Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laitoin sellaisen vaalean punaruskean sävyn hiuksiini ja nyt naamani punoittaa???

Vierailija
30.01.2021 |

Mistä johtuu?? Oon viime vuodet värjännyt viileän vaaleaksi raidoittamalla. Onko vain tottumus kysymys??

Iho ei näytä yhtään kuulaalta vain kaikki punoitus korostuu.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väri ei sovi sinulle.

Vierailija
2/14 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei nyt vaan olis allerginen reaktio ? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väri ei sovi sinulle.

Mikähän siinä on??? Muistelen että on aika lähellä omaa väriä? Tosin oon värjännyt viimeiset 20v niin en muista miltä oma väri näyttää. Yritän nyt kasvattaa sitä. Siksi laitoin latvoihin tummeman sävyn.

Ap

Vierailija
4/14 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettei nyt vaan olis allerginen reaktio ? :D

Tää oli sellainen vaahtosävyte. Mitään muita oireita ei ole kuin naaman punoitus. Meikkivoidekaan ei peitä.

Ap

Vierailija
5/14 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian punainen sävy. Jos ihosi on jo muutenkin punertava niin tuo sävy sitten korostaa sitä.

Vierailija
6/14 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian punainen sävy. Jos ihosi on jo muutenkin punertava niin tuo sävy sitten korostaa sitä.

Oon nyt ihan pihalla. Onko mulla nyt sitten lämmin vai kylmä ihonsävy ja mikä hiusväri siihen sopii kun netissä on erilaista tietoa. Jotkut sivut sanoo että päinvastainen sävy kuin oma pohjasävy ja jotkut sanoo että pohjasävyä vastaava sävy??

Ap

Vierailija
7/14 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän korjata asia? Kuluuko tuo punaisuus pesuissa pois?

Eli ilmeisesti on kylmän sävyinen iho? Tuo sävy minkä laitoin oli goldwell soft color 7g. Mietin että jos pesee tätä vähän pois ja laittaisi parin päivän päästä saman vaahtosävytteen viileässä sävyssä? Auttaisiko asiaan?

En enää koske mihinkään missä punaista väriä!!! Auttoi vähän kun laitoin viileät meikkisävyt.

Ap

Vierailija
8/14 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vahvasti allergiselta reaktiolta.

Vierailija
9/14 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen haalistuu aika nopeasti pesussa. Voit sitten laittaa päälle jonkun kylmemmän ruskean sävyn. Mutta tuskin saat asiaa korjattua millään pikaratkaisulla.

Vierailija
10/14 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punainen haalistuu aika nopeasti pesussa. Voit sitten laittaa päälle jonkun kylmemmän ruskean sävyn. Mutta tuskin saat asiaa korjattua millään pikaratkaisulla.

Ok, kiitos vastauksesta. Täytyy vaan nyt kestää tätä sävyä.

Muistin väärin oman hiussävyni. Se onkin ehkä enempi kultaisen tuhkainen. Ei siis lämmin punertava.

Ap

Vierailija
11/14 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä näytin ihan punaiselta kun vaalensin hiukset. Oma väri kun on niin naaman väri näyttää normaalilta. Ei ollut allerginen reaktio, jotenkin se vaalea hius korosti ihon punaisuutta.

Vierailija
12/14 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väri ei sovi sinulle.

Mikähän siinä on??? Muistelen että on aika lähellä omaa väriä? Tosin oon värjännyt viimeiset 20v niin en muista miltä oma väri näyttää. Yritän nyt kasvattaa sitä. Siksi laitoin latvoihin tummeman sävyn.

Ap

Tuskin kellään on hiusten sävy punaruskea, jolla ei ole samaa väriä tyvessäkin. Mitä järkeä oli laittaa latvoihin tummempaa, tarkoitatko koko matkan juurista saakka?

Vierailija
13/14 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella harvalle suomalaiselle sopii punainen sävy tai lämmin sävy.

Vierailija
14/14 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väri ei sovi sinulle.

Ap

Tuskin kellään on hiusten sävy punaruskea, jolla ei ole samaa väriä tyvessäkin. Mitä järkeä oli laittaa latvoihin tummempaa, tarkoitatko koko matkan juurista saakka?

Laitoin tietty koko hiuksiin, nyt oman värinen juuri näyttää harmaammalta.

Ap