Listataan: Mistä teidän perheeseen tarttui korona?
Meille ei vielä mistään. Kaksi perheenjäsentä, ei kouluikäisiä. Vähän kontakteja.
Kommentit (12)
Puoliso sai tartunnan työpaikalta. Sitä ei tiedetä mistä se eka tartunnan saanut sen sai, yksineläjä, joka ei ollut viikkoihin käynyt kuin töissä. Maskeja oli myös käytetty jo pari viikkoa, pidetty turvavälit. Altistuneita oli n. 20, oireita (lievä nuha) tuli tusinalle, heistä 5:llä korona. Minä sain tartunnan, meidän lapset ei. Meillä molemmilla oli pientä nenän tukkoisuutta viikonpäivät, ei jälkioireita.
Pelikaupasta. Perunajauhot ostettiin ruokakaupasta.
Hautajaisista. Puolisoon tarttui myös. Lievä tauti molemmilla ilman jälkitauteja.
En tiedä onko ollut, voi olla, koska se voi olla oireeton. Oli meillä päänsärkyä ja muuta pientä mutta ei nyt mitään isoa oiretta. Testeissä emme käy, emme ole korona-uskovaisia.
Lukiosta. Lukiolainen lämpöili kaksi päivää ja muut emme saaneet koko tautia.
Työpaikkamme yhden työntekijän lapsella todettiin korona, mutta se ei tarttunut muihin perheenjäseniin. Pientä lohduttavaa tietoa tämän hysterian keskellä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko ollut, voi olla, koska se voi olla oireeton. Oli meillä päänsärkyä ja muuta pientä mutta ei nyt mitään isoa oiretta. Testeissä emme käy, emme ole korona-uskovaisia.
Ei ole olemassa koronauskovaisuutta. Ei pitäisi kapinoida muiden kustannuksella.
Vierailija kirjoitti:
Ai että kun pistää vihaksi tämmöiset 🤬🤬🤬 Kiva, että mahdollinen tauti oli teillä noin lievä, mutta jos olette muutamana päivänä ennen päänsäryn ja muun pienen alkamista liikkuneet missään kodin ulkopuolella, niin olette saattaneet tartuttaa tautia eteenpäin. Nämä puolestaan ovat voineet tartuttaa tautia jälleen eteenpäin, ja niin edelleen ja niin edelleen...
Että siksi siellä testissä pitäisi oikeasti käydä, jotta sairastuneet saataisiin eristettyä ja altistuneet asetettua karanteeniin. Näin tartuntaketjut saataisiin katkaistua.
Toivottavasti olette sentään pysyneet visusti kotona silloin, kun oireet ovat olleet päällä, sekä 14 vrk oireiden alkamisesta!!!
Vierailija kirjoitti:
10, höpö höpö, vihaa mitä huvittaa, mua naurattaa tollaset hysteerikot, ja ei, emme ole missään karanteenissa muiden takia Jessus sentään, ole sinä jos huvittaa minä en.
Eli olet itsekäs ja vielä tyhmäkin. Jos et välitä muiden ihmisten terveydestä, niin eikö sua yhtään haittaa edes se, että Suomen talous voi sukeltaa tästä kaikesta todella pitkäksi aikaa? Mitä nopeammin tartunnat saataisiin minimoitua, sitä nopeammin tästä noustaisiin. Oletan, että elät sosiaalituilla, joten luulisi sinua kiinnostavan, miten pitkään yhteiskunnan varoilla loisiminen on enää mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
10, höpö höpö, vihaa mitä huvittaa, mua naurattaa tollaset hysteerikot, ja ei, emme ole missään karanteenissa muiden takia Jessus sentään, ole sinä jos huvittaa minä en.
Voi hyvää päivää.. työnnä vaan pää pensaaseen. Onhan tuo tietysti yksi keino pitää pää kasassa.
Teinin kautta koulusta, koulukaverilta.