Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Siis onko totta että äitiysloman sunnuntaisin saa tehdä töitä eikä se vaikuta tukeen?
30.01.2021 |
Työskentely äitiys- tai isyyslomalla. Sunnuntaisin voi työskennellä ilman, että se vaikuttaa tukeen eikä sunnuntaitöistä tarvitse ilmoittaa Kelaan.
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tämä koskee äitiys- ja vanhempainpäivärahaa. Koska sitä ei makseta sunnuntailta, ei sunnuntaityö vaikuta siihen. Jos saat Kelasta jotain muita tukia, niin niihin myös sunnuntaityöstä saadut palkat vaikuttavat.
Alue: Aihe vapaa
On totta. Ja suoraan sanoen ketuttaa, kun nämä äippälomalaiset käy tekemässä ainoat rahakkaat vuorot ja itse saa pelkät lauantait jotka on ihan haista p*ska- vuoroja rahan kannalta. Ei ainakaan motivaatio lisäänny!