Mitä mieltä olette ihmisistä, jotka hymyilevät aina?
Kommentit (36)
En mitään mieltä. Se on joillekin perusilme aina.
Ärsyttää. Sina yhtä yliaktiivinen, ylipositiivinen
Epämiellyttävää, epävarma itsestään. Haluaa olla mieliksi kaikille.
Vierailija kirjoitti:
En mitään mieltä. Se on joillekin perusilme aina.
Heidän oikea hymynsä on yleensä aivan ihana!
Voi olla aitoakin. Kai? Yleensä teennäistä tekopirteyttä ja miellyttämisenhalua.
Juuri tänään totesin kaverille, että tuolla X:lla täytyy olla joku pimeä puoli, kun on aina tuollainen ylipirteä naantalinaurinko.
Velmuilevat miehet eivät ainakaan vetoa.
Tulee mieleen, että millaisia mahtavat olla oikeasti.
Tunnen sellaisia defenssihymyilijöitä, jotka sanovat välillä aika ilkeästi ja tunnekylmästi.
Kaikki tuntemani alati hymyilevät ihmiset ovat veemäisiä tyyppejä sen aurinkoisen kuorensa alla.
Mikä ketju! Hymyilevä ihminenkin on vaan niin paha juttu....
Työelämässä huomattua=
Jos hymynaama vittuilee: "on se velmu, heh heh".
Jos ankeanaamainen on ystävällinen: "aina se on keljumainen, kato nyt naamaakin".
Tietyt ulkkismiehet virnuilee ja hölisee itsekseen usein. Kai se heillä kuuluu kulttuuriin. Täällä sellaista pidetään kummallisena, jopa pelottavana.
Hymyilen itse paljon, mutten aina. Minulla se ei ole tekopirteyttä tai tekoystävällisyyttä eikä edes yritys peittää pahaa oloa, vaan sosiaalista hymyä.
Olen hiljainen ja ujo, joten pyrin hymyilemällä kompensoimaan muun sosiaalisuuden puutetta. Jos on hiljainen eikä edes hymyile, ihmiset saattavat saada väärän käsityksen eli ettei hiljainen arvosta muiden seuraa, ei välitä muista ollenkaan jne.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Iloisuuskin on huono juttu täällä. Mieluusti katselen hymynaamaa kuin norsunveellä olevaa. Aika kyynistä, kaikesta mahdollisesta asiasta etsitään jotain pahaa.
Perusilmeet on niin erilaisia eri ihmisillä. Joillakin vain näyttää olevan naama kurtussa koko ajan, toisilla taas vieno hymy suun pielessä - ei perusilme mitään ihmisestä kerro.
Minä haluaisin hymyillä enemmän enkä miellyttämisen halusta. Mutta valitettavasti suu kääntyy alaspain, kun elämässä on vaikeaa. Ihailen hymyileviä ihmisiä, vaikka se olisikin teennäistä hymyä.
Peittää pahaa oloa....