Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei halua seksiä! Miksi?

Vierailija
29.01.2021 |

Ollaan oltu naimisissa 3 vuotta ja meillä on 3 lasta. Ollaan 40- ja 38-vuotiaat.
Seksiä on vain noin kerran viikossa ja sekin tuntuu pakonomaiselta miehen taholta. Haluaisin seksiä mielellään joka päivä ja useamminkin, ja teen aloitteita, mutta mies tyrmää ne. Itse hän ei koskaan tee aloitetta.

Haluaisin että mies saisi minut tuntemaan ihanaksi, seksikkääksi ja haluttavaksi, mutta kun niin ei käy, ahdistun ja masennun.

Miten saisin miehen haluamaan seksiä? Olen ihan tavallinen suomalainen nainen, eikä minussa omasta mielestäni ole mitään vikaa, vaikkei ulkonäköasiat minua varsinaisesti kiinnostakaan.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ollaan oltu naimisissa 13-vuotta. Ap

Vierailija
2/29 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä itseltään. 

En ole miehesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki miehet ole mitään panokoneita, joiden tekee aina mieli. Mieheni on tällainen tapaus, välillä haluaa vähän useammin ja välillä ehkä kerran kuussa. Itse haluaisin paljon useammin. Mietin joskus eroakin tämän takia, mutta totesin että tästä ”viasta” huolimatta haluan olla juuri mieheni kanssa, enkä jonkun muun. Ei ole kaduttanut koskaan, elämässä on kuitenkin paljon tärkeämpiäkin asioita.

Vierailija
4/29 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän pitäisi miehestä tietää. Kokeeko hän asian ongelmaksi? Koska kiinnostus lopahti? Onko yrittänyt tulla vastaan?

Vierailija
5/29 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän ei olekaan homo.

Vierailija
6/29 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä voi olla monia. Testotasot alhaalla, seksi on huonoja ja pääsee helpommalla oman hauskan kautta, näkee sinut enemmän lasten äitinä kuin vaimona, joku muu mielessä, jne. Mutta paha näin yksittäisen aloituksen kautta mitään sanomaan varmaksi.

Vierailija
7/29 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee aloitteita, niiden tekeminen saa toisen halut kuolemaan lopullisesti. Ei väkisin saa toista siihen, oli syy mikä hyvänsä. Ehkä voit kysyä itseltäsi että onko toinen rakastunut, kiinnostunut vuosien jälkeen vai loppuiko se. Mieheltä voit kysyä että mitä syitä on seksin loppumiseen, että osaako hän suoraan sanoa ja toimiiko suhde. Vai onko kiinnostus siirtynyt muualle tai eri arvomaailma. Viekö työ aikaa tms.

Vierailija
8/29 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höylää muita :)

Vierailija
9/29 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa on ihan normaalia yli kymmenvuotisessa suhteessa.

Vierailija
10/29 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, kun sillä sialla on toinen nainen. Tyypillinen haluttomuus.

Vierailija
11/29 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitteen teko ei kuulu naiselle.

Vierailija
12/29 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustele miehesi kanssa. Syitä voi olla vaikka mitä.

Onko teidän seksi miehelle tyydyttävää ? Onko mies yhä viehättynyt sinuun? Oletko sinä viehättynyt mieheesi? Onko miehellä kovaa stressiä? Uutta lääkitystä? Jotain kiputiloja? Millainen itsetunto hänellä on?  

Vierailija
13/29 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on ihan normaalia. Itse olen ollut muutamassa parisuhteessa. Aluksi seksiä tekee kokoajan mieli, mutta pitkän ajan jälkeen halut vähenevät huomattavasti. Ei välttämättä kaikilla, mutta monilla kyllä. Se ei tarkoita, etteikö miehesi pitäisi sinua upeana tai rakastaisi sinua. Muutenkaan ei ole mitään tiettyä oikeaa seksi määrää olemassakaan. Jokainen parisuhde on erilainen ja seksiä on joko enemmän tai vähemmän. Kunhan molemmat ovat tyytyväisiä siihen, niin ei ongelmaa. Itse olen ollut ilman seksiä parhaillaan 3kk parisuhteen aikana. Toki minulla oli paljon stressiä ja ahdistusta tuolloin. M32

Vierailija
14/29 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ei aloite kuulu naiselle..luulenpas, että monikin mies olis aivan lääpällään jos se vaimo tekis viekoittelevan aloitteen. Kyllä se nainen saa tehdä ihan mitä mieskin!

Itse teen lähes jokapäivä, ja mies tykkää stöböllä...tosin hän jo sen tietääkin, ja ei enää ole ylläri.Niin kauna oltu kimpassa.

Pitäsköhän huviksi pitää tauko ja katsoa mitä sitten tapahtuu? En usko että paljoakaan, sillä usein tulee päikkäreille kielihoitoherätys..

Vierailija
15/29 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele jos olette olleet naimisissa 13 vuotta.

Vierailija
16/29 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse asiassaa jo 37 vuotta..ja jokapäivä silti. Rakastuneita yhä.

Vierailija
17/29 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen ihan tavallinen suomalainen nainen, eikä minussa omasta mielestäni ole mitään vikaa, vaikkei ulkonäköasiat minua varsinaisesti kiinnostakaan"

Ehkä tuosta voisi aloittaa, jos vähän kiinnostuisitkin.

Vierailija
18/29 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanottuna tuo naisten pakkomielteinen halu olla haluttava on naurettavaa. Sama voima saa nuoret tytöt epätoivoisiin keinoihin saada "tykkäyksiä".

Ihmeellistä huomionkipeyttä. Tosin jotkut hintahtavat miehetkin toki tuota harrastavat.

19/29 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eihän naiset "edes" huomiota kaipaa...

Jos mies ei halua, kandee kiertää kaukaa sellaiset.

Vierailija
20/29 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höylää muita :)

Niinpä. Ja ne on aina rumempia ja vanhempia kuin vaimo. Aivan käsittämätöntä. Sellaiseen visvakulliin ei viitsi edes kajota sen jälkeen. Ties mitä tauteja on saanut niiltä muumioilta.