Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku oikeasti raskautunut keskeytetystä?

Vierailija
30.01.2021 |

Onko joku teistä oikeasti raskautunut keskeytetystä yhdynnästä? Aina puhutaan sen riskeistä, mutta en tunne ketään kuka olisi siitä raskaaksi tullut.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siittiöitä ei pääse emättimeen niin eihän siitä silloin raskaudu, mutta ongelma keskeytetyssä on se, että saattaa käydä niin ettei mies ehdi vetää ajoissa ulos.

Vierailija
2/28 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeasti tällaista tietämättömyyttä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että noissa tapauksissa ei ole vedetty ajoissa ulos.

Meillä käytössä keskeytetty ja hyvin toimii. Ovulaatioaikaan ei yhdyntää vaan muuten jos silloin jotain touhutaan. Ovulaatioaika on noin viikon eli alkaa viikko ennen ovulaatiota.

Muuten keskeytetty.

Toiminut 12 vuotta.

2 suunniteltua raskautta jotka tärpänneet ekassa kierrossa.

Vierailija
4/28 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, että aika moni on.

Vierailija
5/28 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastimme tuota noin vuoden kun ei ollut niin väliä tuleeko lapsi vai ei. En tullut raskaaksi. Sitten päätettiin alkaa oikesti yrittämään ja tulin heti raskaaksi. En tiedä oliko vain sattumaa, että kävi näin.

Vierailija
6/28 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Minä olen. Ja todellakin mies oli tarkka sjoituksesta. Mutta niin vain jokunen uiskentelija karkasi ennen aikojaan! 613

Vierailija
7/28 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei vain voi harrastaa anaaliyhdyntää?

Vierailija
8/28 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteletko todella, että raskaana olevat naiset tulisivat kaikki ripittäytymään sinulle, miten tulivat raskaaksi keskeytetystä yhdynnästä? 

Vierailija
9/28 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Minä olen. Ja todellakin mies oli tarkka sjoituksesta. Mutta niin vain jokunen uiskentelija karkasi ennen aikojaan! 613

Tai sitten edellisestä siemensyöksystä oli kulunut sen verran vähän aikaa, että elinkelpoisia siittiöitä oli jäänyt tiehyeisiin?

Vierailija
10/28 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen! Oltiin käytetty hormonaalista ehkäisyä 10vuotta, heti sen lopetettua ensimmäisellä keskeytetyllä raskauduin!!! Ja todellakin veti hyvin etuajassa ulos. Ei toimi tuo tapa :( joku sieltä voi silti uiskennella ilmeisesti...

Vierailija
11/28 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua haistella pskanhajua pannessani, hyi helvetti.

Vierailija
12/28 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bloggaaja Nelliina aikoinaan. Kertoi sen ihan julkisesti että heillä ollut tuo ehkäisynä ja erikoista jutussa oli että he olivat veloja tiukasti siihen saakka ja raskaus oli heille tosi iso yllätys.

Kukaan ei voi tietää onko peniksestä jo hyvän aikaa ennen siemensyöksyä valuvissa tipoissa siittiöitä vai ei. Joillakin ei koskaan ole, joillakin on aina. Riski on niin massiivinen että huh.

Vierailija
13/28 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on teidän "hyvissä ajoin"?

Ulos ja muutaman kerran käteen veto?

Vierailija
14/28 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan menty yli neljä vuotta luonnollisen menetelmän ja keskeytetyn yhdistelmällä ilman raskautumista. Ovulaation tienoilla saatetaan käyttää kumia, mutta useimmiten mennään keskeytetyllä. Ei kylläkään olla tehty yhtään lapsia niin mahdoton tietää, onko menetelmä oikeasti toiminut vai jos ei ollakaan hedelmällisiä.

Vierailija
15/28 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua haistella pskanhajua pannessani, hyi helvetti.

Miksi luulet että anaaliyhdynnässä haisee? Jos olet käynyt pesulla ja kakkosella tarpeeksi pitkä aika sitten niin suoli on kyllä puhdas. Pidä ruokavalio kunnossa niin auttaa, paljon kuitua ruokavalioon.

Vierailija
16/28 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos edellisestä ejakulaatiosta on vaikka 1-3 päivää, sellaisellakin miehellä jonka "touhutipoissa" ei muuten ole siittiöitä, voi joskus niitä olla. Paljas penis nyt vaan on sellainen että siinä saattaa olla siittiöitä vaikka heti kärjessä kiihottuneen peniksen erittämän liman takia, joillakin sitä limaa ei tule juuri lainkaan ja joillakin sitä ihan valuu tippoina. On hämmentävää miten valtavan riskin ihmiset ovat valmiita ottamaan tuntematta fysiologiaa tämän vertaa. Mutta mikäs siinä.

Vierailija
17/28 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska meininki taas Porvoossa. Nää on niin tylsiä nykyään.

Vierailija
18/28 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan menty yli neljä vuotta luonnollisen menetelmän ja keskeytetyn yhdistelmällä ilman raskautumista. Ovulaation tienoilla saatetaan käyttää kumia, mutta useimmiten mennään keskeytetyllä. Ei kylläkään olla tehty yhtään lapsia niin mahdoton tietää, onko menetelmä oikeasti toiminut vai jos ei ollakaan hedelmällisiä.

Kierron seuraaminen ja ovulaation ajankohdan suurpiirteinenkin tunnistaminen toki vaikuttaa asiaan paljon. Nainen ei voi raskautua kuin max 5 päivänä kuussa, moni lyhyemmänkin ajan, koska munasolu ei elä sen pidempään. Ongelmahan tässä on se että tosi moni ei seuraa kiertoajan varmoilla menetelmillä (aamulämmön jatkuva seuranta, oviksen tikuttaminen) ja pannaan koska sattuu.

Vierailija
19/28 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä käytössä keskeytetty ja hyvin toimii. Ovulaatioaikaan ei yhdyntää vaan muuten jos silloin jotain touhutaan. Ovulaatioaika on noin viikon eli alkaa viikko ennen ovulaatiota.

Muuten keskeytetty.

Toiminut 12 vuotta.

Siis pidättäydyttekö kokonaan ovulaation aikoihin ja muina aikoina keskeytetty?

Ovulaatiohan on vain 1-2 vrk, mutta toki siittiöt voivat elää jopa viikon. Meillä siis keskeytetty tai kumi ovulaation tienoilla ja muulloin luotetaan kiertoon. Minulla on melko säännöllinen kierto ja Clue-sovellus helpottaa hedelmällisten päivien määrittelyssä.

Vierailija
20/28 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten keskeytetty.

Toiminut 12 vuotta.

Siis pidättäydyttekö kokonaan ovulaation aikoihin ja muina aikoina keskeytetty?

Ovulaatiohan on vain 1-2 vrk, mutta toki siittiöt voivat elää jopa viikon. Meillä siis keskeytetty tai kumi ovulaation tienoilla ja muulloin luotetaan kiertoon. Minulla on melko säännöllinen kierto ja Clue-sovellus helpottaa hedelmällisten päivien määrittelyssä.

Ei. Kuten sanoin niin ovulaation aikaan on muut keinot käytössä. Ei yhdyntää kuitenkaan. Välillä kyllä noin myös silloin kun ei ole ovulaatiota. Meillä on leluja ja toimivat kädet ja suu.

Mulla tosi tarkka kierto ja tunnistan ovulaation. Otetaan varman päälle ja se viikko on ihan hyvä aika.

Ehkä tämä ei ole velojen ehkäisy mutta omasta kokemuksesta toimii.

Ei olisi maailmanloppu jos lapsi tulisi mutta raskaus ei silti ole toivottava. Siksi mennään näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi