ottaa ja innoissaan tutkailee palkintotarrojaan jotka testin jälkeen saa :)

Vierailija
11/75 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä miten on koulutettu? Tyhmä asenne on tyhmä asenne riippumatta henkilön koulutuksesta.

Vierailija
12/75 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morjens. Mun lapselta on otettu ja sano että tuntui vähemmän kuin verikoe. Inhottavalta vaan. Aikuisen velvollisuus on kannustaa lasta ei jakaa omia pelkojaan.

Vierailija
13/75 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se kyllä mikään miellyttävä toimenpide ole. Täällä ainakin otetaan molemmista sieraimista ja mulla on toinen puoli ihan tukossa. Se puoli, joka on normaali, on ihan ok. Mutta se tukossa oleva puoli on silkkaa kidutusta. Olkoonkin että kestää vain parikymmentä sekuntia, silti silkkaa kidutusta. Eikö ne mitään inhimillisempää tapaa keksi?

Vierailija
14/75 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaha, no jo on ongelmat.

Mun kaks vee on käynyt kolme kertaa testissä eikä pelkää. Sanoo vaan, että "en tykkää" ja kiltisti kuitenkin antaa testin ottaa ja innoissaan tutkailee palkintotarrojaan jotka testin jälkeen saa :)

Vierailija
15/75 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusivuotiaalla ei ilmekään värähtänyt ottotilanteessa.

Vierailija
16/75 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ota rokotusta, koska se sattuu niin paljon tuollaisena injektioversiona. Sadistinen hallitus. Haluan sokeripalan tai en ota rokotetta.

Vierailija
17/75 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen miettinyt mikä ero on nielusta suun kautta otetulla testillä ja nenän kautta otetulla. Oon kerran käynyt ja multa otettiin suun kautta.

Miksi on eroja ilmeisesti johtuen paikkakunnasta?

Vierailija
18/75 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en ota rokotusta, koska se sattuu niin paljon tuollaisena injektioversiona. Sadistinen hallitus. Haluan sokeripalan tai en ota rokotetta.

Siinähän haluat.

Vierailija
19/75 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä miten on koulutettu? Tyhmä asenne on tyhmä asenne riippumatta henkilön koulutuksesta.

Toinen tradenomi 😂

Vierailija
20/75 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen tradenomi 😂

Sinä koulutuksesta riipumatta olet ainoastaan tyhmä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme