Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies on miljonääri, silti se ei näy oikein missään

Vierailija
30.01.2021 |

Mua on alkanut vähän tökkimään kun olen muutaman vuoden seurustellut miehen kanssa, yhteen ei ole tarkoitus muuttaa.

Mies on huomattavasti minua varakkaampi, mutta se ei näy mulle mitenkään. Tai no onhan hänellä kaikki aineellinen viimeisen päälle, mutta harvoin lähtee ravintolaan, lomalle. Ei mitään hemmottelua. Aikuisille lapsilleen ostelee koko ajan jotain.
Minä käyn kaupassa ja teen ruuat vaikka hänellä olisi vapaapäivä, siis myös hänen luona ollessamme.
Molemmilla siis oma koti. Pitääköhän mies minua vain ilmaisena siivoojana, kokkina ja rakastajattarena.

Olemme molemmat kohta 50-vuotiaita.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hauska, täällä neuvotaan 50-vuotiasta jättämään rikas mies pikkuasioiden tähden. Kävikö kenelläkään mielessä, että parempaa miestä hän tuskin tulee saamaan, jos ylipäänsä saa enää ketään tuossa iässä? Mutta tietysti jos yksin eläminen on parempi vaihtoehto niin sitten. Mutta mieti tarkkaan, ap.

Mitä iloa on rikkaasta äijästä, joka ei halua lainkaan käyttää varojaan puolisonsa hyväksi?

Jos olisin miljonääri niin en minäkään alkaisi rahojani jakelemaan, jos tulisi puheeksi niin saisi akka lähteä kävelemään eikä ole takaisin tulemista.

Vierailija
22/53 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

no siinähän eroat. toimi jo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta hyvältä. Olet ilmainen taloudenhoitaja ja seksiäkin tarjoat siinä sivussa. Hyvä diili miehelle. Olet 50v, luota vaistoosi ja kokemukseesi asiassa, ja lähde. Ei hän tule sinuun tulevaisuudessa panostamaan yhtään enempää joten sitä on turha jäädä odottelemaan ja katkeroitumaan. Ei arvosta sinua tarpeeksi, näin se vaan on.

Eli, kylllä miehen pitää seksistä ja ruoanlaitosta maksaa? Niinkö?

Ei, mutta jos toista arvostaa ja rakastaa, tätä yleensä haluaa ilahduttaa ja hemmotellakin välillä. Varsinkin jos se ei ole rahasta kiinni. Toki se arvostus pitäisi muutenkin tulla ilmi kuin kustantamalla asioita.

Vierailija
24/53 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin avovaimo on miljonääri. Ollaan asuttu jo yli 10 vuotta saman katon alla ja molemmilla on visusti omat rahat käytössä. Yhteiset kulut laitamme puoliksi. Ainoa asia mistä jollain tavalla hyödyn taloudellisesti on vaimon autoetu. On minulla omakin auto, mutta yhteiset automatkat tehdään aina vaimon autolla.

Olemme + 50 ikäisiä molemmat ja olen täysin tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen.

Vierailija
25/53 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi miljonääriystävä ja toinen melkein-miljonääri. Suht tavallisia heidän parisuhteensa on.

Tämän miljonäärin vaimo suorittaa parhaillaan akateemista tutkintoa ja käy lisäksi töissä ja stressaantuu kovasti, mutta ei halua miehensä elätiksi, joten toimii näin.

Vierailija
26/53 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä käyn kaupassa ja teen ruuat vaikka hänellä olisi vapaapäivä, siis myös hänen luona ollessamme.

Molemmilla siis oma koti. Pitääköhän mies minua vain ilmaisena siivoojana, kokkina ja rakastajattarena."

Minulle olisi tuossa vaihessa ihan sama onko miljonääri jos ei tuon vertaa ole käytöstapoja että voisi joskus itsekin jotain tehdä. Jos haluat jatkaa ilmaisena piikana niin siitä vaan.

Vierailija
27/53 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 50-vuotias nainen on vielä tasolla, että haaveilee miehen alkavan maksaa hänelle jotain extraa? Ehkä säästää varojaan nuorempaan versioon. Miksette aio edes muuttaa yhteen?

Vierailija
28/53 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on yksi miljonääriystävä ja toinen melkein-miljonääri. Suht tavallisia heidän parisuhteensa on.

Tämän miljonäärin vaimo suorittaa parhaillaan akateemista tutkintoa ja käy lisäksi töissä ja stressaantuu kovasti, mutta ei halua miehensä elätiksi, joten toimii näin.

Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa. Naisen paikka on kotona.

Vierailija
29/53 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin miesystäväni on varakas ja pitäisin kyllä kummallisena, jos hän ei ikinä käyttäisi rahojaan minun ilahduttamiseeni. Ensisijaisesti rakkaus ja atvostus näytetään tietenkin muulla tavoin, mutta...

Vierailija
30/53 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin avovaimo on miljonääri. Ollaan asuttu jo yli 10 vuotta saman katon alla ja molemmilla on visusti omat rahat käytössä. Yhteiset kulut laitamme puoliksi. Ainoa asia mistä jollain tavalla hyödyn taloudellisesti on vaimon autoetu. On minulla omakin auto, mutta yhteiset automatkat tehdään aina vaimon autolla.

Minkä auton omistaa tämä nainen?

Vierailija
31/53 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole viisasta näyttää omaisuuttaan liikaa. Itsekin ajan volkkarilla, vaikka omaisuutta on paljon. Pääosin perittyä ja erostakin selvisin hyvän lakimiehen ansiosta pienillä vahingoilla. Naisystävälle kyllä tarjoan ravintolassa. M45

Vierailija
32/53 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minä käyn kaupassa ja teen ruuat vaikka hänellä olisi vapaapäivä, siis myös hänen luona ollessamme.

Molemmilla siis oma koti. Pitääköhän mies minua vain ilmaisena siivoojana, kokkina ja rakastajattarena."

Minulle olisi tuossa vaihessa ihan sama onko miljonääri jos ei tuon vertaa ole käytöstapoja että voisi joskus itsekin jotain tehdä. Jos haluat jatkaa ilmaisena piikana niin siitä vaan.

Vai onko sittenkin niin, että mies voisi varsin hyviä elää ilman ap:n kokkailuja ja siivouksia, mutta koska ap ruokakaupankautta aina miehen kotiin menee ja nappaa pölyrätin käteensä, niin eipä tuo mies ryhdy kieltelemään. Ap voisi ihan hyvin sanoa miehelle, että ollaan yhdessä vain ap:n kotona, muuten ulkoillaan tms. kotien ulkopuolella ja maksetaan menot puoliksi.

Vierailija
33/53 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin miesystäväni on varakas ja pitäisin kyllä kummallisena, jos hän ei ikinä käyttäisi rahojaan minun ilahduttamiseeni. Ensisijaisesti rakkaus ja atvostus näytetään tietenkin muulla tavoin, mutta...

Aviopuolisoni on rikas ja minusta olisi outoa, jos hän käyttäisi rahojaan ilahduttamiseeni. Hän tietää, että minulla on jo rahaa, mutta hyvästä kasvimaantekijästä ja kasvuturpeenlevittäjästä elämässäni on paha pula.

Vierailija
34/53 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy miksi hänellä on rahaa:hän on pihi mulkku.

Vierailija
35/53 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä auton omistaa tämä nainen?

Ei omista autoa ollenkaan vaan on työn puolesta vapaa autoetu. Nyt on vajaa vuoden vanha Skoda Superb. Itselläni on 6 vuotta vanha Peugeot 3008, joka on oma.

Vierailija
36/53 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jouduin toppuuttelemaan, kun mies oli aina ostamassa ja maksamassa kaiken. Saan toki lahjoja vieläkin ja pääsen nauttimaan hänen varallisuudestaan, mikä on kivaa ja olen kiitollinen.

Vierailija
37/53 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai onko sittenkin niin, että mies voisi varsin hyviä elää ilman ap:n kokkailuja ja siivouksia, mutta koska ap ruokakaupankautta aina miehen kotiin menee ja nappaa pölyrätin käteensä, niin eipä tuo mies ryhdy kieltelemään. Ap voisi ihan hyvin sanoa miehelle, että ollaan yhdessä vain ap:n kotona, muuten ulkoillaan tms. kotien ulkopuolella ja maksetaan menot puoliksi.

Näinhän se yleensä meneekin että ryhdytään suhteisiin ja palvellaan sitä toista ja muutaman vuoden jälkeen ulistaan kun toinen osapuoli käyttää hyväksi. Senpä tähden jos ap haluaa jatkaa tuota niin sitten jatkaa, mutta lopettaa valittamisen ja jos ei halua niin, you know what to do...

Vierailija
38/53 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko sille miehelle, että kannattaa vaihtaa nuoreen ja näppärään aasialaiseen. Palvelu pelaa ja pimpsa on liukas ja tiukka.

Eiköhän se olisi vaihdettu jo, jos haluaisi. Ainakin pk-seudulla varakas mies löytää hetkessä nuoren naisystävän, jos haluaa.

Vierailija
39/53 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se yleensä meneekin että ryhdytään suhteisiin ja palvellaan sitä toista ja muutaman vuoden jälkeen ulistaan kun toinen osapuoli käyttää hyväksi. Senpä tähden jos ap haluaa jatkaa tuota niin sitten jatkaa, mutta lopettaa valittamisen ja jos ei halua niin, you know what to do...

Niin. Tottakai ulistaan, kun tajuaa, että toisen huomioiminen on vain yksipuolista.

Vierailija
40/53 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais AP lähtee miehen matkaan rahojen takia ja nyt harmittaa, kun mies ei anna rahaa? AP:n suunnitelmissa kun oli lypsää miehen rahat ja jatkaa seuraavaan, mut taitaa mies olla liian fiksu tähän leikkiin :P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän