Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä olit ja mitä teit kun Suomen ja miltei koko Euroopan ensimmäinen koronapotilas ilmeni vuosi sitten Rovaniemellä?

Vierailija
29.01.2021 |

Itse olin kotona ja päätteellä. Juuri olin suu auki ja laittamassa Ruunebärin torttua suuhuni. Suuni oli auki kun kuulin. Koko elämäni kulki silmieni edessä ja tuumin puolisolle että: "Se oli sitten siinä".

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin teholla influenssan takia. Nukutettuna. Mulle toi korona selvisi vasta viikkoja myöhemmin. Olin heikossa kunnossa ja aloin ymmärtämään vasta keväällä.

En muista miten kuulim ensimmäisen kerran.

Arvatkaapa fiilikset kun melkein kuolin influenssaan ja sitten oli jo seuraava tauti tulossa ja Suomi seis... :(

Mun pitää olla tarkkana koronan suhteen, koska influenssa vahingoitti mun keuhkoja. Influenssaan mut on jo rokotettu.

Vierailija
2/9 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin uutisia televisiosta. Ajattelin, että nyt se tauti tuli Suomeen ja sitä ennen olin jo ajatellut, että on vain ajan kysymys, koska tauti tulee Suomeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä olin ja työkavereiden kanssa mietittiin, että nyt se sitten alkaa. Sairaalassa työskennellään.

Vierailija
4/9 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin tapauksesta muistoksi valokuvan. Myyn sen 10 vuoden päästä hyvään hintaan keräilijöille.

Vierailija
5/9 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaupassa ostamassa jäätelöä ja kaljaa. Kassajonossa kuulin.

Vierailija
6/9 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä samalla sohvalla makasin, kuten nytkin.

Vierailija
7/9 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pelkää! Olen täysin immuuni koko taudille. En tarvitse mitään rokotetta enkä mitään muutakaan. Olen käytännössä voittamaton. Niin olet sinäkin.

Vierailija
8/9 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin kun kuulin. Oikea jalka jäi kesken ilmaan ja löin käsiäni yhteen kun pieni Suomi mainittiin. Löin käsiäni yhteen ja huusin että voi taittamurallaa kovalla äänellä että VOI TAITTAMURALLAA. kun on korona tullut Suomeen.

TULKAA HAASTATTELEMAAN MUA.

Vierailija
9/9 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säikähdin eka helkatisti mutta sitten rauhoituin kun muistin hallitsijoidemme rauhoittavat sanat:  ei koske Suomea, lottovoiton luokkaa, jätetään spektaakkelit muille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi