Jätin tänään ostamatta saippuapumppupullon
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
No olipas raju aloitus.
Mutta kun kaduttaa. Se oli hieno :(
Häviääkö se kauppa ikuisiksi ajoiksi, kun sen oven sulkee? Sinne ei pääse koskaan enää uudestaan?
Vierailija kirjoitti:
Tää oli tosi koskettava tarina 😢
Mä kans pillitän täällä suoraa huutoa 😭😭😭
Niin minäkin. Jätin myös käymättä kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Häviääkö se kauppa ikuisiksi ajoiksi, kun sen oven sulkee? Sinne ei pääse koskaan enää uudestaan?
Se on hieman kaukana. Mutta voi olla, että menen uudestaan... Ihan vain saippuapumppupullon vuoksi.
Mitä ihminen ei tekisi saippuapumppupullon vuoksi.
Nuokin täytellyt sitten aina uudestaan pussipakkauksesta.
Höh, mä jo luulin että valaistuit, etkä halua enää ostaa uusia muovipulloja. Mulla Jyskin keraaminen pumppupullo saippualle ja just tajusin, että Tokmannilta ostettu täyttöpönikkä kesti puoli vuotta jopa näin korona-aikana ja maksoi 2,95€. Olin iloinen rahan ja luonnon säästöstä!
Mä niin ymmärrän sua. Mulla 4 saippuapumppupulloa ja viidennettä halajan
Mulle tuli tänään ruokien kotiinkuljetuksen mukana käsisaippuakanisteri. Kaadan siitä saippuaa mun Ikeasta ostamiini lasisiin saippuapumppupulloihin. Olen tehnyt näin jo pitkään, ja säästänyt pitkän pennin elikkäns sentin.
Niin siis se oli ihan vain pumppupullo ilman saippuaa.
Ap
Minäkin ostan aina jättipakkauksen saippuaa ja kaadan pumppupulloon.
Ap
Ehkä menen maanantaina hakemaan sen... Pääsisin huomennakin, mutta maanantaina vähän helpommin... Voi että kaduttaa! Jos ei olisi ollut kiirettä, olisin varmaan ostanut sen... :(
Vierailija kirjoitti:
Mä niin ymmärrän sua. Mulla 4 saippuapumppupulloa ja viidennettä halajan
Vau!
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli tänään ruokien kotiinkuljetuksen mukana käsisaippuakanisteri. Kaadan siitä saippuaa mun Ikeasta ostamiini lasisiin saippuapumppupulloihin. Olen tehnyt näin jo pitkään, ja säästänyt pitkän pennin elikkäns sentin.
Mä kaadan niihin muovisiin käytettyihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on hieman kaukana. Mutta voi olla, että menen uudestaan... Ihan vain saippuapumppupullon vuoksi.
Kerro sit hei heti meille, jos niin teet. En tiedä miten saan unta ens yönä tän takia!
Minä siirryin palasaippuoihin heti kun korona alkoi. Tiesin että pesen käsiä paljon.
Keittiössä, vessassa, kodinhoitohuoneessa, kaikissa palasaippuat.
Ostan ihanan tuoksuisia, niin koti tuoksuu miedosti.
Iho ei kestä niitä halpissaippuoita, joita myydään isoissa kanistereissa.
Se oli kiva :( Oli mustana ja valkoisena. Oli kiire enkä osannut päättää kumman haluan, niin jätin sitten kauppaan. Pääsisinpä ajassa taaksepäin.