Lemmikkieläimen pitäminen kerrostalossa on eläinrääkkäystä
terveisin vapaaehtoistyöntekijä. Tätä en vain voi sanoa siellä ääneen.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Siis eläinsuojelutyössä, pyyhin vahingossa pois sen lauseen, missä piti sanoa että olen vapaaehtoistyöntekijänä eläinsuojelussa.
Toooosi uskottavaa.
Kyllä nyt on todellisuuden taju tainnut taas kadota kun törmää kaltoin kohdeltuihin tapauksiin. Sinulla on mielessäsi joku tietty käsitys jonka mukaan kuvittelet kaikkien kerrostalolemmikkien elävän.
Joku vois varmaa säikähtää, ku miul on lapinkoira sisällä. Noh, ensinnäki karvoja leikkaan lyhyemmäks ja pohjavillan harjaan pois. :) Hänellä on viilennysalusta viilennyskone. Helteellä kylmään suihkuun pääsee kaks kertaa. Joka aamu käyn hänen kaa 6-10 kilsan lenkillä. En omasta mielestäni rääkkää häntä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tossa toi mun pallero pullero nukkuu mun nilkoissa. Ei se hirveen rääkätyltä vaikuta.
Tossa toi mun hopeakettu nukkuu tyytyväisenä häkin perällä. Ei se hirveen rääkätyltä vaikuta. Rääkkäys on katsojan silmässä.
Danny vai?
Ap:n mielestä kanojen, sikojen, lampaiden, vuohien, lehmien ja hevosten kesyttäminenkin oli eläinrääkkäystä? Laktovegetaristi?
Isokin koira pärjää yksiössä, kun lenkitetään tarpeeksi. Mun irlanninsusikoira mahtuu makoilemaan mielipaikallaan sohvapöydän alla, ulkona lenkeillä ja koirapuistossa leikitään väh. 4 tuntia päivässä, viikonloppuna kauemminkin. Onpa kauheeta eläinrääkkäystä, hyi minua, hävettää!
Usein myös ihmisrääkkäystä 😖 kun koira 🐕 räksyttää naapurissa päivät pitkät ja paskoo jalkakäytävät ja nurmikot täyteen 💩! Mutta menes valittamaan...👿
Eläimetkin masentuvat