Mitä jääkaapistasi löytyy tällä hetkellä?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Siis käytättekö todella aikaanne jääkaapin edessä tähän aikaan lauantaista? Ja vain siksi, että joku kysyy jääkaappinne sisältöä. Mitä se muille kuuluu? Oletko itse kiinnostunut siitä, mitä jollain tuntemattomallasi ihmisellä on juuri nyt jääkaapissa? Käytä kallisarvoisia viikonlopun tunteja johonkin hyödyllisempään.
Voihan sitä tosiaan käyttää kallisarvoiset viikonlopun tuntinsa kuin sinä: vastailla ketjuihin, jotka ei kiinnosta, kirjoittamalla asioita, jotka ei liity ketjun aiheeseen.
Niin. Jokainen voi itse miettiä, kumpi on järkevämpää.
Lohta
Tuoreksia
Kermaviiliä
Banaaneja
Veriappelsiineja
Perunoita
Valmisruokia töihin
Suklaavanukkaita
Jugurttia
Mehukeittoa
Oivariiniä
Tuorejuusto
Juustoa viipaleina
Mozzarellaa tuore
Myrttisen kurkkuja
Sodastream vesipulloja
Mehua
Erilaisia hilloja/marmeladeja
Viinejä
Omenasiideri
Ketsuppi
Sinappi
Chilikastike
Vierailija kirjoitti:
Sipuli, tomaatit ja banaanit pois jääkaapista.
https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/totuus-jaakaappisaannoista-k…
Mä pidän banaanit jääkaapissa. Laitappa tummuneet pöydällä olleet banaanit jääkaappiin muovipussiin. Kurkkaa seuraavana päivänä tummia kohtia. Ne ovat täynnä valkoisia banaanikärpäsen toukkia jotka tulevat esiin kylmässä. Yök. Tuoreet mutta kypsät banaanit säilyy tummumatta jääkaapissa noin viikon. Maku on hyvä ja kärpäsistä ei ole riesaa.
Maitoa
Paistettu kanankoipi
Eines lihapullia
Sinappi
Ketsuppi
Vestö söössi
Poppamiestä
Majoneesia
Pari omenaa
Margariini
Ei ihme että ootte pullukoita kun jk täynnä ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme että ootte pullukoita kun jk täynnä ruokaa.
Olipa idioottimainen kommentti :D Sulla on jääkaapissa pelkkä valo? Tiesitkö, että ihminen tarvitsee ruokaa elääkseen? Ihan joka päivä. Sä vissiin elät pyhällä hengellä? :D
Keitettyjä kananmunia
Fetaa, sinihomejuustoa, valkohomejuustoa, Tilsiteriä, Appenzelleriä, parmesania, juustoraastetta, raejuustoa
Suolattua voita, gheetä, turkkilaista jogurttia, creme fraiche
Guacamolea, suolakurkkuviipaleita, jalapenoja
Chorizoa, kinkkukuutioita, kanaa
Kurpitsaa, kukkakaalia, porkkanoita, kevätsipulia, kurkku, chiliä, timjamia, inkivääriä
Ranskalainen salaatinkastike, majoneesi, sinappi, salsa, hunaja-sinappikastike