Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä asiassa olet saanut poikkeuksellisen hyvät geenit?

Vierailija
29.01.2021 |

Minulla on todella hyvä iho. Ei tarvi rasvailla tai kuoria, ei edes kantapäitä. Miehet ovat ihmetelleet ihoni pehmeyttä. Sheivaaminen ei aiheuta näppylöitä tms vaikka kuiviltaan höyläisin.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorekkuus. 30-vuotiaana näytin 18v

Vierailija
22/51 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äly 😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaat: suorat ja valkoiset, vaikka tupakoin 15 vuotta. Hammaslääkärit ihmettelee aina kiillettä ja purentaa. Kaverit kysyy, miten saan ne pysymään valkoisina. Röökaamalla, juomalla kahvia, syömällä karkkia...

Olen lyhyt ja persjalkainen, mutta onneksi sain pitkän kaulan. Tekee paljon olemukselle.

Henkisiä geenivoittoja ei sitten tulekaan mieleen. Olen ihan älykäs, mutta mieluummin olisin vaikkapa myönteinen ja tunnollinen.

Vierailija
24/51 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Pyöreä pylly

- Kivat rinnat

- Ei ryppyjä

Siinäpä ne sitten ovatkin. :D

Vierailija
25/51 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun geenit voisi hyvinkin vaihtaa paremmiksi. Olen esimerkiksi onnistunut perimään pari kroonista sairautta niin äidin kuin isän suvusta. Muuta positiivista en keksi kuin, että nenä on aika nätti samoin kuin kädet.

Naama alkoi rypistyä pari vuotta sitten ja näytän juuri niin vanhalta kuin olen. Tukkakin harmaantuu nopeaa tahtia. Äitini aina kuvitteli olevansa kovinkin nuorekas, kunnes sai silmälasit.

Vierailija
26/51 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri määrä nopeita lihassoluja, milö näkyy lahjakkuutena räjähtävissä lajeissa: pikajuoksu, pituushyopy, heittolajit, painonnosto

Vierailija
27/51 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaslahjakkuus. Teen helposti lihasta. Joissain älykkyyden lajeissa äo on yli 140.

Vierailija
28/51 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho, musikaalisuus ja taipumus mietiskelyyn. Jälkimmäisellä tarkoitan vain sitä, että en niele mitään ideoita pureskelematta, vaikka en toisaalta lankea salaliittoteorioihinkaan.

Vierailija
29/51 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus ja pitkät, suorat jalat.

Äly.

Hyvä iho.

Vierailija
30/51 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuheat hiukset.

Vierailija
31/51 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kielipää, puhelahjat, tasaisen hyvä kaikissa kouluaineissa aikoinaan, ysejä ja kymppejä todistuksessa hyvin vähällä opiskelulla. Hyvä iho, nuorekas ulkonäkö, isän puolen suvussa kaikki ovat huomattavasti ikäänsä nuoremman näköisiä. Siinä joitakin asioita.

Vierailija
32/51 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taiteellinen, luova ja älykäs. Ensimmäiset perintöä äidiltä ja jälkimmäinen vähän molemmilta. Minulla ei myöskään ole koskaan ollut krapulaa, mutta en nyt tiedä onko se poikkeuksellisen hyvä vai poikkeuksellisen huono asia.

Vierailija
33/51 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät hampaat. Ikinä ei ole yhtään reikää ollut. Ja myös hyvät kudokset. Raskauksista ei jäänyt raskausarpia, selluliittia ei ole missään kohdassa. N49

Vierailija
34/51 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ÄO geeneissä? :o Oon hyvä päättelee, kute harrastuksist näkee, iha kui isä. Sit äidiltä on tullu "söpöt" kasvot. Onko piirrustustaito myös geeneissä? Olis nii paljo helpompaa, ku tietäs mitä kaikkee geeneis periintyy. :D Kielipää ja rauhallisuus.

Vierailija
35/51 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25 kirjoitti:

Onko ÄO geeneissä? :o Oon hyvä päättelee, kute harrastuksist näkee, iha kui isä. Sit äidiltä on tullu "söpöt" kasvot. Onko piirrustustaito myös geeneissä? Olis nii paljo helpompaa, ku tietäs mitä kaikkee geeneis periintyy. :D Kielipää ja rauhallisuus.

on ne

Vierailija
36/51 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha/hoikka. Kaikki perheessämme on ja lihoin vain raskausaikana hieman ja synnytyksen jälkeen olin jo normimitoissa.

Vierailija
37/51 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät tissit. 70E-kokoa.

Olen kohta keski-iässä ja rintani ovat tismalleen samanlaiset kuin 16-vuotiaana. Eivät roiku, luulisin että paljon kudosta ja vähän rasvaa. Pystyn nytkäyttämään rintalihasta samalla tavalla kuin miehet, kuinka arvostettu saavutus se sitten onkaan.

Hei minulla sama! Olen lisäksi joskus ihmetellyt, eivätkö kaikki sitten pysty tekemään tuota "nytkäytystä".

Muuta hyvää geeniperimää: pitkät sääret, kapea vyötäro suhteessa lantioon sekä aina rei'ittöminä pysyvät hampaat

Vierailija
38/51 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät paksut hiukset, suuret pitkäripsiset silmät, kauniit sirot pitkät sormet. Hyvin muodostunut peppu.

Vierailija
39/51 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuhannen vuoden hampaat. Suorat, valkoiset, ei reikiä, ei hammaskiveä, ei vaivoja. Hoidan niitä miten sattuu tarkastuksessa käyn jokusen vuoden välein. Ei edes putsattavaa. Ikää 42.

Vierailija
40/51 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuri määrä nopeita lihassoluja, milö näkyy lahjakkuutena räjähtävissä lajeissa: pikajuoksu, pituushyopy, heittolajit, painonnosto

Mulla taas on suuri osuus niitä hitaita lihassoluja. Ei löydy räjähtävää voimaa tai nopeutta mutta kestävyyttä on vaikka kuinka. Jaksan jaksan ja jaksan vaikka maailman tappiin asti. Patikointi, melonta, pyöräily jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän