Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä muilla ylivireystilaongelmaa?

Vierailija
30.01.2021 |

Jos koen stressavia asioita peräjälkeen, tunnen meneväni ylivireystilaan tai vastaavaan ja alan mokailemaan kunnolla. Menen ikään kuin paniikkiin tuskainen hymy kasvoillani ja aloitan perusteellisen hösläämisen. Olen aina ollut kova stressaamaan, mutta viime vuosina olen rekisteröinyt tällaisen tilan.

Esimerkiksi: minulla on kiire paikkaan x, jonka jälkeen unohdan hätäillessäni kaupassa pankkikorttini tunnusluvun ja stressaannun tästä lisää. Sitten kirmaan autolleni, jolla meinaan peruuttaa toisen auton nokkaan kiinni, luonnollisesti hermostun yhä lisää ja avot, olen loppupäivän hirveässä ylivireystilassa, jossa minun on vaikeaa rauhoittua. En kuitenkaan menetä yöuniani, mutta itse tila minua häiritsee.

Mitä tämä on 😣

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samaa. Mutta diagnoosina löytyy burn-out. Eli oon muutenkin aika kahveella.

Vierailija
2/2 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla samaa. Mutta diagnoosina löytyy burn-out. Eli oon muutenkin aika kahveella.

Mä olen myös kokenut elämässäni burn outeja, eikä henkinen jaksaminen ole vahvuuteni. Silti porskutan päivästä toiseen ja kai samalla jo vähän pelkään seuraavaa loppuunpalamista tai ylipäätänsä kauanko tulen opintojeni jälkeen jaksamaan työelämässä. Yleensä väsymyksen tultua kuvioihin olen lopettanut työt paikassa x ja siirtynyt paikkaan z. Hölmö kierre ja surkea pakokeino.

Minua kiinnostaisi lukea enemmänkin kokemuksia, jos vielä löytyy muitakin jakamaan tätä? 😅 Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla