Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tavannut saman yksinäisen naisen kaupassa monta kertaa

Vierailija
30.01.2021 |

Helsingissä sijaitsevassa k-citymarketissa, jossa käy tuhansia ihmisiä päivässä. Kyse ei ole siitä, että kävisimme kaupassa vain samana ajankohtana samana päivänä vaan olen tavannut hänet vaihtelevina viikonpäivinä ja kellonaikoina jo monta kertaa viimeisen puolen vuoden sisällä. Käyn tuossa kaupassa siis vain satunnaisesti max kerran viikossa.

Mietin, tuoko kohtalo, tai jokin korkeampi voima tämän naisen minun elämäntieni varrelle kerta toisensa jälkeen, yrittäen kertoa minulle että yritä lähestyä häntä. En ole yrittänyt ja mietin, teenkö elämäni virheen?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos käy yksin kaupassa, ei siitä voi päätellä mitään. Vuorotyöläisenä meillä kumppanin kanssa aivan eri rytmit, joten käyn kaupassa paljon yksin.

Lähestyminen voi olla joko huono tai hyvä juttu. Älä kuitenkaan sano, että olet katsellut häntä. Sillä saat kyllä stalkkerin leiman.

Kylläpä nyt helposti leimataan stalkkeriksi. Itse ainakin olisin vain ilahtunut jos joku olisi huomannut minut.

Vierailija
42/53 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Moi, taas me tavattiin täällä" ja hymyile. Jos nainen hätkähtää, kiiruhtaa kassalle säikähtyneenä, jätä hänet rauhaan. Mutta ehkä hän vastaa sulle, kuka tietää..?

No kyllä vaan hätkähtäisin paniikissa jos mun ihastus tulisi sanoo noin. Kerran käveli mua kohti hakee yhtä juttua läheltä nii menin ihan kauhuissaan nopeesti pois. Vaikka oikeasti toivon vaan että lähestyisi minua.

Tämäkin tapahtui julkisella paikalla ja seuraava paikka jossa voitaisiin törmätä voi hyvinkin olla kauppa. Jos koskaan enää edes nähdään. Harmittelen että miksi en uskaltanut näyttää kiinostusta silloin kun vielä törmäiltiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos käy yksin kaupassa, ei siitä voi päätellä mitään. Vuorotyöläisenä meillä kumppanin kanssa aivan eri rytmit, joten käyn kaupassa paljon yksin.

Lähestyminen voi olla joko huono tai hyvä juttu. Älä kuitenkaan sano, että olet katsellut häntä. Sillä saat kyllä stalkkerin leiman.

Kylläpä nyt helposti leimataan stalkkeriksi. Itse ainakin olisin vain ilahtunut jos joku olisi huomannut minut.

Nimenomaan naisesta riippuvaista. Jollekin toiselle naiselle voi olla ahdistava kokemus.

Vierailija
44/53 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisitko ilahtunut myös, jos lähestyjä olisi jollakin tapaa epämääräisen oloinen, epäviehättävä tai ehkä jopa molempia? Olen kokenut noita tilanteita ja ei, en todellakaan ilahtunut, että sellainen tyyppi on minua katsellut tietämättäni jo pidemmän aikaa.

Vierailija
45/53 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmään usein naapurin äijään ruokakaupassa ja ärrällä.

Onko tämä universumin tapa kertoa, että kannattaisi alkaa homoksi?

Vierailija
46/53 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikkakuntalainen työkaverinikin on parisuhteessa ja kaiketi asuu kumppaninsa kanssa yhdessä, mutten huomaa sitä kyllä oikein mitenkään muuten kuin facen parisuhdestatuksessa. Liikkuu aina yksin autolla ja käy yksin kaupassa jne.

Vierailija
47/53 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ilahduttava poikkeus, ja sano naiselle jotain "tavallista" 😊. Siinähän se juuri onkin, yksinäinen jää yksinäiseksi, jos kukaan ei ota ensimmäistä askelta.

Riittää kun sanoo jotain, edes säästä.. jo se avaa tietä siihen että mikä on vastassa 👍.

Yleensäkin kannattaa SANOA jotain pientä kohtelusta, siinä kannattaa ottaa mallia Etelä -Euroopasta..

Onnea matkaan 🌹

Vierailija
48/53 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kohteliasta 😊

Vierailija
49/53 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ala tervehtiä häntä. Muutaman kerran kun olette terehtineet toisianne ettekä ole enää ventovieraat, voit kysyä häneltä jotain muuta. Sano vaikka lihatiskillä hänelle, että olisi kiva tehdä joskus karjalanpaistia mutta kun et yksin viitsi syödä niin isoa satsia. Jos hänellä yhtään nappaa, hän tarjoutuu ruokaseuraksi.

Tosin minä olisin niin hidasälyinen, että keksisin vastata noin vasta kotona.

Toimiiko nämä naisten ehdottamat läpinäkyvät kiertolauseet? Onko kukaan kokeillut näitä?

Sillähän on tarkoitus vain selvittää, onko toinenkin yksinäinen ihminen kuten itse on. Lisäksi siinä ei nolaa itseään, jos toinen vaikka vastaa, että joo minäkin teen sitä joskus meidän perheelle ja kyllä siitä riittää meidän viidelle lapsellekin yhdestä satsista. Asia tuli nätisti selväksi puolin ja toisin ja molemmat voivat perääntyä kauniin kasvoin.

Miksi tulee häpeällinen olo tuollaisen sanomisesta, mutta puh numeron kysymisestä ei tule?

Ensimmäisen voi tulkita hyväntuuliseksi small talkiksi, toinen on suora hyökkäys iholle.

Vierailija
50/53 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä se taidat yksinäinen olla kun vieras ihminen jää mieleesi?

Tai hyvä kasvomuisti. Itselleni jää ihmisten kasvot yhdestä kerrasta muistiin, mutta silti en pidä heitä merkityksellisinä. Lähikaupassani tunnistan myös asiakkaat ja myyjät. Jos ajattelisin itseni tavoin, voisin olettaa, että muutkin muistavat minut yhtä helposti. Tiedostan kuitenkin, että minulla on vaan superhyvä muisti ja muilla ei ole yhtä hyvää muistia. Koskaan ei ole kiinnostanut ketään lähestyä.

Vierailija
51/53 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ala tervehtiä häntä. Muutaman kerran kun olette terehtineet toisianne ettekä ole enää ventovieraat, voit kysyä häneltä jotain muuta. Sano vaikka lihatiskillä hänelle, että olisi kiva tehdä joskus karjalanpaistia mutta kun et yksin viitsi syödä niin isoa satsia. Jos hänellä yhtään nappaa, hän tarjoutuu ruokaseuraksi.

Tosin minä olisin niin hidasälyinen, että keksisin vastata noin vasta kotona.

Toimiiko nämä naisten ehdottamat läpinäkyvät kiertolauseet? Onko kukaan kokeillut näitä?

Jos tämä nainen on tosiaan sellainen, että häntä usein lähestytään, niin ehkä hän ymmärtää yskän. Itse vain ajattelisin, että hiukan omituista, ettei huomaa pakastaa osaa ja neuvoisin sitten ehkä siinä :).

Vierailija
52/53 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
53/53 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy siltä "käyt sä usein täällä".

Ehkä ei noilla sanoilla, mutta siihen suuntaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi