Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä nuorena tekemäsi asiat hirvittävät jälkikäteen?

Vierailija
30.01.2021 |

?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten huolettomasti on lähdetty baarista jatkoille ties minne.

Vierailija
2/45 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä hormonimyrskyissä riitelin äitini kanssa ja lopuksi sylkäisin hänen kasvoilleen. Sitä häpeän yli kaiken ja toivon kuollakseni, että äiti on jo unohtanut. Hän on maailman paras äiti, auttaa, lohduttaa ja opettanut mulle niiin paljon. Tuo on ehdottomasti pahin tekoseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kovaa mopoilla/kevareilla/prätkillä ajaminen.

Ilotulitteiden muokkaaminen.

Lähetin sähköpostia autokoulun sihteerille jossa kerroin että olen ihastunut. Ei helvetti..

Vierailija
4/45 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liftaamista keskellä yötä. Ja yhtä ihastusta ihan kokonaisuudessaan, tunnen erittäin vahvaa myötähäpeää silloista itseäni kohtaan.

Vierailija
5/45 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettituttujen luo lähteminen toiseen kaupunkiin ilman mitään kuvien vaihtoa/puhelinkeskusteluja, ja heidän kutsuminen kotiini.

Intiaan lähtö yksin 19-vuotiaana.

Vierailija
6/45 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella varomaton toiminta humalassa Helsingin yöelämässä lukuisien vuosien ajan.

Vierailija
7/45 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin liftaaminen on asia joka jälkikäteen kauhistuttaa. Mitään ikävää ei tapahtunut ja sain kyydin kotiovelle asti. Jatkot ovat toinen juttu. Ylipäätään luuhasin varsin epämääräisten porukoiden kanssa aikanani.

Vierailija
8/45 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeet,alkoholi, irtoseksi, rumat tatuoinnit. Voi v kuinka tänä päivänä vituttaa menneet sekoilut. Niin ja tietty koulut ja työt meni plörinäksi tuollaisen sekoilun vuoksi.

Vierailija
9/45 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki se mielipaha, mitä toisille aiheutin kiusaamalla yläkoululaisena. Kumpa olisi ollut yhtä fiksu teininä ja ajatellut silloin, miltä niistä toisista tuntui. :/

Vierailija
10/45 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että en uskaltanut ja luottanut omiin ajatuksiin.

Elin toisille.

Vierailija
11/45 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin ristiin ilman kondomia. Ihme, ettei tauteja koskaan tullut.

Vierailija
12/45 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleinen piittaamattomuus omasta hyvinvoinnista. Toki nyt terapiassa olen ymmärtänyt että se johtui väkivaltaisesta lapsuudestani, jossa minulle oli opetettu, ettei minulla ole mitään väliä ja minua saa kohdella ihan miten haluaa.

Vierailija
13/45 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risteilyllä yritin hypätä laidan yli, mutta luokkakaverini esti. Kauhistuttaa ajatella, että henki olisi voinut mennä. 

Aikuisenakin olen valitettavasti tehnyt yhtä sun toista typerää. Toivottavasti nyt osaan olla varovaisempi. 

Vierailija
14/45 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaaminen, itsekeskeisyys, ryyppäämisen ihannoiminen, tasapainon ja empatian puute ylipäätään... Tosin nyt kolmekymppisenä tuntuu siltä, että monilla jäi teinivaihe pysyvästi päälle.

Vierailija
15/45 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Risteilyllä yritin hypätä laidan yli, mutta luokkakaverini esti. Kauhistuttaa ajatella, että henki olisi voinut mennä. 

Aikuisenakin olen valitettavasti tehnyt yhtä sun toista typerää. Toivottavasti nyt osaan olla varovaisempi. 

Miksi halusit hypätä?

Vierailija
16/45 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi halusit hypätä?

Olin masentunut ja itsetuhoinen, koska minua oli kiusattu koulussa pari vuotta. Humalatila lisäsi itsetuhoisuutta.

Vierailija
17/45 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on minullakin tuo baarista jatkoille lähteminen jonnekin täysin tuntemattomien luo. Toinen mitä ajattelen kauhulla on lapsena ja teininä tapahtunut lasketteleminen metsäreireillä eli merkattujen rinteiden ulkopuolella, mikä oli täysin yleistä siihen aikaan. Ja vielä ilman kypärää! Mitvit

Vierailija
18/45 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elin sokerilla ja en ymmärtänyt ilmeisestikään mitä sana vitamiini tarkoittaa. Ryyppäsin semmoisia kännejä että kävellessäni kotiin sammuin puskaan kesken kävelyn. Nuorena oli puha rahasta ja kilometrien kävely tuntui fiksulta idealta.

Nykyään elän terveellisesti ja en juo juuri ollenkaan.

Vierailija
19/45 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeet, suojaamaton seksi, liika juominen, matkat sota-alueilla reppu selässä ... ihme ettei koskaan käynyt mitään tai tullut tauteja tms. Nyt olen umpitylsä keski-ikäinen perheenäiti. Ja onnellinen.

Vierailija
20/45 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että en uskaltanut ja luottanut omiin ajatuksiin.

Elin toisille.

Sama. Uhrauduin turhaan itseäni vanhempien ihmisten takia. Sitouduin vuosiksi väärään henkilöön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi