Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies on miljonääri, silti se ei näy oikein missään

Vierailija
30.01.2021 |

Mua on alkanut vähän tökkimään kun olen muutaman vuoden seurustellut miehen kanssa, yhteen ei ole tarkoitus muuttaa.

Mies on huomattavasti minua varakkaampi, mutta se ei näy mulle mitenkään. Tai no onhan hänellä kaikki aineellinen viimeisen päälle, mutta harvoin lähtee ravintolaan, lomalle. Ei mitään hemmottelua. Aikuisille lapsilleen ostelee koko ajan jotain.
Minä käyn kaupassa ja teen ruuat vaikka hänellä olisi vapaapäivä, siis myös hänen luona ollessamme.
Molemmilla siis oma koti. Pitääköhän mies minua vain ilmaisena siivoojana, kokkina ja rakastajattarena.

Olemme molemmat kohta 50-vuotiaita.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin avovaimo on miljonääri. Ollaan asuttu jo yli 10 vuotta saman katon alla ja molemmilla on visusti omat rahat käytössä. Yhteiset kulut laitamme puoliksi. Ainoa asia mistä jollain tavalla hyödyn taloudellisesti on vaimon autoetu. On minulla omakin auto, mutta yhteiset automatkat tehdään aina vaimon autolla.

Olemme + 50 ikäisiä molemmat ja olen täysin tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen.

Mieshän onkin yleensä tyytyväinen, mutta sitä ei tiedä mitä siellä naisen puolella kytee. Tässä tapauksessa jos nainen on rikkaampi, niin voi tosin olla hyvinkin mahdollista että on tyytyväinen kun ei sinuun rahojaan joudu käyttämään.

Vierailija
42/53 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja erota ei voi, koska miehellä on rahaa...... Voi hyvänen aika AP, kasva jo aikuiseksi ja lopeta tommonen gold digger meininki. Ne kuuluu teineille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaathan ne kaikkein nuukimpia on. Eivät maksaisi itse mistään mitään. Törkeää että maksattaa ap: llä ruoatkin. Mikä miesystävä se semmonen on joka ei mitenkään hemmottele tai huomioi naisystäväänsä.

Vierailija
44/53 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minunkin avovaimo on miljonääri. Ollaan asuttu jo yli 10 vuotta saman katon alla ja molemmilla on visusti omat rahat käytössä. Yhteiset kulut laitamme puoliksi. Ainoa asia mistä jollain tavalla hyödyn taloudellisesti on vaimon autoetu. On minulla omakin auto, mutta yhteiset automatkat tehdään aina vaimon autolla.

Minkä auton omistaa tämä nainen?

Ei omista autoa ollenkaan vaan on työn puolesta vapaa autoetu. Nyt on vajaa vuoden vanha Skoda Superb. Itselläni on 6 vuotta vanha Peugeot 3008, joka on oma.

Miljonääri ajaa skodalla, just, no eihän kaikilla ole tyylitajua evätkä ymmärrä mitään autojen päälle.

Vierailija
45/53 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja erota ei voi, koska miehellä on rahaa...... Voi hyvänen aika AP, kasva jo aikuiseksi ja lopeta tommonen gold digger meininki. Ne kuuluu teineille.

Tilanne taitaa olla se että mies on ruma ja rikas mutta nainen on kasvoiltaan tasokkaampi ja pienituloinen.

Mies ei halua erota kun ei saa naista rumalla naamallaan ja nainen ei halua erota kun haaveilee miehen rahoista.

Vierailija
46/53 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minä käyn kaupassa ja teen ruuat vaikka hänellä olisi vapaapäivä, siis myös hänen luona ollessamme.

Molemmilla siis oma koti. Pitääköhän mies minua vain ilmaisena siivoojana, kokkina ja rakastajattarena."

Minulle olisi tuossa vaihessa ihan sama onko miljonääri jos ei tuon vertaa ole käytöstapoja että voisi joskus itsekin jotain tehdä. Jos haluat jatkaa ilmaisena piikana niin siitä vaan.

Vai onko sittenkin niin, että mies voisi varsin hyviä elää ilman ap:n kokkailuja ja siivouksia, mutta koska ap ruokakaupankautta aina miehen kotiin menee ja nappaa pölyrätin käteensä, niin eipä tuo mies ryhdy kieltelemään. Ap voisi ihan hyvin sanoa miehelle, että ollaan yhdessä vain ap:n kotona, muuten ulkoillaan tms. kotien ulkopuolella ja maksetaan menot puoliksi.

Näinhän se yleensä meneekin että ryhdytään suhteisiin ja palvellaan sitä toista ja muutaman vuoden jälkeen ulistaan kun toinen osapuoli käyttää hyväksi. Senpä tähden jos ap haluaa jatkaa tuota niin sitten jatkaa, mutta lopettaa valittamisen ja jos ei halua niin, you know what to do...

Niin. Tottakai ulistaan, kun tajuaa, että toisen huomioiminen on vain yksipuolista.

Tietenkin, mutta miksi pitää odotella kaksi vuotta tai jopa pidempään, jotkut tekee lapsia tuollaisten kanssa ja sitten itkee kun mies ei tee mitään ja itse tekee kaiken. Nostakaa kytkintä jos ei kelpaa.

Vierailija
47/53 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieshän onkin yleensä tyytyväinen, mutta sitä ei tiedä mitä siellä naisen puolella kytee. Tässä tapauksessa jos nainen on rikkaampi, niin voi tosin olla hyvinkin mahdollista että on tyytyväinen kun ei sinuun rahojaan joudu käyttämään.

Avovaimolla varallisuutta noin 3 miljoonaa euroa ja vuositulot noin 150.000 euroa. Itsellä varallisuutta noin 500.000 ja vuositulot noin 80.000 euroa. Alusta asti on ollut sopimus, että on omat rahat ja yhteiset menot maksetaan puoliksi. Kuten jo aiemmin sanoin, olen täysin tyytyväinen tilanteeseen, enkä odota avovaimoni maksavan mitään ylimääräistä. Ihan toimiva ja tasapainoinen parisuhde meillä mielestäni on. En kylläkään voi tietää mitä avovaimoni ajatuksissa kytee, siinä olet oikeassa.

Vierailija
48/53 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä auton omistaa tämä nainen?

Ei omista autoa ollenkaan vaan on työn puolesta vapaa autoetu. Nyt on vajaa vuoden vanha Skoda Superb. Itselläni on 6 vuotta vanha Peugeot 3008, joka on oma.

Miljonääri ajaa skodalla, just, no eihän kaikilla ole tyylitajua evätkä ymmärrä mitään autojen päälle.

Auto on meille aina ollut väline, jolla pääsee paikasta a paikkaan b ja takaisin mahdollisimman turvallisesti. Ei mikään statussymboli. Käytämme paljon mielummin rahamme johonkin muuhun kuin autoiluun.

Vierailija
49/53 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ap mennessään miehen luo joutuu käymään kaupassa ja ostamaan ruoat. Se ostaa ruoat tai ruokatarvikkeet jonka luona ollaan. Ei se joka menee kylään. Ap voi toki laittaa ruokaa kun mies ostanut ruokatarvikkeita. Kyllä on kumma mies, joka ei mitään itse osta.

Vierailija
50/53 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ap mennessään miehen luo joutuu käymään kaupassa ja ostamaan ruoat. Se ostaa ruoat tai ruokatarvikkeet jonka luona ollaan. Ei se joka menee kylään. Ap voi toki laittaa ruokaa kun mies ostanut ruokatarvikkeita. Kyllä on kumma mies, joka ei mitään itse osta.

Ei ap mitään ”joudu” tekemään, vaan on valinnut jo suhteen alussa roolikseen kodinhoitajan hommat eli piikomisen, ruokahuollon järjestämisen, siivouksen. Palkaksi saa mieheltä seksiä ja oleskelun miehen asunnossa treffien ajan. Mies luonnollisesti olettaa, että ap nauttii näistä hommista kun niitä on alkanut alusta asti tehdä!

Nyt on hankala alkaa vaatia vastapalveluksia ja myöntää, ettei oikeasti halunnutkaan piikoa, vaan oletti saavansa siitä korvausta eli juuri sitä vastavuoroisuutta. Mikä olisi tullut luonnostaan, ellei ap olisi ottanut kodinhoitajan hommia vastuulleen heti aluksi.

Nämä naiset, joilla on voimakas kodinhoitaja- ja hoivausvietti, yleensä aina tulevat hyväksikäytetyiksi suhteissaan. Valitettavasti. Tuo suhde ei enää muutu, joten ap jatkaa kuten ennenkin tai lopettaa suhteen.

Vierailija
51/53 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kiittää kommenteista.

Tosiaan, olen luonteeltani kiltti ja alkuun ajattelin, että mikäs tässä on välillä siivoilua, toki siellä käy siivoojakin.

Ruokaa tykkään laittaa, ja pitäähän minunkin syödä. Mutta nyt tuntuu, että ruokapuoli on jäänyt minun vastuulleni. Mies osaa kyllä laittaa ruokaa itsekin, ostelee myös kaupan valmistiskiltä ruokaa silloin kun minä en siellä ole piikomassa.. Ja jos olen moittinut vaikka hänen kodinkoneitaan tai keittiötarvikkeita, niin on ostanut heti uudet.

Ravintolassa käydessämme maksaa kyllä, tosin nämä ovat nyt harventuneet. Hänen autolla kuljemme. Lahjoja on ostanut jouluna ja synttäreinä.

Tosiaan joku kirjoitti, että olen nyt vain pettynyt kun miehen miljoonat ei kuulukaan minulle ja jopa kullankaivajaksi moitittiin.. En kuitenkaan rakastunut mieheen hänen varojensa vuoksi, silloin en edes tiennyt hänen varallisuudestaan. Toki autosta ja asunnosta ymmärsin, ettei ole ihan tavallista keskiluokkaa.

Olen itse ihan hyvätuloinen, tai keskituloinen ja pärjään mainiosti omilla tuloillani, mutta jotenkin ajattelin, että mies voisi osallistua enemmän kun tulonsa ovat kymmenkertaiset.

Ja ettei nyt ihan hirviöksi miesystävääni luulla, niin jos käymme yhdessä kaupassa, niin hän maksaa, välillä.

Se, että olisimme vain minun luonani, kuulostaa ihan järkevältä. Ehkä voisin ehdottaa sitä. Mutta nämä ovat vaikeita asioita ottaa puheeksi.

AP

Vierailija
52/53 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies syö ap:n piikkiin eikä tarjoa ap:lle mitään vastineeksi. Kumpihan suhteessa onkaan se oikea gold digger?

Vierailija
53/53 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varallisuus kerrotusta päätellen käy ilmi asunnosta ja autosta. Prioriteetit taitavat olla selvästi esiin tuotuja. Jos vielä tukee aikuisia lapsiaan, tuskin haluaa alkaa rahaa käyttämään turhaan. Asumisjärjestelyä kannattaa miettiä, koska mikä oma mies erillään asuva aikuinen edes on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä