Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lemmikkieläimen pitäminen kerrostalossa on eläinrääkkäystä

Vierailija
29.01.2021 |

terveisin vapaaehtoistyöntekijä. Tätä en vain voi sanoa siellä ääneen.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tossa toi mun pallero pullero nukkuu mun nilkoissa. Ei se hirveen rääkätyltä vaikuta.

Eläimetkin masentuvat

Vierailija
22/28 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eläinsuojelutyössä, pyyhin vahingossa pois sen lauseen, missä piti sanoa että olen vapaaehtoistyöntekijänä eläinsuojelussa. 

Toooosi uskottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt on todellisuuden taju tainnut taas kadota kun törmää kaltoin kohdeltuihin tapauksiin. Sinulla on mielessäsi joku tietty käsitys jonka mukaan kuvittelet kaikkien kerrostalolemmikkien elävän.

Vierailija
24/28 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vois varmaa säikähtää, ku miul on lapinkoira sisällä. Noh, ensinnäki karvoja leikkaan lyhyemmäks ja pohjavillan harjaan pois. :) Hänellä on viilennysalusta viilennyskone. Helteellä kylmään suihkuun pääsee kaks kertaa. Joka aamu käyn hänen kaa 6-10 kilsan lenkillä. En omasta mielestäni rääkkää häntä. :)

Vierailija
25/28 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä ja kulunut provo

Vierailija
26/28 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tossa toi mun pallero pullero nukkuu mun nilkoissa. Ei se hirveen rääkätyltä vaikuta.

Tossa toi mun hopeakettu nukkuu tyytyväisenä häkin perällä. Ei se hirveen rääkätyltä vaikuta. Rääkkäys on katsojan silmässä.

Danny vai?

Vierailija
27/28 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mielestä kanojen, sikojen, lampaiden, vuohien, lehmien ja hevosten kesyttäminenkin oli eläinrääkkäystä? Laktovegetaristi?

Isokin koira pärjää yksiössä, kun lenkitetään tarpeeksi. Mun irlanninsusikoira mahtuu makoilemaan mielipaikallaan sohvapöydän alla, ulkona lenkeillä ja koirapuistossa leikitään väh. 4 tuntia päivässä, viikonloppuna kauemminkin. Onpa kauheeta eläinrääkkäystä, hyi minua, hävettää!

Vierailija
28/28 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein myös ihmisrääkkäystä 😖 kun koira 🐕 räksyttää naapurissa päivät pitkät ja paskoo jalkakäytävät ja nurmikot täyteen 💩! Mutta menes valittamaan...👿

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan