Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsi sydämellä: mitä vauvapalstailu oikeasti antaa sinulle?

Vierailija
29.01.2021 |

No kysymys otsikossa

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurut. Päivän provo

Vierailija
2/66 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajanvietettä, oloneuvoksena aikaa on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmia

Vierailija
4/66 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provosoitumista ja verenpaineen nousua. 

Vierailija
5/66 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajankulua, kun olen sairaana eikä jaksa tehdä muuta. Täällä törmää kaikenlaisiin ihmisiin ja mielipiteisiin, mikä on oikeastaan aika avartavaa.

Vierailija
6/66 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjänpäiväistä juttelua useiden ihmisten kanssa. Ei tarvitse vaivata elämänsä oikeita ihmisiä hetkellisen pulinatarpeen takia.

Vierailija
7/66 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse pitänyt viimeisten vuosien aikana pitkiä taukoja, ja tarkoitus on päästä palstasta kokonaan eroon. En koe, että palstailu enää nykyisellään antaa juuri mitään, ennen täällä oli hauskempaa. Silti tulee tultua tänne lukemaan keskustelua esim. päivänpolttavista uutisista, ja sitten jumahdettua esim. viikoksi.

Itse asiassa AV on yksi pahimmista aikasyöpöistä elämässäni, joka myös sitä kautta heikentää hyvinvointiani. Eli palstan vaikutus omaan elämääni on ehdottomasti kielteinen. Vaan samalla palsta on koukuttava hektisen kirjoitustahdin ja ylä-alanuolien takia. Ymmärrän kuitenkin, että tuollainen on vaan pikaruokaa aivoille, ja sotkee aivojen mielihyväkeskusta.

Taidankin laittaa AV:n kiinni.

Vierailija
8/66 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen näitä joskus aamuyöllä ja nauran, se on hyvä tapa aloittaa päivä. Joskus täältä kyllä saa raskaan ja tympeän olon.

Tällainen kontakti ihmisiin sopii minulle, tästä on seuraa ja voi häipyä kun haluaa. Täällä kokee monenlaisia tunteita. Joskus tunnen vahvaa yhteenkuuluvuutta. Anonyymius kiehtoo myös.

Vierailija
9/66 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajantappamista tämä on ja mielenkiintoista kuulla naisten ajatuksia.

Ensin naiset väittävät että tasoja ei ole ja seuraavana hetkenä naiset luettelevat täysin tasoteorian mukaisesti että joku treffattu epämieluinen mies oli "ruma, lyhyt, kalju, matalasti koulutettu jne" eli käytännössä vahvistavat tasoteorian.

Vierailija
10/66 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellisen vi...... . Päätin lopettaa palstailut. En ole edes facebookissa.

Vierailija
11/66 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pystyn murskaamaan täällä melkein kenet vaan väittelyssä. (En nyt ala väittelemään siitä.) Se nousee kivasti päähän, kun ei ole tosielämässä oikein muuta missä kokisi olemavansa yhtä hyvä. Eikä se ole kovin hyvä asia muutenkaan, kun sitten jää koukkuun tänne. Olisi parempaakin tekemistä oikeasti.

Vierailija
12/66 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajanvietettä enimmäkseen, mutta olen myös kysynyt neuvoja ja saanutkin hyviä ja asiallisia vastauksiakin, eli myös ihan käytännön hyötyä. Myös kerran lohdutusta, mikä lämmitti mieltä.

Vierailija
13/66 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajanvietettä työn ohessa. Vaikka töitäkin on paljon, niin tämä on useimmiten incognitona auki toisessa ikkunassa ja heittelen kommentteja ajankohtaisiin ketjuihin. En osaa olla multitaskaamatta, verkkopalaverien aikana teen käsitöitä sen lisäksi että käyn täällä jne.

Vierailija
14/66 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva ärsyttää! Muuten olen sovittelijaluonne.

Vierailija
15/66 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa nyt tää normaali elämä, kun elämme poikkeuksellista aikaa.

Pakenen tänne, jotta ei ahdista. Av-käyttöni lienee aika pakkomielteistä. Kirjoitan vain asiallisia viestejä tänne.

Vierailija
16/66 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutavan mukavaa ajanvietettähän tämä on. Ja niin ihmeellistä aina uudestaan havaita ihmisten hölmöys. Välillä on toki kiva nähdä jotain asiaakin ja silloin voi jopa koettaa auttaa jotakuta. Useimmiten aika menee kyllä tyhjäpäille kommentoidessa tai aloituksia ilmiantaessa.

Vierailija
17/66 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajanvietettä hämmästelyn kera. Toivon todellakin, että tämä palsta ei edusta valtaväestöä. Ainakaan se ei edusta minua.

Vierailija
18/66 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Pitäisi lopettaa, mutta olen koukussa. Tuhlaan täällä vain aikaani, jota voisin käyttää johonkin hyödylliseen.

Vierailija
19/66 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydyttää rölläystarpeeni M39

Vierailija
20/66 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pystyn murskaamaan täällä melkein kenet vaan väittelyssä. (En nyt ala väittelemään siitä.) Se nousee kivasti päähän, kun ei ole tosielämässä oikein muuta missä kokisi olemavansa yhtä hyvä. Eikä se ole kovin hyvä asia muutenkaan, kun sitten jää koukkuun tänne. Olisi parempaakin tekemistä oikeasti.

Sinä et pysty murskaamaan muuta kuin omat munasi. Hassu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi