Mitä sun vanhemmat sanois, jos ottaisit silarit?
Meillä iskä ei varmaan mitään, äiti ja mummo kauhistuis.
Kommentit (21)
Toivottavasti auttaa miehen etsimisessä 😅
Olen aina halunnut pienennyttää nykyiset rintani niin varmaan luulisivat että on syöpä ja otan silarit rintojen poiston vuoksi tai että olen tullut hulluksi.
Sanoisi ettei miehelle manboobsit ole etu naista taikka työtä etsiessä
Voi herranjestas, mihin sä noita tarviit. Meinasitko mennä Playboyhin?
Tuskin mitään. Isäni on melkein mykkä lapanen ja äitini lävistyksiä täynnä oleva gootti.
Repeäis nauruun. Mutsi varmaan kysyis miksen ennemmin kustantanut niitä sille. Äiti on siro ja pienirintainen, minä isompi ja omaan kokooni nähden suhteettoman isot tissit.
Saisin lähetteen psykiatriseen hoitoon.
T:m45
Varmaan luulisi mun häiriintyneen mieleltäni.
Äiti ois innoissaan, hänen mielestä olen aina ollut liian poikamainen. En ala häntä tässäkään asiassa miellyttämään ja tekaista tisuja...
Sainoisi "tärvelit ittes, kannattaa viedä sinne mistä saitkin", takas ei ole kyynnyksen yli tulemista.
Kyllä ne ihmettelis, kun mulla on nyt jo kauheen isot bosat. Varmasti ihmettelisivät, että ymmärsivätkö väärin kun pienennyksestä olen puhunut kun selkä ei meinaa kestää.
Vähän äiti ihmetteli, mutta tottunut siihen, että oon nopea liikkeissäni ja kun päätän jotain niin teen sen.
Ei kyllä tykkäisi yhtään, eikä ymmärtäisi. Siksi eivät tiedä että olen ottanut sellaiset :D
Isä ei varmaan edes tajuaisi mitä tarkoitan "silareilla". Äiti yllättyisi suuresti. Lähes yhtä paljon kuin minä itse, jos joskus päähäni tulisi ajatus silareiden ottamisesta.
"Omathan on rahasi." kun 23v:na ne otin.