Nainen, kadehditko jos toisella naisella on himot herättävä mies?
Tuntuuko se vääryydeltä kun ajattelet, että joku toinen saa herkkua ja sinä et?
Kommentit (27)
Alapeukusta päätellen ainakin yhtä harmittaa.
En, koska ei minullakaan ole puutetta kuumista miehistä. Saisin varmaan halutessani sen naisen miehenkin ;)
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei koe himoa. Himo on miesmäinen eläimellinen piirre.
Kyllä kokee jos mies on himottava. Jos kukaan ei ole susta ollut kiihottunut niin ei se tarkoita ettei muista miehistä kiihotuta.
Vierailija kirjoitti:
En, koska ei minullakaan ole puutetta kuumista miehistä. Saisin varmaan halutessani sen naisen miehenkin ;)
No nyt on jo aika kovat defenssit. Tässä meillä on tyyppiesimerkki umpikateellisesta ihmisestä.
En koskaan kadehdi ketään. Enkä kilpaile ihmis-suhteissa. Minulla on aina riittänyt kumppaneita. Ja ollut hyvä seksi elämä.
Kadehdin kaikkia, kaikista asioista, jotka heillä on paremmin kuin minulla.
Olen tosin mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kokee jos mies on himottava. Jos kukaan ei ole susta ollut kiihottunut niin ei se tarkoita ettei muista miehistä kiihotuta.
Ap vastailee omiin kysymyksiinsä. Olet provoilija.
Kaikkeen turtuu. Koettu on. Ja vieras herättää himot, vaikka olisi objektiivisesti vähemmän herkku kuin se, jota on katsellut viimeiset 10 vuotta päivittäin.
Lol. Ei kadehdituta. Oma mies on tarpeeksi himoittava mulle niin ei muiden miehet kiinnosta. Typerä provo.
En. Koen hengenheimolaisuutta, koska oma mies on niin himottava!
Vierailija kirjoitti:
Kaikkeen turtuu. Koettu on. Ja vieras herättää himot, vaikka olisi objektiivisesti vähemmän herkku kuin se, jota on katsellut viimeiset 10 vuotta päivittäin.
Tuo oli oman avioliittoni päätös. Huomasin ex-vaimosta, että vieraat kiinnostaa. Mitä järkeä olla joku arjen mahdollistaja ja kotitöiden apuri, kun voi olla yksinkin ja mahdollisesti herättää oikeasti jonkun naisen himot samalla.
Kylläpä herättää kuhinaa tämä avaus 😁
Kyllähän me suomalaiset ollaan pirun kateellista kansaa paljon pienemmistäkin asioista. Tarvitseeko sitä erikseen edes kysyä
Tähän kuuluu vastata, etten kadehdi koskaan mitään, koska olen niin hyvä ihminen ja minulla on niin ihana luonne. No totuus on kuitenkin jotain muuta.
En kadehdi. Toki ajattelen häntä joka kerta kun rakastelen oman mieheni kanssa.
T. Nainen 20v aviossa
Ei kiinnosta muiden naisten miehet pätkääkään. Heti kun paljastuu, että mies on varattu, lopahtaa kaikki mielenkiinto kuin seinään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on jo aika kovat defenssit. Tässä meillä on tyyppiesimerkki umpikateellisesta ihmisestä.
Onhan näitä Jolene-tyyppejä olemassa. Siksi miestäsi vahtaat.
Vierailija kirjoitti:
Kadehdin kaikkia, kaikista asioista, jotka heillä on paremmin kuin minulla.
Olen tosin mies.
Voitko karehtia niitäkin kellä asiat huonommin?
Ainakin kuoleminen mukavempaa sillä kellä on tosi huonot geenit verrattuna semmoiseen tosi täydellis geeniseen ihmiseen. Voit nauraa niille et niiden onni ei kestä ikuisuuksia :D