Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko suurin unelmasi että tyttäresi ilmoittaisi seurustelevansa diplomi-insinöörin kanssa?

Vierailija
29.01.2021 |

Ja menisivät naimisiin, tekisivät kolme lasta ja asuisivat omakotitalossa ja tytär hoitaa lapsia kotiäitina niin että sinä mummina saat työntää nokkaasi asioihin ja mies on sellainen sukka joka tottelee kaikkea mitä käsket ja tuo leveän leivän pöytään mistä sinäkin haaska pääset nauttimaan?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
22/41 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh. Ei mun unelmani liity mitenkään toisten ihmisten elämänvalintoihin. Toki toivon onnellista elämää lapsilleni. Mutta en ajattele että tietäisin mitä se heille sisältää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tärkeämpää että tyttäret löytävät oman intohimonsa oli se sitten työ, perhe, asuminen maailmalla, opiskelu tai mikä tahansa. Jos indinööri mies on heille suuri rakkaus niin ok mulle. Se D edessä ei meinaa mitään

Vierailija
24/41 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän olleeni ihan tyytyväinen, kun kuulin tyttäreni seurustelevan tekniikan tohtorin kanssa. Mutta toivon tyttäreni silti pitävän huolta omasta urastaan ja siitä, että hänellä on omat tulot.

Vierailija
25/41 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei,vaan munattoman miehen kanssa.

Vierailija
26/41 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen pari moista ja tyhmempiä saa kyllä hakea.

Vierailija
27/41 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun suuri unelma on, että tyttö saa opintonsa valmiiksi ja että hän itse saa olla se kovapalkkainen DI.

ennemmin haluaisin lapsenlapsia siksi teinkin hänet, jatkamaan sukulinjaa. tutkintopapereilla ei tee muutakuin jauhaa kakka vaipoissaa rikkinäistä levyä kuolinpedillä hoitajalle.

Vierailija
28/41 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit kolmen lapsen- ja ok-talon listasta Volvon.

Vierailija
29/41 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tyttöä, mutta jos olisi, kannustaisin tekniikan alan opintoihin. Itse olen vain amk-insinööri. 

Vierailija
30/41 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan että poikani ilmoittaa. 😘

Vierailija
31/41 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä aloitus.

Vierailija
32/41 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä pakkomielle mammoilla on dimplomi insseihin?

Minä en edes tiedä mitä se oikeasti tarkoittaa.

Arvostan enemmän duunareita kuin akateemisia.

Että mammat sitä ja mammat tätä.. 😂

Vierailija
33/41 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdit kolmen lapsen- ja ok-talon listasta Volvon.

Ja kultaisen noutajan.

Vierailija
34/41 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen muutaman Di:n myös insinöörejä ovat ihmisinä todella surkeita surullisia tapauksia. Eivätkö vanhemmat toivo enimmäkseen jotta lapsensa olisivat eläisivät mahdollisimman onnellisen terveen elämän, jos ovat olleet niin mielenvikaisia että ovat lisääntyneet tällaiseen maailmaan.

Vierailija
35/41 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni on tekniikan tohtori, jos jotain dildopommi-inssiä alkaa katsella, panen välit poikki. Vävyllä pitää olla kaksi tohtorintutkintoa ja miljoonaomaisuus.

Vierailija
36/41 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvalla dippainssillä on niin hyvä palkka, että olisi tuohon varaa ilman naisen palkkaa.

Vierailija
37/41 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni palstaileva kiltti-mies olisi parempi. 

Nimim. pienen tyttären äiti

Vierailija
38/41 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama onko DI, kunhan nimi löytyy Iltalehden verokoneesta.

Vierailija
39/41 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivänä DI ei ole yhtään sen kummoisempi kuin joku raksa-Pera. Se raksaukko saattaa jopa tienata enemmään.

Vierailija
40/41 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tytär on ilmoittanut, että haluaa isona hoitaa vauvoja, joten tuo voisi hyvin olla hänelle unelmaelämää. Äitinä kyllä toivoisin, että hänellä olisi omakin elämä ja omat tulot, eikä olisi miehen elättinä, siinä on iso riski tulla huonosti kohdelluksi. No, onneksi tytär on vielä pieni ja ehtii kehittää muitakin haaveita kuin vauvat :) sillä mikä tulevan vävyn ammatti on, ei ole mitään väliä (tosin lääkäri, automekaanikko ja/tai sähkömies suvussa olisi kyllä tosi kätevää, että jos saa toivoa niin joku niistä).