Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä asiassa olet saanut poikkeuksellisen hyvät geenit?

Vierailija
29.01.2021 |

Minulla on todella hyvä iho. Ei tarvi rasvailla tai kuoria, ei edes kantapäitä. Miehet ovat ihmetelleet ihoni pehmeyttä. Sheivaaminen ei aiheuta näppylöitä tms vaikka kuiviltaan höyläisin.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin hyvät hampaat. Reikiä ei tule eikä hoitoja tarvi tehdä.

Nuorena oli hyvä kroppa, mutta se on kyllä ihan tavallisella tapaa rupsahtanut.

Olen ihan fiksu. Sellaisella tavallisella tapaa :D Eli tuskin pääsisin mensaan.

Vierailija
42/51 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammottavan sitkeän luonteen. En luovuta enkä masennu, vaikka kuka tahansa järkevä niin tekisi. Menen läpi harmaan kiven, koska kivi järkevämpänä luovuttaa ensin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, hedelmällisyys ja helpot raskaudet ja synnytykset. En pidä tosi hyvin menneitä synnytyksiäni omana ansionani. Ehkä joku kudos-, tai ruuminrakennejuttu.

Eräs aiemmista

Vierailija
44/51 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyydessä..

Vierailija
45/51 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut nuorekkaat ja kai muutenkin kelpo geenit ja näin yli kolmekymppisenä parikymppiset pimatsut tulevat vieläkin itse iskemään. Myös vanhemmat naiset välillä intoutuvat juttusille, mutta yleensä lähinnä silmäikevät, koska no tsääns. Lisäksi olen tainnut saada melkoiset älynlahjat sekä karisman, kun pikkupimatsujen ohella kerään kunnioitusta muiltakin ihmisiltä, aina kovimpia karjuja myöden.

Vastavuoroisesti dikki on aika average ja hiuksetkin jo harventuneet päälaelta hieman.

Vierailija
46/51 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatimattomuus; pidän kiusallisena kehua parhaita puoliani, koska tuskin merkittävästi erottuvat muista. Suhteellisuudentaju.

Vierailija
47/51 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina hyvällä tuulella.Tykkään olla ihmisten kansa. Olen vikkelä ja utelias kaikelle.  Joskus toivon että joku muukin tois sen hyvän tuulen tulessaan. Paksu luonnonkihara tukka, kuten meidän lapsilla ja lastenlapsilla. Olen hyvä emäntä mielestäni ja tykkään pitää isoja juhlia, kuten äidin puolen muutkin sukulaiset. Ehkä se ahkeruuskin periytyy. Kiitän edellisiä sukupolvia,  taiteista , tieteistä , ja kulttuurita josta olen lapsena ssanut paljon virikkeitä ja rakkaudesta ja suuren kivan suvun turvasta. Koitan itse jakaa sitä hyvää omilleni. Geenit + ympärstö.

Vierailija
48/51 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski kertyy tasaisesti ympäri kehoa, joten mittasuhteet pysyvät samoina painosta huolimatta ja lihasta kertyy naiseksi helposti. Lisäksi omistan tummat paksut hiukset sekä tummat ripset ja kulmat, mutta toisaalta myös muualla kropassa riittää tummia ihokarvoja, joten tämä ei lopulta taida olla kovin poikkeuksellisen onnekasta...

Vierailija
49/51 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömisessä.

Vierailija
50/51 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppani varastoi energiaa poikkeuksellisen tehokkaasti.

Vierailija
51/51 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tasaisen huono kaikessa, tyhmä ja ruma mutta hengissä. Samaa ei voi sanoa kaikista ikätovereistani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä