Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joogaajat, mitä joogaa harrastatte ja kuinka usein?

Vierailija
29.01.2021 |

?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astanga, useasti viikossa. Lähinnä nettiohjelmia nyt, kun kokoontumiset kielletty.

Vierailija
2/16 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut kaikkia noita tunnetuimpia kokeiltua ja vinyasaa päivittäin. Kundaliinijoogasta tykkään myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä jooga sopii kankealle aloittelijalle, joka ei ole yhtään notkea ja on myös ylipainoinen

Vierailija
4/16 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wikipedia hindujen jumalat , nämä on joogeja.

Vierailija
5/16 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisikö joku ihana vinkkaamaan hyviä joogavideoita youtubesta? Esimerkiksi joku sellainen, joka etenisi jotenkin taitojen kehittyessä, jakso jaksolta. Adrienen 30 päivän jooga revolution on menossa ja kaipaisin samankaltaista jatkoa. 

Vierailija
6/16 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä jooga sopii kankealle aloittelijalle, joka ei ole yhtään notkea ja on myös ylipainoinen

Yin tai hatha :) Molemmat rauhallisia. Itse tutustuin joogaan hathajoogan kautta, nykyään teen astangaa noiden lisäksi :)

Vierailija
7/16 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittelijalle hathajooga on hyvä vaihtoehto koska siinä mennään hitaampaan tahtiin ja yhtä liikettä pidetään pidemmän aikaa. Kun taas vinyasassa ja ashtangassa täytyy aika nopeasti osata vaihtaa asennosta toiseen liukuvasti. Yin-jooga ja restoraavinen on myös rauhallisia.

Vierailija
8/16 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyisikö joku ihana vinkkaamaan hyviä joogavideoita youtubesta? Esimerkiksi joku sellainen, joka etenisi jotenkin taitojen kehittyessä, jakso jaksolta. Adrienen 30 päivän jooga revolution on menossa ja kaipaisin samankaltaista jatkoa. 

Hei, mä teen kanssa just tota Adrienen 30 Day Challengea. Adriene on muuten tehnyt monta tuollaista haastetta, että kenties voisit kokeilla niitä edellisen vuoden haasteita. Tässä kanssa yksi hyvä ohjaaja, mutta hieman haastavampi kuin tuon Adriene.

Vierailija
9/16 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yin-joogaa melkein joka ilta. Se auttaa unettomuuteen.

Vierailija
10/16 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N49 kirjoitti:

Astanga, useasti viikossa. Lähinnä nettiohjelmia nyt, kun kokoontumiset kielletty.

Eikö tuossa Astangassa käydä se sama sarja joka kerta läpi? 

Vierailija
11/16 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yoga with Kassandra

Vierailija
12/16 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annan joogan yksityisopetusta kauniille naisille ilmaiseksi. Alkuun alastanga joogaa, sitten astumpa joogaa.

Vierailija
13/16 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N49 kirjoitti:

Eikö tuossa Astangassa käydä se sama sarja joka kerta läpi? 

Aikalailla joo. Oman tason mukaan tehdään liikkeet, en itte taivu ihan kaikkeen välillä vaivaavien lonkka- ja polviongelmien takia. Eri ohjaajilla on eri variaatioita sarjasta, varsinkin loppupuolella. Ja jotkut saattaa käyttää erilaisia välineitä.

Tykkään toistuvasta sarjasta siksi, että sen oppii ja siihen liikkeeseen unohtuu, kun ei tarvitse muistella, että mitäs seuraavaksi.

Vierailija
14/16 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innostuin joogasta kaksi kuukautta sitten itsekin, vaikka aiemmin ei mikään napannut. Flowta, yin-tyylistä ja mm hengitysharjoituksia tykkään tehdä kovasti www.joogit.fi

Mulla on vähän ylipainoa, mutta Henna osaa ohjata tosi hyvin ja huomioi myös raskaammay joogit. Suosittelen tutustumaan suomalaiseen palveluun ❤️

Vierailija
15/16 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnajoogaa kirjoitti:

Innostuin joogasta kaksi kuukautta sitten itsekin, vaikka aiemmin ei mikään napannut. Flowta, yin-tyylistä ja mm hengitysharjoituksia tykkään tehdä kovasti www.joogit.fi

Mulla on vähän ylipainoa, mutta Henna osaa ohjata tosi hyvin ja huomioi myös raskaammay joogit. Suosittelen tutustumaan suomalaiseen palveluun ❤️

Minkäikäinen olet nyt, jos vasta teet hengitysharjoituksia ja jo joogaat???? Meikäpoika vetäisi ensimmäiset hengenvedot heti synnärillä ja siitä asti oon vaan hengitellyt.

Vierailija
16/16 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minnajoogaa kirjoitti:

Minkäikäinen olet nyt, jos vasta teet hengitysharjoituksia ja jo joogaat???? Meikäpoika vetäisi ensimmäiset hengenvedot heti synnärillä ja siitä asti oon vaan hengitellyt.

Vaikka osaisit hengittää, et välttämättä osaa tehdä hengitysharjoituksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä