Mulla on pissahätä mut mitään ei tuu ulos
Nyt olis tarvetta avuille! Mä siis jouduin tänään oleen tunnin bussissa jossa ei vessaa ollut ja jouduin pidättelemään hirveää hätää. Kun sitten bussipysäkin lähellä pääsin veskiin nii mitää ei tullu ulos sattu vaan. Kotona menin uudestaan vessaan ja taaskaan ei tullut yhtään mitään. Koko ajan ollut sellainen vessahädän tuntu mut ei ole tullut ku tippa kerralla. Välillä hätä vähän kovenee hetkeks. Ku pöntöllä oon pinnistäny pissaa nii se on vaa sattunut. Help oikeesti mua pelottaa et tää on jotain vakavaa. Osaattest yhtää sanoo et mist tää johtuu tai onks jollakulla teistä ollut tällasta?
Kommentit (34)
Kerran on ollut vastaava tapaus ja oli joku virtsakivi tai jotain sellaista.
Join kotona olutta ja sehän tunetusti pistää kusettamaan. Kun menin kuselle niin ei tullut kuin tippoina ja oli karmea hätä. Oli aika tuskaista mutta sitten se kivi tai mikä se nyt olikaan lähti liikkeelle. Vähän nipisti ja sitten rupesi tulemaan kusta ja sitä tuli ja tuli. Ei tämä varmaan mitään auta mutta on oma tositarina.
Kuulostaa että yrität kovasti pinnistää ja puristaa pissaa. Entä jos yrittäisit seuraavaksi rentouttaa alapään. Hädissään sitä voi käyttää lihaksiaan juuri väärin.
Savossa se on kusjumpi. Jos rakko pääsee liian täyteen ja venyy, voi olla että ongelman poistuttua kusi ei pysy enää ollenkaan sisällä.
Oletko käyttänyt opiaatteja paljon tänään?
Jotkut psyykelääkkeet voivat aiheuttaa virtsaumpea. Myös virtsatieinfektio voi olla syynä. Tässä tapauksessa ehkä jännitys, kun ensin jouduit pidättään ja sitten jännitit kovasti. Juo vettä ja yritä rentoutua. Soitto päivystykseen pikaisesti, kun ei kunnolla tule tunnin sisällä.
No mene kuselle ja kuse ei oo niin ylivoimasta aikuiselle ihmiselle.
Ap, ootko saanut virtsaamisen toimimaan? Mun neuvo olisi että mene lämpimään suihkuun. Seisaalta tai kyykyssä, ihan sama, tuo auttaa yleensä mua.
Vierailija kirjoitti:
Virtsaumpi on vaarallinen, etsiydy nopeasti päivystykseen jos ei lähiaikoina ala tulla mitään. Rakon repeäminen ei ole mikään pikkujuttu.
Vaikka ei rakko repeäisi, tulee virtsamyrkytys joka on tappava, mikäli virtsan mukana kuona-aineet ei pääse pois kehosta. Jos ei ala tulla mitään niin hakeudu ehdottomasti lääkäriin, kyse on todella vakavasta asiasta pitkittyessään.
Käsisuihkukin auttaa,
Ei pitäs pidätellä turhan kauaa.
Tai paina rakkoa kun yrität pissata.
Äläkä pelkää, ei se rakko repee kyn puukolla, lääkäri sano mulle.
Vierailija kirjoitti:
Ap, ootko saanut virtsaamisen toimimaan? Mun neuvo olisi että mene lämpimään suihkuun. Seisaalta tai kyykyssä, ihan sama, tuo auttaa yleensä mua.
Sain tulemaan pissaa jonkin verran kun kovaa pinnistin vaikka se edelleenkin sattui. Tuntuu kuitenki siltä ettei kaikki tullu vaa pieni hätä on vieläki. Äsken tuli sellainen hetkellinen kova hätä että on pissat housussa jos en nyt pääse vessaan mut ei tullu mitään ja hätä vähän lientyi.
Oletko kakannut milloin viimeksi? Itsellä ainakin käy joskus aina niin,että jos ei ole tavaraa tullu ulos päivään pariin,niin pissaa ei tule kuin pikkuisia määriä. Sitten paskalla käynnin jälkeen sitä tulee ja tulee ja tulee....
Parempi kun soitat lääkärille.