Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elatusmaksut

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

LailaVinski kirjoitti:

No mä googlailin ja vissiin se on niin et saa olla eri osoitteet...tuntuu vaan niin väärältä et kieltäytyy tapaamisista ja tosiaan yhtäön vaippapakettia edes ei ole näkynyt kohta 1,5vuoteen.

Etkös just kertonut että saat elarit kelasta? Kait niillä paketin vaippoja ostaa. Suosittelen töihin menoa ja lopettaa muiden kuppaamisen.

22/25 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on käynyt tapaamassa lapsia viime vuoden tammikussa tunnin ja sit heinäkuussa tunnin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On juridisesti säädetty, että sen muualla asuvan AINOA velvollisuus on maksaa elatusmaksuja, PISTE.

Ei sen tarvitse mitään vaippapaketteja ostella tai tavata.

Vierailija
24/25 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

LailaVinski kirjoitti:

Ja syy siihen et ei tapaa lapsia ollenkaan on se, että hän itse kertoi minulle ton kela kusetuksen ja omat asumiskuluni omistusasunnossa nousivat pakollisten remonttien myötä 300/kk ja sanoin että hän saa itse hakea ja tuoda lapset, koska en tiedä että onko varaa pitää edes autoa...niin ihan vähän voi nyppiä lasten takia!!!

No elämä on..Ei voi mitään. Et sinä voi asioille mitään, joten keskity vain omaan elämääsi. (Mä tosin olisin joustanut tuossa ajoasiassa, ja lapset olisi vaihdettu puolessa välissä matkaa)

Vierailija
25/25 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä saat lapsistani lapsilisät yh-korotuksilla sekä elatusavut Kelalta, joten sinulla nyt pitäisi kaiken järjen mukaan olla varaa ostaa itse ne vaippapaketit lapsillesi. Ei nyt ihan aukea ongelmasi ydin? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan