Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Pulmu tai Nuppu kamala nimi? Oonko seonnut, kun musta ne alkaa kuulostaa kivalle ja harkitsen vauvalle niita. Levon paikka?

Vierailija
04.08.2006 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuppu menettelee, vaikkakin aika vauvamainen nimi.

Vierailija
2/12 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuulosta aikuisen naisen nimeltä. Jätä väliin, pliis :-).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuppu kasvaa ja rupsahtaa ja siis yli 60-vuotiaalla tuo Nuppu kuulostais kornilta.

Vierailija
4/12 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiselle kamalia.



Tämä siis minun mielipide.

Vierailija
5/12 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuppu ois parempi toisena nimenä.

Vierailija
6/12 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ovat vähän hellittelynimiä ja eivät minusta oikein sovi viralliseksi nimeksi. Näistä Nuppu on hieman iäkkäämpi ja kuulostaa kornilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista kenenkään kummastelleen. Nimi nyt on kuitenkin nimi vaan, kuka niitä Sirkkojen ja Virpienkään merkityksiä ajattelee.

Vierailija
8/12 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei voi juuri tuon sokeri-vertauksen takia sietää nimeään. Hänen sukunimensä on yksi suomen yleisimpiä eikä se sukunimikään soinnu yhtään pulmuun.



Nuppu taas on siskoni hellittelynimi enkä osaa ajatella sitä " oikeana" nimenä. Toisena nimenä voisi mennäkin...



Tuo Ulpu-ehdotus on hyvä! Ulpu on ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettikääpä näitä muita " suosittuja" nimiä 20v. päähän, eiköhän se Nuppu istu sinne muiden mukaan? Onneksi kaikki saa valita lapsilleen nimen itse, minä valitsin Nupun, kun se oli vaan NIIN Nuppu ;). Jos tyttöä alkaa nimi tökkiä jossain vaiheessa, niin voi kyllä ottaa jonkin toisista nimistä tai vaikka keksiä ihan uuden. Nimenvaihto ei liene rikollista... ;).

Vierailija
10/12 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin Pulmu on sokeri ja Nuppu on lempinimimäinen. Ulpusta pidän näistä eniten minäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai pulmu joka tosiaan on siis sokeria.

itse en laittaisi tuollaisia nimiä, Koska hyvin todennäköisesti sitä ei haluaisi olla aikuinen nuppu. Nimimäisempi näiaät vaihtoehdoista on kyllä tuo pulmu.



mutta molemmat on enempi vähempi lempinimiä.

Vierailija
12/12 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniille 40v naiselle sopii Nuppu-nimi vallan mainiosti. Ja Nuppu-mummukin sopii hyvin :)



Pulmu on myös hyvä nimi ja sopii kaiken ikäisille

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän