Kumpi laskiaispulla on parempi?
Kummalla täytteellä tykkäät syödä laskiaispullasi?
Kommentit (32)
Hillollq. Ekaa kertaa kun söin mantelimassalla niin järkytyin kyllä siitä mausta. Niin pahaa.
Kumpikin ovat yhtä hyviä. En osaa päättää. Syön mieluusti yhden kumpaakin.
Ainoa oikeaoppinen valinta on hillo, mantelimassa on Herralle iljetys.
Mantelimassa olisi hyvää ilman karvasmateliöljyä, joka maustaa sen järkyttävän makuiseksi.
Mantelimassa maistuu syaniidilta.
Laskiaispullassa on mantelimassatäyte.
Sitten on näitä hillopullia ja uudempia innovaatioita kuten Nutellapulla.
Ei se malli pullasta laskiaispullaa tee vaan täyte, nimenomaan mantelimassatäyte.
Hillolla tietenkin. Niitä korvavaikulla täytettyjä ei syö pirukaan.
Hilloa on joka siunatun täytekakussa ja munkkipossussa. Mantelimassa on virkistävä poikkeus.
Mantelimassatäyte, mutta se täytyy olla itse tehty, kaikki valmistäytteet on hirveitä. Ja mieluiten mun äitin tekemä. Se on herkullista.
Mantelimassa on herkkua. Voisin syödä sitä yksikseen, ja siihen lisäksi kermavaahto ja pulla, oioiiiii....<3
Aitoon skandinaaviseen ei kuulu mitkään hillot, siksi meille kuulemma nauraa ruotsalaisetkin.....
Mantelimassapulla sopii vain niille joilla hienostuneempi makupaletti.
Jotka pystyy nauttia valkoisista ja mustista tryffeleistä, hanhenmaksasta, mustasta kaviaarista, muikunmädistä, ostereista, hummerista ym.
Hillopulla on makkarakastike-jauhelihakastike-purkkilihahernekeittoihmisille.
Ei mitään väliä, kumpi nyt maistuu hyvältä. Itse pidän kummastakin, ehkä vähän enemmän mantelista.
Mantelimassa....... yhtä kauheaa kuin korianteri.
Laitoin uuden kyselyn tästä. Jostain syystä ei siihen tullut toista täytettä. -Ap