Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, kadehditko jos toisella naisella on himot herättävä mies?

Vierailija
30.01.2021 |

Tuntuuko se vääryydeltä kun ajattelet, että joku toinen saa herkkua ja sinä et?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kadehdin kaikkia, kaikista asioista, jotka heillä on paremmin kuin minulla.

Olen tosin mies.

Voitko karehtia niitäkin kellä asiat huonommin?

Ainakin kuoleminen mukavempaa sillä kellä on tosi huonot geenit verrattuna semmoiseen tosi täydellis geeniseen ihmiseen.       Voit nauraa niille et niiden onni ei kestä ikuisuuksia :D

Tiivistit juuri oman surkean elämäni. Odotan vain muiden kuolemaa ja myös omaani koska en jää kaipaamaan mitään

Vierailija
22/27 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyi nyt oikein pysähtyä miettimään. En voi myöntää kokeneeni kateutta tällaisissa tilanteissa. Minulle varattu mies on ihan no-no, en ole koskaan kadehtinut kenenkään miestä. Toki tapaan joskus himottavia miehiä, jotka ovat varattuja, muttei ne sen suurempia tunteita herätä. Oma mieheni kyllä tuntuisi kelpaavan vaikka kuinka monelle, en sitten tiedä, herättääkö liittomme kateutta vai mitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska kellään tuntemallani naisella ei ole miestäni parempaa.

Vierailija
24/27 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan omaani, enkä ole törmännyt muilla himoja herättäviin miehiin.

Vierailija
25/27 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä turhaa kadehtimaan, en tiedä mitä tuo nainen joutuu mieheltään kestämään.

Luultavasti saisin sen miehen mutta enhän sitä edes haluaisi koska kuka nyt sellaista haluaa.

Vierailija
26/27 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40v himokas nainen. Olen siitä onnellisessa asemassa, että oma mies hoitaa hommat aina kun haluan. Silti himoitsen muiden miehiä. He ovat kuitenkin ajatusleikki. En ikinä pettäisi miestäni tai alkaisi vokottelemaan näitä miehiä. En ole koskaan ajatellut, että voisin kadehtia heidän vaimoja. En ole kiinnittänyt huomioita heidän parisuhteiden laatuun. En oikeastaan edes halua tietää näistä miehistä mitään. Katselen vaan kauempaa ja himoitsen mielikuvaa. He eivät ole totta. Oma mieheni on.

Vierailija
27/27 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksesi on täysin absurdi. Sehän on ihan jokaisesta itsestään kiinni kenestä tykkää. Että jos sinä ap koet että joku muu vieras mies kiinnostaa sinua, niin sillä ei ole merkitystä. Tai jos et ole nainen niin sitten olet homo. Ja homous on väärin ja syntiä, koska kusinen muna ei todellakaan kuulu miehen suuhun tai karvaiseen ja paskaiseen p ersereikään. Hyi helvetti.