Riina-Maija Palander: – Olen saanut kursittua avioliittoni kokoon. Rakastan Kallea.
Kommentit (64)
Voi voi, kovin rikkinäiseltä ihmiseltä vaikuttaa, eikä muuta ole tehty kuin tissit laitettu... luonnonkauneus rulaa 🙊
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000007777819.html?ut…
Minua on korjailtu kahdesti. Silmäni laserleikattiin 16 vuotta sitten, jotta pääsin eroon silmälaseista. Nykyään tarvitsen laseja taas, mutta tykkään sihteerilookistani eivätkä rillit enää haittaa. Rintani palautettiin ryhtiin muutama vuosi sitten korjausleikkauksella. Nyt ne näyttävät samanlaisilta kuin ennen neljän lapsen imetyksiä. En ole ajatellut tehdä muuta – eikö näin ole ihan ookoo?
Virossa kasvohoidot ja kauneuden ylläpito ovat arkisempi ja yleisempi tapa kuin Suomessa, ja minullakin on pari luottokosmetologia. Yleensä en edes tiedä, mitä hoitoja he tekevät. Minulle riittää, että temppelini ei romahda ja ettei minun tarvitse stressata siitä. Pidän myös rakennekynsiä, sillä hevosten kanssa läträtessä ne kestävät parhaiten siistinä.
No ilmankos naama muuttunut oudoksi kun ei edes tiedä mitä tehty 🤣
Vierailija kirjoitti:
Itse pistäisin pellolle miehen, joka aina riitatilanteissa uhkaisi avioerolla ja hakisi avioeroa. En katsoisi tuollaista urpoilua. Jos eroa haetaan niin sitten erotaan, Kalle kiukkuaa kuin kakara ja suutuspäissään hakee eroja. Joillekin se myötä- ja vastoinkäymisissä ei merkitse mitään, Kallekin kelpuuttaa vain myötäkäymiset. Muutenkin näyttää kirjaimellisesti ja kuvainnollisesti munapäältä.
Samaa mieltä.
Mikäli muistan oikein, Riiniksellä oli jotenkin levoton lapsuus. En valitettavasti muista yksityiskohtia ja saa korjata jos olen väärässä. Mutta se selittäisi miksi hän roikkuu tässä aika ikävältä kuulostavassa suhteessa. Minusta Riinis on vähän tossu ja Kalle on öykkäripetturi.
Levottomalla tarkoitan että ikävä lapsuus, mutta en muista missä olen tästä lukenut tai kuullut. Sellainenhan saa pysymään ikävissä ihmissuhteissa helposti myöhemminkin, elämä on turbulenssia, ja ehkä omat rajat ei ole ihan selvillä.
https://gekkonen.net/kalle-palander-1221/
Kalle laittaa huippu-urheilun avioliiton edelle
– Enhän minäkään ole avioeroani lähteny hirveesti spekuloimaan tuolla mutta sehän on nyt aika pieni verrattuna tommoseen dopingrikkeeseen, kun puhutaan kuitenkin kaverin urasta… Tai no joo..
Jee Kalle 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pistäisin pellolle miehen, joka aina riitatilanteissa uhkaisi avioerolla ja hakisi avioeroa. En katsoisi tuollaista urpoilua. Jos eroa haetaan niin sitten erotaan, Kalle kiukkuaa kuin kakara ja suutuspäissään hakee eroja. Joillekin se myötä- ja vastoinkäymisissä ei merkitse mitään, Kallekin kelpuuttaa vain myötäkäymiset. Muutenkin näyttää kirjaimellisesti ja kuvainnollisesti munapäältä.
Samaa mieltä.
Mikäli muistan oikein, Riiniksellä oli jotenkin levoton lapsuus. En valitettavasti muista yksityiskohtia ja saa korjata jos olen väärässä. Mutta se selittäisi miksi hän roikkuu tässä aika ikävältä kuulostavassa suhteessa. Minusta Riinis on vähän tossu ja Kalle on öykkäripetturi.
Joo, siis vanhempien ero tuli lapsille (tai ainakin Riinalle) täytenä yllätyksenä, isä vain häipyi. Eikä sitä mitenkään selitetty. Muuttivat äidin kanssa toiselle paikkakunnalle pian eron jälkeen.
Minusta tämä ko. parisuhde vaikuttaa epätoivoiselta siksi, koska kummallakin osapuolella on jotain selvittämättömiä traumoja. Siltä pohjalta on vaikea muodostaa tervettä parisuhdetta.
Yksi asia, mikä pitää heitä yhdessä, on se, ettei Riina halua lapsilleen samanlaista traumaa kuin hänellä itsellään on. Ei vaan tule ajatelleeksi, että vanhempien riitaisa parisuhde voi traumatisoida lapsia jopa enemmän kuin vanhempien ero. Etenkin, jos se ero hoidetaan niin, että lapsetkin huomioidaan.
Lehdet maksaa näistä jutuista palkkaa sen takia ihmiset esiintyy lehdis .
Kalle palannut kiltisti Ontikaan tossun alle?
Onko se avioliitto nyt kursittu kokoon?
Vierailija kirjoitti:
Onko se avioliitto nyt kursittu kokoon?
On. Kalle palasi takaisin Ontikaan.
Rakastan Kallea ja Kallen tarjoamia resursseja.
Avioero yhä vireillä mutta Kalle palannut tossun alle.
Omituinen pariskunta. Molemmat ovat narsisteja. Tuossa liitossa ei paljon lapsista välitetä, vain omista haluista.
Kalle taitaa olla liiankin kiltti mies.
Riinis huomannut että mihin avioehto paperiin sitä onkin tullut nimi laitetuksi.
On vaikea päättään kumpi noista on iditootimaisempi, jotenka päädyin tasapeliin. Molemmat ovat kuitenkin säälittäviä.
Toivottavasti Kalle löytäisi naisen joka arvostaa häntä.
On aina käynyt Kallea jotenkin sääliksi.
Riinis taisi tajuta, että ei ole säilynyt nuoren näköisenä. Pakko pitää kiinni nykypuolisosta.
https://img.ilcdn.fi/jUoS6-GiHNAaSnqe0i4zxE7YKQg=/678x139:1743x626/full…