Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kerron olevani rikas, miehet kiinnostuvat.

mikä neuvoksi?
30.01.2021 |

En ole mikään kaunotar, päinvastoin, lihava ja laiska keski-ikäinen ämmä.
En juurikaan viehätä vastakkaista sukupuolta.
Niin kauan kun puhutaan niitä näitä, ei kenelläkään kiinnosta, mutta siinä vaiheessa, kun
tulee ilmi, että olen varsin varakas, niin johan ääni kellossa muuttuu.
Tylsää. Toki voin hyväksikäyttää miehiä ihan niinkuin keski-ikäiset rumat äijätkin saa nättejä nuoria naisia, mutta aikansa kutankin. Nyt etsisin jo pysyvää parisuhdetta, mutta miten toimisit minun tilanteessani?
Mielessä on käynyt, etttä jos tapailisin miestä pari kuukautta ja kertoisin olevani esim. työtön, niin miten käy siinä vaiheessa kun totuus paljastuu. Jäisin kiinni valehtelusta.
Mutta jollain tapaa haluaisin selvittää, että kuka kiinnostuisi minusta minun itseni vuoksi, eikä rahojeni takia.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se heille kuuluu, mitä sinulla on? Miten tuollainen voi edes tulla ilmi? Mitäs menet kertomaan.

Vierailija
2/24 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niin että etsi Aitoa ihmissuhdetta ja älä kerro raha-asioista. Ammattisuuntauksen voi kertoa tai mikä muuten kiinnostaa elämässä. Tai harrastuksia. Jos myöhemmin haluat itse auttaa jotain henkilöä, että tulee sellainen elämäntilanne, se on eri asia. Usko että joku pitää sinusta aidosti ja on hyviä puolia tarpeeksi, aina voi kehittääkin itseä missä haluaa. Ne jotka eivät kiinnostu, miksi edes tehdä heihin vaikutusta, säästää aikaa kun jatkaa eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro mitää varallisuudestasi.

Vierailija
4/24 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaiset voimafantasiat tänään. 

Vierailija
5/24 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko varallisuus sinussa ainoa kiinnostava ominaisuus? Mikseivät juttusi muuten kiinnosta ketään? Kiinnostavatko miesten jutut sinua? Mitä ne koskevat?

Vierailija
6/24 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko sulle yllätyksenä että varallisuus merkitsee parinvalinnassa?

Vierailija
7/24 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kerrot varallisuudestasi tuntemattomille ihmisille? Ei kovin järkevää. 

Vierailija
8/24 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No viimeistään siinä vaiheessa paljastuu, kun mies näkee kotini ja autoni.

Mökkikin on hirsihuvila Lapissa ja toinen Kanarialla. 

En minä näitä ole itse hankkinut, perintönä olen saanut ja avioerossa aikanaan loput. 

Ei minulla oikeasti ole edes mitään kunnon ammattiakaan, kunhan vain koroilla elelen.

Jos vuokraisin jonkun tavallisen, vaikka kerrostalokämpän ja teeskentelisin olevani ihan pieni-keskituloinen, niin eikö se olisi melkoista huijaamista. 

Vai pitäisikö minun aina vaan sanoa, että meille ei voi tulla, tavataan teillä. 

Eikö sekin ala jo epäilyttämään jossain vaiheessa?

Vierailija
9/24 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä kerrot varallisuudestasi tuntemattomille ihmisille? Ei kovin järkevää. 

Ei olekaan. Olen kertonut siinä vaiheessa, kun kysellään mitä teet työksesi ja mitä harrastat. 

No en tee mitään töitä ja harrastukset ovat lähinnä mökkeilyä ja matkustelua.

Vierailija
10/24 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin niin, mutta otatko pyllyyn?

Vierailija
11/24 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa sanoit, että niin kauan ei kiinnosta kunnes tulee ilmi varallisuutesi. Miksi viet kotiisi miehen, joka ei oikeastaan ole kiinnostunut sinusta? 

Vierailija
12/24 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis, anteeksi suora kommentti, mutta mitä muuta sellaista sinussa on, josta mies voisi kiinnostua? Näiden parin viestin perusteella, joissa itsestäsi kerrot, ei juuri mitään.

Vierailija
13/24 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vie sitä miestä heti kanarialle tai mökille. Oma asunto on eri asia, tuskin se kartano kuitenkaan on.

Vierailija
14/24 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä neuvoksi kirjoitti:

No viimeistään siinä vaiheessa paljastuu, kun mies näkee kotini ja autoni.

Mökkikin on hirsihuvila Lapissa ja toinen Kanarialla. 

En minä näitä ole itse hankkinut, perintönä olen saanut ja avioerossa aikanaan loput. 

Ei minulla oikeasti ole edes mitään kunnon ammattiakaan, kunhan vain koroilla elelen.

Jos vuokraisin jonkun tavallisen, vaikka kerrostalokämpän ja teeskentelisin olevani ihan pieni-keskituloinen, niin eikö se olisi melkoista huijaamista. 

Vai pitäisikö minun aina vaan sanoa, että meille ei voi tulla, tavataan teillä. 

Eikö sekin ala jo epäilyttämään jossain vaiheessa?

Koetko jotain huonoa omatuntoa varallisuudestasi? Ainahan sen voi kai lahjoittaa pois.

Vierailija
15/24 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

APta kiukuttaa kun pitäisi päästä seurustelemaan rikkaan miehen kanssa mutta rikkaat miehet haluaa naiselta ihan muuta kuin että se nainen olisi rikas :-D

Vierailija
16/24 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa sanoit, että niin kauan ei kiinnosta kunnes tulee ilmi varallisuutesi. Miksi viet kotiisi miehen, joka ei oikeastaan ole kiinnostunut sinusta? 

Sepä se, en muuten miehiä saisikaan, joten puutteessa kerron. 

Tai sitten ollaan tapaitu muutaman kerran ja kiinnostus alkaa lopahtamaan, niin selkeän eron huomaa, jos tulenkin vaikka autolla tapaamiseen tai mies tulee meille. Sitten ollaankin niin kohtalon sanelemia, että voitaisiin vaikka samointein muuttaa yhteen...

Mutta nyt tarkoitan, että jos etsisin vakavampaa suhdetta, niin miten tämän voisi välttää?

En millään jaksa mitään perinteistä "Laihduta, ala harrastamaan liikuntaa ja kulttuuria ja laittaudu ja pukeudu tyylikkäästi, käytä vain korkokenkiä ja herätät kiinnostusta..."

Vierailija
17/24 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin tasa-arvo alkaa levitä. Nykyisissä epätasa-arvoisissa suhteissa nainen on aina miehen rahojen perässä. Yksin jäävät köyhät miehet ja rikkaat uranaiset.

Vierailija
18/24 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle yksi kiinnostava mies teki noin. Siis ettei kertonut. Olin hänestä aidosti kiinnostunut ja hän esitti jotain duunaria tehtaassa. Joitakin kommentteja ja keskusteluja toki oudoksuin, kun hän aina otti rahan puheeksi, että mitä mieltä olen rahan tärkeydestä ja urasta ja omaisuudesta jne. Vastailin tietysti ihan normaalisti, että ei ole niin tärkeää, mutta kiva olisi, jos ihan omillaan hyvin toimeen tulisi. Tai joo, olisipa kiva olla rikas voisi ostaa sitä ja tätä ja matkustella ja ja ja ja....

No ilmeisesti tyyppi vakuuttui vilpittömyydestäni puolen vuoden kuluttua. Siis kuuden kuukauden! 

Ja sitten hän kertoo, että hänen sukunsa omistaa tuon tehtaan ja oikeasti puhutaan miljoonista ja voi halutessaan elellä miten vaan tulevilla perinnöillä. 

Arvatkaa vaan oliko petetty olo?? 

Kysyin MIKSI hän oli valehdellut ja esittänyt ihan muuta mitä oli. Kaikki mitä hän oli kertonut perheestäänkin, oli valetta. Ja harrastuksetkin osittain jne. 

Toisaalta ymmärsin joo, mutta kyllä minun mielikuvani tuosta miehestä muuttui niin totaalisesti, että suhde kaatui hyvin pian. 

Vierailija
19/24 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien sanojesi mukaan olet siis lihava ja laiska ämmä. Et harrasta mitään, et käy töissä. Et ilmeisesti ole kovin naisellinen, eikä sellainen sinua edes kiinnosta. Mitä sellaista sinussa on, mistä mies voisi kiinnostua? Mitkä ovat niitä puolia, joita sinun kannattaisi kehittää? Onko sinulla intohimoja? Mikä erottaa sinut muista, tekee sinusta sinut?

Vierailija
20/24 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta kuin hyväksyä rikkaiden vanhojen rumien miesten kanssa sama ongelma. 

Rahalla saa. 

Jatka vaan samaan tyyliin, ota nuoria rattopoikia siksi aikaa luoksesi asumaan, kun huvittaa ja vaihda tasaisin väliajoin. 

Vielä mehukkaampaa, jos jaat kokemuksesi iltapäivälehtiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi