Riina-Maija Palander jälleen Ilta-Sanomissa
Riina-Maija Palander kertoo, mitä hänen avioliitossaan tapahtui ennen joulua – näistä syistä liitto Kallen kanssa ajautui katkolle https://www.is.fi/viihde/art-2000007771495.html
"Erityisesti lasten takia tuntuu pahalta, että nostetaan aiheettomia kohuja.
– Toivon, että perheemme saisi rauhan. En ajattele itseäni vaan lapsia. Olen itse kokenut teini-iässä vanhempieni eron ja sen aiheuttamat vaikutukset tuntuvat edelleenkin elämässäni."
Miksi rouva Palander on sitten harva se päivä otsikoissa? Julkisuudenhakuinen pyrkyri. Säälittävää.
Kommentit (64)
Julkisuus on aika armotonta ja luo varmasti perhe-elämälle paljon paineita. Mielestäni Palanderin perhe saa kohtuuttoman paljon lokaa niskaansa. Ymmärrän toiveen saada yksityisyyttä. Ymmärrän myös sen, että äärimmäisessä stressissä ihmiset kertovat julkisuuteen enemmän kuin pitäisi.
Toivottavasti perhe saa järjestettyä asiansa kuntoon ja stressi helpottaa!
Tavoite elämässä saavutettu. Olla julkkis. Roikkua iltapäivälehtien lööpeissä. Piakkoin kerrotaan uudesta rakkaudesta joka iski elämään niin yllättäen. Kehutaan kuinka ollaan päättäväisiä ja määrätietoisia. Minä, minä, minä. Tajusin mitä elämältäni haluan. Kertoa kuinka on korkeasti koulutettu, tulevan rikkaan liikemiehen vaimo ja kotirouva. Päästä mukaan tv-ohjelmiin haastateltavaksi ja tilittää sitä kuinka hän oli uhri ja se joka joutui eniten kärsimään. Elämänmuutos. Ulkonäönmuutos, uusi tyyli pukeutua yms. Kuinka toiset ihmiset, varsinkin naiset ovat hänelle kateellisia.
Vau mikä elämä!
Voi että kun joku on niin kateellinen Riinikselle että hyvä kun saa hengitettyä.
En käsitä mitä tuolle Riina-Maijalle on tapahtunut. Tunsin lukioaikana ja oli ihan mukava ja järkevä. Ihan ihme epätoivoinen omakehuinen tyrkky nykyään, ei millään uskoisi samaksi ihmiseksi. Naamasta nyt puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
En käsitä mitä tuolle Riina-Maijalle on tapahtunut. Tunsin lukioaikana ja oli ihan mukava ja järkevä. Ihan ihme epätoivoinen omakehuinen tyrkky nykyään, ei millään uskoisi samaksi ihmiseksi. Naamasta nyt puhumattakaan.
Paljonkos siitä teidän lukioajasta onkaan aikaa? Ehdotan, ota oma valokuva lukion tokalta ja katso sitten sitä ja seuraavaksi peiliin ja yritä olla rehellinen itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Pääsi julkisuuteen Kallen avulla. Nyt pitäisi riittää omat avut siihen julkisuudessa olemiseen. Pitäisi kuitenkin ymmärtää pitää perhe pois julkisuudesta eikä retostella parisuhdeasioilla. Onkohan nykymaailma vaan sellanen, että joillakin ihmisillä iskee pakkomielle olla siellä väkisin, kun sieltä saa sitä toimeentuloakin. Vai tekeekö korkeampi koulutustaso jotenkin hänestä paremman ihmisen kuin monet muut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonkos siitä teidän lukioajasta onkaan aikaa? Ehdotan, ota oma valokuva lukion tokalta ja katso sitten sitä ja seuraavaksi peiliin ja yritä olla rehellinen itsellesi.
No minulle ei ole tehty mitään operaatioita, niin esim. nenä ja huulet erottuvat kasvoissa ihan normaalisti. Enkä myöskään lööpeissä kehumassa miten näpsäkän näköinen olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsi julkisuuteen Kallen avulla. Nyt pitäisi riittää omat avut siihen julkisuudessa olemiseen. Pitäisi kuitenkin ymmärtää pitää perhe pois julkisuudesta eikä retostella parisuhdeasioilla. Onkohan nykymaailma vaan sellanen, että joillakin ihmisillä iskee pakkomielle olla siellä väkisin, kun sieltä saa sitä toimeentuloakin. Vai tekeekö korkeampi koulutustaso jotenkin hänestä paremman ihmisen kuin monet muut?
Sit vielä se, että joillain on ihan pakonomainen tarve seurata heitä ärsyttävien ihmisten elämää :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minulle ei ole tehty mitään operaatioita, niin esim. nenä ja huulet erottuvat kasvoissa ihan normaalisti. Enkä myöskään lööpeissä kehumassa miten näpsäkän näköinen olen.
Katso vielä tarkemmin sitä sun lukiokuvaa verrattuna nykyiseen naamavärkkiin. Ei ole operoitu, joo, mutta koita nyt olla yhtä rehellinen ja tarkkakatseinen kuin Riinan kasvojen tarkastelussa.
Ei mulle tarvi vakuutella, mutta itselleen on hyvä kyetä olemaan rehellinen.
Kuulostaa siltä että parilla on vakavia kommunikaatio-ongelmia. Kumpikaan ei saa puhuttua asioista suoraan toisen kanssa, vaan kommunikaatio hoidetaan median välityksellä ja toisen kanssa ollaan kuin ei oltaiskaan. Todella rankkaa, ja kuten Riinis sanoo, varmasti näkyy kropassa.
Jos ovat tarpeettomia kohuja, miksi nämä vuoden vastuullisimmat vanhemmat kertovat asioistaan ja lietsovat tapahtumia someprofiileissaan sekä antavat todella arkaluontoisia kommentteja toimittajille? Sääliksi todella käy lapsia.
Kylläpä kolahti Ontikkaan asti. Minun naamastani tässä nyt ei ole kyse ollenkaan, en sitä ole iltikseen tunkemassa jatkuvalla syötöllä rahan toivossa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ovat tarpeettomia kohuja, miksi nämä vuoden vastuullisimmat vanhemmat kertovat asioistaan ja lietsovat tapahtumia someprofiileissaan sekä antavat todella arkaluontoisia kommentteja toimittajille? Sääliksi todella käy lapsia.
Siksi kun jotkut niitä niin innoissaan seuraavat. Silloin se kannattaa.
Sitä vaan mietin, että on ostettu kämppää sieltä täältä, on heppoja sun muuta. Ja vaimo kokee olleensa yksin lapsista huolehtija ja sivussa parrasvaloista. Mutta onhan tuossa mies kuitenkin hankkinut vaimollekin paljon asioita, joita rouva on halunnut. Eläimistä kartanoon ja kroppaankin..
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä kolahti Ontikkaan asti. Minun naamastani tässä nyt ei ole kyse ollenkaan, en sitä ole iltikseen tunkemassa jatkuvalla syötöllä rahan toivossa.
Niin ja ehkä sinun naamalla ja muilla ominaisuuksillasi sama ehkä ei onnistuisikaan. Mahdollisesti... mutta varmasti kohta infoat, että ehdottomasti onnistuisi, mutta kuitenkaan et halua.
Vierailija kirjoitti:
Sitä vaan mietin, että on ostettu kämppää sieltä täältä, on heppoja sun muuta. Ja vaimo kokee olleensa yksin lapsista huolehtija ja sivussa parrasvaloista. Mutta onhan tuossa mies kuitenkin hankkinut vaimollekin paljon asioita, joita rouva on halunnut. Eläimistä kartanoon ja kroppaankin..
Niin sekö on kateuden syy, että hänelle mies on ostanut sitä ja tätä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😆 sanoinko olevani kateellinen? Vai harrastatko rivien välistä olemattomien asioiden luentaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😆 sanoinko olevani kateellinen? Vai harrastatko rivien välistä olemattomien asioiden luentaa..
Onhan tuo nyt niin läpinäkyvää, että ei sitä tarvitse erikseen ääneen sanoa. On hyvä olla itselleen rehellinen ja opetella hallitsemaan käytöstään. Kukaan ei päättele Riiniksen rienaamisesta muuta kuin että taitaa joku olla kateellinen, kun on pakonomainen tarve seurata hänen elämäänsä ja kauhistella sitä sitten palstalla.
Olisiko hänen hyvä jättää se "kaveripusuttelu" pois, koska onhan siinäkin tartuntariskejä, jotka voivat miestä kauhistuttaa. Sitä on vaikea selitellä jälkikäteen, ettei synny väärinkäsityksiä. Kaikille eivät poskisuudelmat toimi.
Rahat loppu. Yrittää keksiä jotain jutun juurta. Ei muka ole kysynyt, aukko Kalle vetää erohakemuksen pois, mutta kaikki on nyt ihan hyvin. Just.