Missä asiassa olet saanut poikkeuksellisen hyvät geenit?
Minulla on todella hyvä iho. Ei tarvi rasvailla tai kuoria, ei edes kantapäitä. Miehet ovat ihmetelleet ihoni pehmeyttä. Sheivaaminen ei aiheuta näppylöitä tms vaikka kuiviltaan höyläisin.
Kommentit (51)
Tehokkaasti toimivan maksan. Tietäisittepä vaan ne juodut viinamäärät!
Sivilisaation tasapainottamisessa.
Minulla on hyvä iho ja paksut hiukset (äidiltä perittyä).
Minulla ei ole juuri lainkaan ryppyjä, eikä ole koskaan ollut silmäpusseja tai tummia silmänalusia. Eikä ole äidillänikään. Olen 50v.
Näytän nelikymppisenä kaksvitoselta. Siis hyväkuntoiselta ja kiinteältä ja kauniilta kaksvitoselta. ( jään odottelemaan vastaväitteitä)
Täydellinen purenta eikä yhtään reikää kohta 50-vuotisen elämän aikana. Hammaskiveäkään ei ole tarvinnut poistaa koskaan.
Mä en sairasta oikeestaan koskaan. Ei tuu oksennustautia vaikka lapset olis kipeenä. Ei oo nuhaa, flunssaa ym.
Rintasyöpäseulonnassa todettiin rinnoissa runsaasti kollageenia ja sidekudosta. Tästä on se hyvä puoli että rinnat eivät roiku vielä vanhemmallakaan iällä. Ja samasta syystä en saanut raskausarpia vaikka kolmessa raskaudesta vatsa oli valtava. Naamassa ei ole ryppyjä.
Tämä on aika pintapuolista koska liittyy vain ulkonäköön.
Olen taiteellisesti lahjakas, kuten suurin piirtein puolet äitini suvusta. Toisaalta minulla on myös 2-suuntainen mielialahäiriö, kuten näillä äsken mainituilla taiteilijoilla. Plus miinus nolla siis :-/
Lievä persjalkaisuus, pääsee jängällä ja hangessa vikkelästi eteenpäin. Alakroppaan enemmän kertyvä rasva eli hoikka, terve vyötärönympärys.
Oma isoisä oli täydi juoppo. Silti eli 80 vuotiaaksi ja näytti yli 60veenä about 45-50veelle.
Toki vanhempana joutui lopettamaan juomisen. Siltikään ei päällisin puolin olisi juopoksi uskonut.. kävely hyvää ja reipasta.
En mitään. Olen huonojen geenien ruumiillistuma. Toki isäni oli älykäs ja monilahjakas. Minua on sanottu älykkääksi mutta vähän epäilen.
Kiitän suuresti vanhempiani, isovanhempiani ja esi-isiäni, kiitän ja kumarran! Mistä kaikesta, se jääköön arvoitukseksi...
Nuorekas ulkonäkö. Iho ei rypisty eikä rupsahda, eikä hiuksetkaan harmaannu. Olen viisikymppinen mutta näytän noin 35-vuotiaalta, seitsemänkymppinen äitini ja yhdenksänkymppinen mummoni näyttävät myös paljon ikäistään nuoremmalta. Mummolla on hieman harmaata ohimoilla mutta muuten ei harmaita hiuksia.
Hyvä terveys on luultavasti myös geneettistä.
Hyvät tissit. 70E-kokoa.
Olen kohta keski-iässä ja rintani ovat tismalleen samanlaiset kuin 16-vuotiaana. Eivät roiku, luulisin että paljon kudosta ja vähän rasvaa. Pystyn nytkäyttämään rintalihasta samalla tavalla kuin miehet, kuinka arvostettu saavutus se sitten onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Näytän nelikymppisenä kaksvitoselta. Siis hyväkuntoiselta ja kiinteältä ja kauniilta kaksvitoselta. ( jään odottelemaan vastaväitteitä)
Varmaan näin naisen silmään, mutta miehen silmässä nuorekkuus on muutakin kuin kiinteä kroppa ja sileä iho. En usko, että naiset edes kykenevät naisen nuorekkuutta näkemään samalla tavalla.
Olen super lahjakas kartingissa. Pärjään jopa kansainvälisen-tason kuskeille. Lisäksi en ole koskaan kipeä.
Kovan luonteen, ehkä joskus vähän liiankin ankaran. Vastoinkäymisiä on ollut vaikka kuinka paljon, mutta en ole jäänyt niihin rypemään. Minulta puuttuu hoivavietti, enkä pidä pehmoilusta. Isän puoleinen suku on samanlaista kivikasvoporukkaa.
Minulla on terveet kudokset. Mitä ikinä se sitten tarkoittaakaan. Hyötynä ettei raskaus ja synnytys jätä pahemmin jälkiä.