Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnin oottanut Koivukylän asemalla. Kaikki lähijunat peruttu!

Kotiin olisi kiva päästä
29.01.2021 |

-eikä taas mistään mitään tietoa, että miksi.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin sun ap pitäisi päästä, mihin olet menossa?

Kuka oikeasti kettuuntuneena asemalla avaa palstan ja ketjun sinne? Ok.

Kotiin pitää päästä, Espooseen. :)

Olen mä ennenkin näitä typeriä aloituksia tehnyt, kun täällä on tietoa. Kuten tälläkin kertaa. Omat etsinnät vetivät vesiperän ja palstalta tuli jelppiä. Pääsin myös purkamaan tätä pientä painetta, joten ei tarvii kotona sitten avautua.

Hyvää viikonloppua sullekin. :)

Kiitos hyvää viikonloppua myös ja ei tarvitse muutamasta kysymyksestä heti ottaa nokkiin. Mulle on itse käynyt se että junat ei mene eikä bussit ja kotiin pitäisi päästä eikä sitten pääsekään koska auto-onnettomuus joka talviaikaan pani koko valtatien stoppiin. Keksi siinä sitten mitä tehdä. Mulle ei vain vaistomaisesti tulisi ajatus että jostain puhelimesta tihrustan jotain vauvapalstaa. Anteeksi jos olen eri fiiliksillä tässä.

Mihin päin Espoota? Kartta sanoo jotta Koivukylä-Espoo matkaa 30 kilometriä. Pyörällä ei paha mutta kävellen sellaset 5 tuntia.

Vierailija
22/25 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusimman arvion mukaan yksi raide lisää saadaan käyttöön kello 21 mennessä.

Vika saataneen korjattua huomisaamuun kello 6 mennessä, jolloin aamuliikenne pystytään ajamaan normaalisti.

Häiriön vuoksi kaikki K-junat on peruttu kello 21 saakka. Kaikki pohjoiseen ajavat R- ja Z-junat pysähtyvät Helsingin ja Keravan välillä kaikilla asemilla. Etelään ajavat R- ja Z-junat pysähtyvät Keravan ja Tikkurilan välillä kaikilla asemilla. I- ja P-junat ajetaan 30 minuutin vuorovälillä ja P-junat eivät pysähdy Tikkurilan ja Oulunkylän välillä.

Yksittäisiä kaukojunia perutaan mahdollisesti.

Mikä tällä kertaa on syynä? Johdinvaurio, lumi, lehtikeli, helle? Tietokonehäiriö, vai risa veturi? Kaatunut puu, vai henkilövahinko?

Helsingistä klo 5:30 lähteneen R-juna virroittimeen tuli vikaa Malmilla ja juna ajettiin Tikkurilaan saakka, koska vikaa ei huomattu. Viallinen virroitin rikkoi ajojohdinta Malmin ja Tikkurilan välillä. Korjaus ei näytä olevan vieläkään valmis.

Virroittimiin saa muuten asennettua järjestelmän, joka laskee vioittuneen virroittimen itsestään. VR ei tällaisiin panosta vanhan kaluston osalta, vaan tuhlaa huoltorahat uusiin penkkikankaisiin ym. turhuuksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika saatiin näköjään korjattua vasta sunnuntaina iltapäivällä tai illalla.

Vierailija
24/25 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se julkinen on hyvä juttu, ymmärrätte ja käyttätte tai itket ja käytät. Mä menen nyt Audin takapenkille, onnee sinne loskaan muurahaiskansalaisille Evvk.

T m ohivuoto vihreät de röda.

Vierailija
25/25 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteesta riippuen kävelisin jollekin toiselle asemalle tarvitsemaani suuntaan, ja ehkä sieltä joku bussikin jonnekinpäin löytyisi.

Ap ratkaisi asian taksilla, mikä hyvä, jos on varaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi