Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikku-kirppu kummipoikani täytti juuri vuoden. Mitat 67,5 cm/ 6,185 kg.

Vierailija
04.08.2006 |

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa mun kaikki nähdä

Vierailija
22/44 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanottu, ei ole tuon lapsen tuttavapiiri tämän palstan asiakkaita. Asioivat AA:ssa, perusturvassa ja poliisilaitoksella...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihan vaan jutun juurta heittelin, en tosiaan arvannut, että jollain menee herne nenään. Mielestäni täällä on paljon asiattomampiakin avauksia.

Mutta niinhän se on, että aina löytyy joku jeesustelija, jonka mielestä mistään asiasta ei saisi puhua, ei ainakaan ikävistä asiosita.

ap

Paljastit tuolla ala-arvoisella kielenkäytölläsi itsestäsi todella paljon. Ja kuten joku sanoi, halusit tuoda tästä lapsesta esiin nimenomaan hänen FAS-ominaisuutensa, et sitä, että olet jotenkin antanut kummilapsellesi huomiota tämän 1-vuotispäivänä.

Vierailija
24/44 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntyy niitä fas lapsia näköjään muillekin kuin teineille. Yleensä teinit ryyppää rajusti raskaana, mutta että noinkin vanha vielä. Ei ole oppi perille mennyt sille naiselle. Hyvä ap että jaksat välittää!

Vierailija
25/44 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle tullut yhtään semmoinen mieléen että ap retostelee... häh?

Vierailija
26/44 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummipojan tilanteesta!

Kaikkea hyvää hänelle!

Vierailija
27/44 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän täällä moni muu ole paljon " tuhemmilla" asioilla elvistelly. En kyllä käsitä miten joku juttusi leuhottamiseksi tulkitsee, mutta tyylinsä kaikilla.

Joillaki av mammoilla hieman pipa kireellä ja lisäksi ovat todella asiantuntijoita " mene hoitoon" kommenteillaan.

Vierailija
28/44 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En esiinny minään laupiaana samarialaisena, ei ole tarvetta. Olen kirjoittanut koko tämän perheen tarinan tälle palstalle viime keväänä, ihan vaan siitä syystä, että oma pääni olisi hajonnut muuten.

Omalta osaltani asian käsittely loppuu tähän. Kiitos asiallisista kommenteista. Ja 39:lle ja muille " tuomitsijoille" : Onneksi olette itse niin täydellisiä, että teillä on varaa heittää se ensimmäinen kivi.

ap

Vierailija
29/44 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihan vaan jutun juurta heittelin, en tosiaan arvannut, että jollain menee herne nenään. Mielestäni täällä on paljon asiattomampiakin avauksia.

Mutta niinhän se on, että aina löytyy joku jeesustelija, jonka mielestä mistään asiasta ei saisi puhua, ei ainakaan ikävistä asiosita.

ap

Mutta tää paikka ei tosiaan ole se. Mä esimerkiksi saan lapsen henkilöllisyyden selville hetkessä työkoneelta, noilla sun antamilla tiedoilla. Olehan vähän varovaisempi, nimittäin jos olet oikeasti lapsen kummi, niin sinunkin tietosi voidaan sitä kautta selvittää (kirkon papinkirjasta) että kanna vastuusi siitä mitä teet.

Ihan tiedoksi vaan, että ihmisten henk. koht. tietoja ei ole soveliasta ja aina ei edes laillista levitellä. Anonyymiys katoaa niin älyttömän helposti.

Apua saat vaikkapa mielenterveystoimistosta, perhekeskuksesta tms.

Vierailija
30/44 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En esiinny minään laupiaana samarialaisena, ei ole tarvetta. Olen kirjoittanut koko tämän perheen tarinan tälle palstalle viime keväänä, ihan vaan siitä syystä, että oma pääni olisi hajonnut muuten.

Omalta osaltani asian käsittely loppuu tähän. Kiitos asiallisista kommenteista. Ja 39:lle ja muille " tuomitsijoille" : Onneksi olette itse niin täydellisiä, että teillä on varaa heittää se ensimmäinen kivi.

ap

PALJON oletkaan tämän kummipoikasi eteen tehnyt. Ihan hyvä sikäli, että siihenhän sinä lupauduit lupautuessasi kummiksi. Harvat täyttävät kummivelvollisuuksistaan mitään.

Ja kuten joku jo sanoi, sinulla ei ole oikeutta paljastaa kenenkään tragedioita tämänkaltaisella areenalla vain saadaksesi muka helpotusta omaan henkiseen tuskaasi. Siihen sinun kuuluisi hakea apua ihan muualta.

Vierailija
31/44 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 170 senttiä ja painan 85 kiloa. Voit noitten tietojen perusteella varmaan helposti selvittää mun henkilöllisyyteni? Pitäis varmaan olla varovaisempi, ettei noin hanakasti levittäisi tietoja täällä?

Vierailija
32/44 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä olen 170 senttiä ja painan 85 kiloa. Voit noitten tietojen perusteella varmaan helposti selvittää mun henkilöllisyyteni? Pitäis varmaan olla varovaisempi, ettei noin hanakasti levittäisi tietoja täällä?

Jos jollain on pääsy esim. neuvolatietoihin, niin sen kuin naputtelee sinne syntymäajan, joka tästä ketjusta kävi ilmi ja vaikka nuo mitat, niin avot, sieltähän ne löytyy.

Sinut voisi tietenkin jäljittää anonyymit ahmijat -kerhojen jäsenistä?

Vierailija
33/44 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet kertonut lapsen diagnoosin, vanhempien iät, sosiaalisen taustan, lapsen syntymäajan suunnilleen, sen että hänet on huostaanotettu ja sijoitettu sittemmin isälleen ja että olet kertonut tällä palstalla vielä enemmän heidän elämästään

viranomaiskontakteista jää merkinnät, oleennaisimpia tässä on tiedossa oleva vanhempien päihdeongelma+iät ja lapsen huostaanotto ja suurin piirtein syntymäaika, tuolla haulla rajautuu sangen pieni joukko lapsia, ja kun otetaan muut antamasi tiedot hakuun, niin ei se todellakaan ole niin vaikeaa.

Vierailija
34/44 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tosi hyvä paikka purkaa tuntojaan ja paineitaan, toivottavasti loukkaamatta ketään.

APn pienelle ystävälle onnea ja voimia elämän polulle!

Vierailija
35/44 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te vittu noin helvetin säälittävää sakkia että heti pitää lähteä selvittelemään kuka lapsi mahtaakaan olla kyseessä...voi voi.

Ja hemmetti mitä jeesustelua ihmisiltä jotka istuu täällä päivät pitkät arvostelemassa irc gallerian kuvia ja haukkumassa muita ihmisiä ulkonäön perusteella, kattokaa peiliin ja huomaatte ehkä että te ette ole ihan normaaleja!!!!!!!!

Vierailija
36/44 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi ei ole teidän potilas niin ette saa etsiä mitään tietoja hänestä!

Pääsen itsekin työkoneelta vaikka kenen tietoihin käsiksi, mutta en sitä saa tehdä! Ainoastaan niiden potilaiden tietoja saa käsitellä ketkä on tulossa meille potilaaksi.

Vierailija
37/44 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos lapsi ei ole teidän potilas niin ette saa etsiä mitään tietoja hänestä!

Pääsen itsekin työkoneelta vaikka kenen tietoihin käsiksi, mutta en sitä saa tehdä! Ainoastaan niiden potilaiden tietoja saa käsitellä ketkä on tulossa meille potilaaksi.

Minulla on henkilötietolain mukainen oikeus katsoa tietoja, jos esim. lapsen oikeusturva vaaraantuu.

Vierailija
38/44 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oletteko te vittu noin helvetin säälittävää sakkia että heti pitää lähteä selvittelemään kuka lapsi mahtaakaan olla kyseessä...voi voi.

Ja hemmetti mitä jeesustelua ihmisiltä jotka istuu täällä päivät pitkät arvostelemassa irc gallerian kuvia ja haukkumassa muita ihmisiä ulkonäön perusteella, kattokaa peiliin ja huomaatte ehkä että te ette ole ihan normaaleja!!!!!!!!

tapauksia tänne. En ole täällä haukkunut ketään ulkonäön perusteella. Toisin sanoen, hyökkäät aika rajusti, vaikket tiedä, keitä täällä tänään on.

Sitä paitsi, kukaan ei ollut aikonut selvittää, kuka tämä ko. lapsi on, vaan täällä haluttiin tuoda se esiin, että ap antaa liian yksityiskohtaista tietoa toisista ihmisistä tänne. Ei hänellä ole oikeutta kertoa siitä pikkuisesta kaikkea tuollaista.

Ja siivoa tuota kieltäsi vähän.

Vierailija
39/44 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sen enempää ota kantaa, tekeekö ap oikein tai väärin kertoessaan perheen ongelmista, mutta mun mielestä sillä, joka tän perusteella katsoo asiakseen ruveta tonkimaan lapsen tietoja jostain, ei ole kaikki kotona.

Vierailija
40/44 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun ap kertoo etiikkansa perustuvan siihen, että hän ja perhe pysyy anonyyminä ja hän voi huoletta hoitaa itseään täällä, niin se ei ole totta. Niin monilla ihmisillä on pääsy sellaisiin tiedostoihin, joilla annettujen tietojen perusteella voisi ao. perheen rajata halutessaan, että riski on mielestäni aivan älytön ottaa. Ei auta, että se on monasti laitonta, henkilötietorikkomuksia tehdään tuhansia päivittäin, ja kiinnijäämisriski usein aivan olematon.

Näillä palstoilla roikkuu niin kipeitä ihmisiä (enkä viittaa tässä nyt ap:een) vaan niihin, jotka eivät esim. nyt ole tähän ketjuun edes jättäneet puumerkkiään, niin seuraukset voi olla vaikka kuinka kuvottavia. Joku vauhko absolutisti, sopivan ammatin edustaja, jolla välineet on, niin voi ryhtyä sabotoimaan vaikka kuinka. Se ei valitettavasti ole edes utopia.

Kun yksityiskohtaisia tietoja ei ole pakko täällä kirjata, niin suosittelen lämpimästi olla niitä myöskin kirjaamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän