Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan ostanut vauvan vaatteita, vaikka et ole raskaana eikä suurempia suunnitelmiakaan?

Vierailija
30.01.2021 |

Joskus miehen kanssa puhuttiin, että kai sitä tässä lähivuosina hommataan lapsi(a). Ei mitään sen suurempia päätöksiä/suunnittelua. Löysin maailman suloisimman bodyn ja haluaisin ostaa sen! Olenko ihan tärähtänyt, jos ostan sen mahdolliselle jälkeläiselleni joskus tulevaisuudessa?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostellut, vuosia ennen kuin lapsi oli ajankohtaista. Nyt käyn läpi kohdunulkoista raskautta ja sen hoitoa, ja minua lohdutti ostaa muutama pikkuvaate kirppikseltä. Muut voi reagoida toisin mutta itselle se oli tärkeä juttu. Uskon kuitenkin saavani vauvan vielä.

Vierailija
22/24 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, enkä edes ymmärrä minkä kokoinen sopisi minkäkin ikäiselle lapselle. Siis en edes lahjaksi osaisi ostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ajattelin antaa tarpeellista lapsiperheelle niin se olikin heti myytävänä torissa. Elikkä ne eivät olleetkaan mitään köyhiä. Niillä on vain tämmöiset tietokone pelit, sometus kännykkä harrastukset ja mikään muu ei kiinnosta. Kännykkä kourassa ne räplää sitä mökilläkin ja tulee vain maate sinne. Koko huomio menee sen kännykän vahtimiseen. Ja ne piuhat roikkuu korvista. Aivan sairasta. 

Itselläni ei ole varaa köyhänä matkustella ja kuulin että ne tarvitsevat rahaa matka kassaan päästäkseen Thaimaahan heti kun koronan jälkeen alkaa päästä matkustelemaan. 

Vierailija
24/24 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.pelastakaalapset.fi/ajankohtaista/kampanjat/tue-kotimaan-va…

Haluaisin nähdä oikeasti köyhän perheen sillä en halua avustaa sellaisia ylellisyyksiä mihinkä ei itsellänikään ole varaa harrastaa. Kukaan ei ole minua avustanut koskaan jos olen pudonnut köyhyysloukkuun ja ollut ilman ruokaakin. Nykyään pitäisi avustaa ylellisyyksiäkin. 

Ihme fetiisi shoppailla jotain sellaista millekkä ei ole mitään käyttöä. Se on juuri sitä mielihyväshoppailua kun ei sitä mielihyvää mistään muusta enää saa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme